SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW plan do oceny - powrot na silownie.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1371

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

26

Waga

90

Wzrost

187

Cel treningowy

Redukcja,Masa,Rzezba

Staż treningowy na siłowni

Poprzednio 6miesiecy, Powrot: Tydzien temu

Uprawiane inne sporty

Rower szosowy,bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full, maszyny/ciezary

Dieta

Porzucenie starych nawykow zywieniowych. obecnie: czesciej i zdrowiej.

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

n/a

Zażywane suplementy

n/a

Ostatnio przerabiany plan

FBW

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

n/a
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1946 Napisanych postów 44079 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 397204
Skoro plan Ci odpowiada i masz widoczne efekty w poprawie sylwetki to nie kombinuj z planem dopóki progres jest. Jeśli zwolni albo całkowicie się zatrzyma wówczas modyfikuj plan.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 211
Witam ponownie,

Juz jakis czas cwicze jednym planem ktory byl wyzej w temacie ale czuje ze potrzebuje zmiany i chyba bedzie to FBW, z racji iz plan FBW mialem juz kiedys ulozony prosze o ocene tego co na obrazkach ponizej i ewentualne sugestie co mozna by zmienic , czy ilosc serii i powtorzen sie zgadza?

Zestaw A


Zestaw B




Zmieniony przez - foxhunter w dniu 2016-04-21 21:27:46
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 211
Witam, Jak wg. was powinna wygladac ilosc powtorzen i serii przy tym planie na poszczegolne partie/cwiczenia?
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1946 Napisanych postów 44079 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 397204
Wszystko zależy od tego jaką formę treningu przyjmiesz i na jakim etapie zaawanoswania jesteś bo od tego wiele zależy.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia dla początkującego słabiaka

Następny temat

48 kilogramów- rzeźba

Stały deficyt kaloryczny vs dieta rotacyjna jojo – co wygra?! Stały deficyt kaloryczny vs dieta rotacyjna jojo – co wygra?! Brazylijski Hulk - Bruno Moraes Brazylijski Hulk - Bruno Moraes 6 najgorszych typów ludzi, którzy ćwiczą na siłowni 6 najgorszych typów ludzi, którzy ćwiczą na siłowni Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson Jak rozpocząć randkowanie na siłowni Jak rozpocząć randkowanie na siłowni Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów Nie żyje Kinga Kęsik (Szweda) Nie żyje Kinga Kęsik (Szweda) 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować? 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować?