SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW z priorytetem do poprawy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 637

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 144 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 843
Witam
Po dwu-tygodniowej przerwie na regeneracje rozpoczynam nowy trening - FBW z priorytetem klatka piersiowa.
Moje dane:
Wiek 18
waga 88
Wzrost 188
Staż 16 miesięcy
Cel masa mięśniowa
Zażywane suplementy brak
Dieta jest(nie jestem jednym z tych dla których dieta to jedzenie bananów, ryżu i nie picie gazowanego)

Jestem ektomorfikiem i lepiej działają na mnie treningi całościowe, lecz klatka trochę odstaje od reszty i chcę to poprawić.
Oto mój trening:

FBW(poniedziałek, piątek)(powt.12-10-8):

1.MC na prostych nogach + kaptury 3s
2.Ściąganie drążka wyciągu górnego do karku 4s
3.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s
4.Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia(bez progresji) 3s
5.Uginanie ramion ze sztangą/sztangielkami 3s
6.Pompki w podporze tyłem 3s
5 i 6 w superseriach


Priorytet(środa):

1.Wyciskanie sztangielek ze skrętem skos w górę(6-8-10-12 regresja ciężaru) 4s
2.Wyciskanie sztangi ławka pozioma 4s(powt. 6-8 regresja) + rozpiętki 4s(powt. 10-12 stały ciężar)
3.Wyciskanie sztangi skos w dół(drop sety 6-20) 1s


Zależy mi na jak największej masie, oczywiście tak jak pisałem dieta jest dobrze dopracowana, bo wiem że bez tego ani rusz, szczególnie u ekto.

Mam pytanie odnośnie klatki, czy jak robię serie łączone (wyciskanie + rozpiętki) to wliczam rozpiętki jako dodatkowe 4s(wtedy było by na klatkę 13s) czy liczę to razem z wyciskaniem(wtedy było by 9s na klatkę).
Dodam, że po raz pierwszy wprowadziłem serie łączone i drop sety.
Trening układałem sam, więc zwróćcie uwagę na wszystkie aspekty(il. serii, il. powtórzeń itd.)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 144 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 843
UP, pomoże ktoś??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 210 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2876
przy FBW ta klatka odstala? nie wydaje mi sie zeby bo tym treningu sie wyrownalo
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 144 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 843
No w sumie troche lipny ten trening, zmieniłem go trochę

FBW(poniedziałek, piątek):

1.MC na prostych nogach + kaptury 3s (12-10-8)
2.Ściąganie drążka wyciągu górnego do karku 4s (12-10-8-6)
3.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s (12-10-8)
4.Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia(bez progresji) 3s (12-12-12)
5.Uginanie ramion ze sztangą/sztangielkami 3s (12-10-8)
6.Pompki w podporze tyłem 3s (12-10-8)
7.ABS
5 i 6 w superseriach


Priorytet(środa):

1.Wyciskanie sztangi ławka pozioma 4s (12-10-8-6)
2.Wyciskanie sztangielek skos w górę 4s (12-10-8-6)
3.Pompki na poręczach 3s max
4.Rozpiętki skos w górę 3s (12-12-12)
5.Uginanie nadgarstków ze sztangą 3s (12-15)
6.prostowanie nadgarstków ze sztangą 3s (12-15)
7.ABS
5 i 6 w superseriach

Może tak będzie dobrze?


Zmieniony przez - D-MOB w dniu 2009-12-02 09:33:18
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1136 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8078
zaczynaj od klaty skoro to ma byc priorytet

... a 7 dnia Bóg stworzył siłownie

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 48067
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 144 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 843
Menthos123 zaczynam od klatki a tak właściwie to klatkę chcę robić osobno w środku tygodnia(we środę tak jak napisałem wyżej) a resztę partii w poniedziałek i piątek, ten trening znalazłem na innym forum(zmodyfikowałem go pod siebie) już nie pamiętam jakim i chciałem się dowiedzieć co fachowcy z sfd o nim sądzą. Oczywiście suma serii w tygodniu na poszczególne partie jest adekwatna do mojego stażu. Chodzi mi głównie o wypowiedzenie się na temat treningu klatki, czy jest dobrze ułożony czy ma szansę poprawić moją klaktę, zależy mi na górze i środku klatki, stąd dwa skosy w górę, poręcze i wyciskania będę robił chwytem na szerokość barków.


Zmieniony przez - D-MOB w dniu 2009-12-02 18:40:46
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW- by gregoru do Sprawdzenia;>

Następny temat

co o tym myslicie?

Ryż brązowy - wady i zalety Ryż brązowy - wady i zalety Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Ciasteczka owsiane Ciasteczka owsiane Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu