logo
zamknij zamknij

Fbw co 1 dzien

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1135

0 5 0
napisał(a)
Mateuscz
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 79 Wiek 16 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 676
Witam. Czy dobrą opcją będzie trenowanie treningiem fbw co 1dzien (w pon trening. Wtorek wolne i w srode kolejny trening itd.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Mateuscz
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 79 Wiek 16 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 676
Przypomne że mam 16lat staż na silce wynosi (15 miesiecy
napisał(a)
FiQus
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 485 Napisanych postów 6357 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 107828
Czemu nie? Ile tych treningowych dni masz?
napisał(a)
Mateuscz
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 79 Wiek 16 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 676
Wygladalo by to nastepujaco:
W pon:fbw Wt:wolne Srd:fbw Pt: Fb
Sob wolne Ndz: Fbw (tak wygląda pierwszy tydzień)
Potem Poń:wolne Wt:fbw itd.
Rzecz w tym ze treningi nie będą w tych samych dniach np jesli w pierwszym tygodniu w Pon jest trening to w drugim będę miał wolne ale mysle ze to nie będzie przeszkadzalo. Ale czy na pewno będzie odpowiednia regeneracja?
Jesli chodzi o trening to np: Plecy 3 serie wioslowania sztanga + 2 serie podciągania.
Klatka np 3 serie wyciskanie na pion + 2 serie rozpietki jesli chodzi o inne partie wiadomo ( barki bic i tric to na nie będą po jedna serie
napisał(a)
FiQus
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 485 Napisanych postów 6357 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 107828
Spokojnie, chodzisz już 15 miesięcy więc 4 dni dt i 3 odpoczynku będzie ok
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1535 Napisanych postów 35611 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 223574
Możesz tak trenować

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 628 Napisanych postów 33962 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 240569
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4464 Napisanych postów 132041 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 666496
Mateuscz
Wygladalo by to nastepujaco:
W pon:fbw Wt:wolne Srd:fbw Pt: Fb
Sob wolne Ndz: Fbw (tak wygląda pierwszy tydzień)
Potem Poń:wolne Wt:fbw itd.
Rzecz w tym ze treningi nie będą w tych samych dniach np jesli w pierwszym tygodniu w Pon jest trening to w drugim będę miał wolne ale mysle ze to nie będzie przeszkadzalo. Ale czy na pewno będzie odpowiednia regeneracja?
Jesli chodzi o trening to np: Plecy 3 serie wioslowania sztanga + 2 serie podciągania.
Klatka np 3 serie wyciskanie na pion + 2 serie rozpietki jesli chodzi o inne partie wiadomo ( barki bic i tric to na nie będą po jedna serie



rozpiz caly plan, bo napisales tak, jakby trenowal tylko grzbiet i klate
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1221 Napisanych postów 42633 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 403977
Sam rozkład dzień treningu , dzień przerwy jak najbardziej ok, co do samego planu treningowego wklej jak napisał Tomq całość żeby można było go ocenić.

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Mateuscz
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 79 Wiek 16 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 676
Pon: Nogi: przysiady ze sztagą 4x10
Plecy wiosłowanie 3x 10 + podciąganie na drązku 2x max powt
Klata:Wyciskanie na płaskiej 3x 10 + rozpietki 2x 10
Barki: Wznosy przodem 3x 15
Tric: unoszenie sztangielki za głowy 2x 10
Bic: tradycyjne unoszenie sztangi 2x 10


Sr: Nogi; wykroki 4x 10
Plecy :wiosłowanie podchwyt 3x 10 + podciaganie 2x max powt
Klatka: wyciskanie na dodatniej 3x 10 + przenoszenie hatla za głowe leżąc
Barki: wyciskanie sztangi za głowy 3x 15
Tric unoszenie sztangielki za głowy 2x 10
Bic:unoszenie sztangielek z rotacją bądz unoszenie młotkowe 2x 10

W Piątek bede robił trenig z poniedziałku a w niedziele trening ze srody
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 628 Napisanych postów 33962 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 240569
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

witaminy

Następny temat

Jakie makro?

Dlaczego magnez jest ważny?

Majonezy - porównanie okiem dietetyka

Kolejna niespodzianka dla Alusi!

Dżemy - porównanie okiem dietetyka

Jak obniżyć poziom estrogenów i czy warto?

Bogdan Nowakowski – ocena sylwetki

Podciąganie na drążku - jak zacząć? Jak nie stanąć w miejscu?

Katarzyna Skrzypiec - ocena sylwetki