SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Fbw co 1 dzien

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1160

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 79 Wiek 16 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 676
Witam. Czy dobrą opcją będzie trenowanie treningiem fbw co 1dzien (w pon trening. Wtorek wolne i w srode kolejny trening itd.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 79 Wiek 16 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 676
Przypomne że mam 16lat staż na silce wynosi (15 miesiecy
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 498 Napisanych postów 6371 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 118394
Czemu nie? Ile tych treningowych dni masz?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 79 Wiek 16 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 676
Wygladalo by to nastepujaco:
W pon:fbw Wt:wolne Srd:fbw Pt: Fb
Sob wolne Ndz: Fbw (tak wygląda pierwszy tydzień)
Potem Poń:wolne Wt:fbw itd.
Rzecz w tym ze treningi nie będą w tych samych dniach np jesli w pierwszym tygodniu w Pon jest trening to w drugim będę miał wolne ale mysle ze to nie będzie przeszkadzalo. Ale czy na pewno będzie odpowiednia regeneracja?
Jesli chodzi o trening to np: Plecy 3 serie wioslowania sztanga + 2 serie podciągania.
Klatka np 3 serie wyciskanie na pion + 2 serie rozpietki jesli chodzi o inne partie wiadomo ( barki bic i tric to na nie będą po jedna serie
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 498 Napisanych postów 6371 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 118394
Spokojnie, chodzisz już 15 miesięcy więc 4 dni dt i 3 odpoczynku będzie ok
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2114 Napisanych postów 37262 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 263732
Możesz tak trenować

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 728 Napisanych postów 34571 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 252268
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5092 Napisanych postów 135211 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 844804
Mateuscz
Wygladalo by to nastepujaco:
W pon:fbw Wt:wolne Srd:fbw Pt: Fb
Sob wolne Ndz: Fbw (tak wygląda pierwszy tydzień)
Potem Poń:wolne Wt:fbw itd.
Rzecz w tym ze treningi nie będą w tych samych dniach np jesli w pierwszym tygodniu w Pon jest trening to w drugim będę miał wolne ale mysle ze to nie będzie przeszkadzalo. Ale czy na pewno będzie odpowiednia regeneracja?
Jesli chodzi o trening to np: Plecy 3 serie wioslowania sztanga + 2 serie podciągania.
Klatka np 3 serie wyciskanie na pion + 2 serie rozpietki jesli chodzi o inne partie wiadomo ( barki bic i tric to na nie będą po jedna serie



rozpiz caly plan, bo napisales tak, jakby trenowal tylko grzbiet i klate
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1389 Napisanych postów 44425 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 431432
Sam rozkład dzień treningu , dzień przerwy jak najbardziej ok, co do samego planu treningowego wklej jak napisał Tomq całość żeby można było go ocenić.

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 79 Wiek 16 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 676
Pon: Nogi: przysiady ze sztagą 4x10
Plecy wiosłowanie 3x 10 + podciąganie na drązku 2x max powt
Klata:Wyciskanie na płaskiej 3x 10 + rozpietki 2x 10
Barki: Wznosy przodem 3x 15
Tric: unoszenie sztangielki za głowy 2x 10
Bic: tradycyjne unoszenie sztangi 2x 10


Sr: Nogi; wykroki 4x 10
Plecy :wiosłowanie podchwyt 3x 10 + podciaganie 2x max powt
Klatka: wyciskanie na dodatniej 3x 10 + przenoszenie hatla za głowe leżąc
Barki: wyciskanie sztangi za głowy 3x 15
Tric unoszenie sztangielki za głowy 2x 10
Bic:unoszenie sztangielek z rotacją bądz unoszenie młotkowe 2x 10

W Piątek bede robił trenig z poniedziałku a w niedziele trening ze srody
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 728 Napisanych postów 34571 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 252268
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

witaminy

Następny temat

Jakie makro?

Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 Serniczki proteinowe Serniczki proteinowe