SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW prosba o pinie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1670

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 312 dni Przeczytanych tematów 784
1. Przysiad klasyczny 5x5
2. Wyciskanie sztangi płasko 5x5
3. Wiosłowanie sztangą 5x5
4. Wznosy bokiem 3x8
5. Uginanie przedramion ze sztangą stojąc (biceps) 3x8
6. Uginanie przedramion ze sztangielkami (biceps) 3x8
7. Ściąganie linki wyciągu górnego (triceps) 3x8
8. Wyciskanie francuskie (triceps) 3x8
9. Wznosy nóg do klatki w zwisie 3x8 ----


TRENING "B" MARZEC 2018

Ćwiczenie Kilogramy Start
1. Martwy ciąg klasyczny 5x5
2. OHP 5x5
3. Podciąganie wąsko podchwyt 5x5
4. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 3x8
5. Uginanie przedramion ze sztangą stojąc (biceps) 3x8
6. Uginanie przedramion ze sztangielkami (biceps) 3x8
7. Modlitewnik (biceps) 3x8
8. Deska 3x30sekund ----
9. Łydki 3x8

Ocencie to prosze
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
To daj jakieś informacje o sobie żeby łatwiej było odnieść plan do Ciebie. Ankieta jest w podwieszonych tematach

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 312 dni Przeczytanych tematów 784
110kg 192 wzrostu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 312 dni Przeczytanych tematów 784
Chodzi glownie o to czy nie przesadzilem z bicepsem i tricepsem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
daw1d3k
Chodzi glownie o to czy nie przesadzilem z bicepsem i tricepsem


Ale co mi mówi waga i wzrost? jaki masz staż, jakim planem treningowym trenowałeś wcześniej, wyniki w podstawowych ćwiczeniach. To istotne informacje.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 312 dni Przeczytanych tematów 784
Okolo 4 mis . Fbw caly czas . Klata teraz 81 seria martwy 102 ohp 57'5 przysiad 75 wioslo 57'5 wasko 60
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
To ja bym nie dawał tylu serii na ramiona staż masz mały to nie ma co bombardować ramion większą ilością serii.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 312 dni Przeczytanych tematów 784
Mozesz zaproponowac plan edytujac moj?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7396 Napisanych postów 105903 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1192361
Nie ma co ramion tak trenować, dajesz wiecej niż na duże partie mięśniowe

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6066 Napisanych postów 140265 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 996316
zdecydowanie ramiona przeladowane, daj po jendym ciezkim cwiczeniu jak mlorki i wyciskanie wasko i styka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 312 dni Przeczytanych tematów 784
Czyli co jedno cwiczenie w A na biceps i triceps oraz jedno w B na tric i bic?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozpiska treningowa na górne partie 2xtyg. dla kobiety