SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Fat podlewa na masie.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4397

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 169 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1976
Witam, z góry powiem iż robie swoją pierwszą masę i nie mam takiego doświadczenia, natomiast mam problem z odkładaniem się fatu na tej masówce ... waga to około 78-79kg (nie wiem dokładnie gdyż ważyłem się po 3 tygodniach masy a teraz będzie koło 2 miesięcy już na masie, wzrost 175-176cm, wiek 18. Trenuję FBW 3 razy w tygodniu (brzuch i przedramiona również wrzuciłem do fbw i trenuję z obciążeniem) Jeśli chodzi o warunki do trenowania - ćwiczę w domu, mam ławkę profesjonalną płaska/skos górny, + ławeczka do brzuszków/skos dolny, sztangielki, sztangi, atlas i różne takie pierdółki :P ale rzeczy w stylu twistera etc, nie posiadam więc proszę o nie sypanie mi takimi treningami czy coś ;)

Dieta:

1. 5 jajek(40g szt.) + 3 kromki grahama(40g szt.) + ok 10g oliwy + cebula

2. 150g twarogu chudego + ok. 70g płatków owsianych + ok. 10g oliwy

3. 150g twarogu chudego + ok. 70g płatków owsianych + ok. 10g oliwy

4. ok. 200g piersi/czasem wołowiny + 100g ryżu brązowego/kaszy + zielsko jakieś (pierś smażona na oliwie)

TRENING

5. ok. 200g piersi/czasem wołowiny + 100g ryżu brązowego/kaszy + zielsko jakieś (pierś smażona na oliwie)

6. Tuńczyk w wodzie + 2 kromki grahama + oliwa/3 jajka + 2 kromki grahama + 100g kurczaka

7. Tuż przed snem 150g twarogu chudego + 10g oliwy.