SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Fbw do korekty

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1008

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 100
Witam,
Pisze z prosba aby ktos skorygowal odpowiednio mój trening .Mimo iż staz treningowy mam półroczny to jednak efekty widze, choc niesatysfakcjonujace mnie.Odnosze wrazenie ze zamiast treningu na mase ,trenuje na sile.Miesnie nie puchna należycie,natomiast sila idzie do przodu.Trenuje FBW 3 serie na kazda partie miesni po 10 powtorzen. Proszę aby ktos skorygowal mi trening i rozpsial w jakich proporcjach mam dobierac ciezar.
Nie mam diety-tylko proszę nie piszcie mi ,,zrob diete to będziemy myśleć treningu’’.nie planuje mieć diety gdyz jest to dla mnie zbyt kosztowne a przy obecnym zaparcowaniu nie jestem w stanie tego pilnowac.
Wiec prosze tylkoo trenig. Proszę o Wyrozumialsoc .Dziekuje z gory!
Moj trening
A
Wyciskanie na klatke plasko
Podciąganie sztangi wzdłuż tulowia
Wiosłowanie hantelka
Biceps hantelka o kolano
Triceps hantla prostowanie za glowa
Przedramię podchwytem

B

Wyciskanie skosne
Wyciskanie sztangi sprzed klatki
Ściąganie drazka do katki
Biceps sztanga lamana nachwytem
Treiceps wyciskanie francuskie
Przedramię podchwytem






Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 85

Wzrost: 181

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 6 miesiecy

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): silownia dowmowa, laweczka sztanga lamana i prosta,drazek,hantle,

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak

"Demony przeszłości nocą przychodzą do mnie,
Nadal pamiętam o tym żeby zapomnieć"
Pih-Semper Fidelis

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 542 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Masa nie idzie = odzywianie lezy.

Chcesz robić mase bez nóg ?

Oba zestawy do zmiany calkowicie, brakuje podstaowywch ćwiczeń jak przysiady,mc,podciąganie na drazku.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 100
a moglbymprosic abys mi rozpisal ten trening z odpowiednimi seriami i powtorzeniami?

"Demony przeszłości nocą przychodzą do mnie,
Nadal pamiętam o tym żeby zapomnieć"
Pih-Semper Fidelis

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 542 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Przysiad ze sztangą na barkach 3s
RDL 3s
Wyciskanie poziomo sztangi 3s
Wyciskanie zołnierskie 3s
Podciąganie na drazku podchwytem 3s

A/B

A:

MC 4s
Podciąganie na drązku 4s
Wyciskanie poziomo 3s
Uginanie ze sztanga stojąc 2s

B:

Przysiad ze sztangą 4s
Wiosłowanie sztangą 4s
Wyciskanie zołnierskie 3s
Wyciskanie francuskie 2s
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 100
i w kazdej seri tyle samo powtorzen?

"Demony przeszłości nocą przychodzą do mnie,
Nadal pamiętam o tym żeby zapomnieć"
Pih-Semper Fidelis

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 100
a i czy przedramie moge robic?

"Demony przeszłości nocą przychodzą do mnie,
Nadal pamiętam o tym żeby zapomnieć"
Pih-Semper Fidelis

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1261
nie musisz, tu chodzi o jak najmniej cwiczen, a takich ktore dzialaja na jak najwiecej miesni, przedramie zacznij robic w splicie po 6-8 tygodniach tego fbw
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 100
dzieki krisero a licza powtorzen jaka?

"Demony przeszłości nocą przychodzą do mnie,
Nadal pamiętam o tym żeby zapomnieć"
Pih-Semper Fidelis

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1261
8-12 ja robie tak, ze na poczatek 12, potem zwiekszam ciezar i mniej powtorzen, albo tyle samo, maximum ma byc 12, jak dajesz rade zrobic wiecej to dokladasz ciezar
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 100
Podciąganie na drązku ale ktore do klatki i nachwytem czy podchwytem

"Demony przeszłości nocą przychodzą do mnie,
Nadal pamiętam o tym żeby zapomnieć"
Pih-Semper Fidelis

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1261
szerokie nachwytem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zestaw cwiczen na laweczke

Następny temat

[trening do oceny] Split, 2 razy partia

Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland Kuriozalna, ekstremalna  galeria zdjęć kulturystów Kuriozalna, ekstremalna galeria zdjęć kulturystów Manewr Valsalvy - czy jest bezpieczny? Manewr Valsalvy - czy jest bezpieczny? Rozmiar ma znaczenie - czyli rzecz o hipertrofii Rozmiar ma znaczenie - czyli rzecz o hipertrofii