SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW siła+masa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 12052

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

28

Waga

65

Wzrost

175

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

8 miesięcy

Uprawiane inne sporty

Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full

Dieta

Tak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Kreatyna, Bcaa, ZMA, WItaminy

Ostatnio przerabiany plan

FBW

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 401 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23791
Witam, jestem po kilku miesięcznej redukcji -12 kg, w pasie poszło 12 cm obwody na całym ciele poszły w dół, teraz chciałbym nabrać trochę czystej masy i poprawić wyniki siłowe, dlatego wybrałem FBW 5x5, z lekką modyfikacją, wszelkie poprawki mile widziane

Plan A

Nogi Przysiady ze sztanga 5 s
Plecy Wiosłowanie hantla 5 s
Klata Wyciskanie leżąc- płasko 5 s
Barki OHP 5 s

Plan B

Nogi Martwy ciąg 5 s
Plecy Podciąganie na drążku 5 s
Klata Wyciskanie hantli- skos 5 s \ może tutaj też dać 3x12?
Barki Unoszenie hantli w opadzie 3x12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 146 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1687
Plan raczej moim zdaniem w porządku, możesz dodać jakieś wznosy bokiem w A i coś w B na łapy. Pod rozwój siły bardzo fajny plan )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Same podstawy, na pewno zadziała. W skosie możesz dać odrobinę wyższy zakres powtórzeń, to unoszenie zamieniłbym na face pull'a jak masz gdzie go wykonać - jest to bardziej kompleksowe ćwiczenie.


Zmieniony przez - Viren w dniu 2017-06-17 21:13:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 401 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23791
a jak z progresja ciężaru? jeśli ćwiczę planem A,B to dokładać co trening czy np, zrobić 2 razy A -dokładka i 2 razy B-dokładka?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Dokładaj z treningu na trening jak masz możliwość.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 401 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23791
najmniejsze krążki to 1,25, co daje 2,5 kg nie za duża dokładka co trening? konieczne jest zaniżenie ciężarów na starcie czy można od razu wystartować z maxów i dokładać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
To dokładaj co tydzień a nie z treningu na trening.Oczywiście zaniż ciężary na początku i spokojnie dokładaj inaczej nie miałbyś praktycznie możliwości progresu jakbyś zaczynał z maxów.




Zmieniony przez - Viren w dniu 2017-06-21 19:18:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 401 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23791
Chyba zaczałem na zbyt dużych cieżarach albo coś z regeneracja bo brak progresu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
Oba czynniki są mocno prawdopodobne. Choć to czy regeneracja działa jak należy powinieneś wyczuć na sobie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 401 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23791
ogólnie mam rodzaj pracy fizyczny(budowlaniec) do tego wydaje mi się że mało spię, max 7,5 h ostatnio mniej, może spróbuję zaniżyc o 10 kg i co tydzień dokładać 2,5 kg, może tak być?


Zmieniony przez - Bobsoon w dniu 2017-06-22 18:11:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
Tak możesz spróbować zaniżyć nieco ciężar i powoli progresować. Praca zapewne też ma wpływ na dyspozycję danego dnia.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ból głowy po wyciskaniu nogami.