SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW plan do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 373

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 257
Witam! Proszę o ocenę planu, kierowałem się radami znalezionymi na forum, mam nadzieję że w miarę mi wyszło
Co o nim myślicie?

Przy barkach celowo dałem 15 powtórzeń ze względu na to, że moje lepiej reagują na wyższy zakres powtórzeń.

Zestaw A:

Nogi: Wypychanie nóg na suwnicy – 2 serie, 10-8 p.
Prostowanie nóg na maszynie – 2 serie, 10-8 p.
Wspięcia na palcach – 1 seria, 10 p.

Klatka: Wyciskanie na ławce płaskiej – 2 serie, 10-8 p.
Rozpiętki skos dół – 1 seria, 10 p.

Plecy: Przyciąganie drążka do klatki szerokim nachwytem – 3 serie, 10-8 p.
Wiosłowanie sztangielką – 2 serie, 10-8 p.
Szrugsy – 1 seria 10p.

Barki: Podciąganie hantli wzdłuż tułowia – 2 serie, 15 p.
Unoszenie hantli bokiem w opadzie – 1 seria, 15 p.

Biceps: Uginanie ramion z hantlami (supinacja) – 2 serie, 10-8 p.

Triceps: Wyciskanie francuskie sztangi łamanej – 2 serie, 10-8 p.

Zestaw B:

Nogi: Przysiady wykroczne – 2 serie, 10-8 p.
Odwrotne prostowanie nóg – 2 serie, 10-8 p.
Odwrotne wspięcia na palce – 1 seria, 10 p.

Klatka: Wyciskanie hantli na ławce skośnej góra – 2 serie, 10-8 p.
Rozpiętki płasko – 1 seria, 10 p.

Plecy: Wiosłowanie sztangą – 3 serie, 10-10-8 p.
Przyciąganie drążka do klatki wąskim nachwytem – 2 serie, 10-8 p.

Barki: Wyciskanie hantli – 2 serie, 15 p.
Unoszenie hantli bokiem stojąc – 15 p.

Biceps: Uginanie ramion z hantlami chwytem młotkowym – 2 serie, 10-8 p.

Triceps: Prostowanie ramion na wyciągu – 2 serie, 10-8 p.



Zestaw C:

Nogi: Wypychanie nóg na suwnicy – 2 serie, 10-8 p.
Martwy ciąg ze sztangielkami na prostych nogach – 2 serie, 10-8p.
Wspięcia na palcach – 1 seria, 10 p.

Klatka: Wyciskanie na ławce skośnej dół – 2 serie, 10-8 p.
Rozpiętki skos góra – 10 p.

Plecy: Martwy ciąg – 2 serie, 10-8 p.
Przyciąganie drążka do klatki jednorącz – 2 serie, 10-8 powt.
Szrugsy – 1 seria 10 p.

Barki: Unoszenie hantli bokiem – 2 serie, 15 p.
Wznosy hantli w opadzie – 1 seria, 15 p.

Biceps: Uginanie ramion z hantlami na modlitewniku – 2 serie, 10-8 p.

Triceps: Wyciskanie francuskie hantli jednorącz – 2 serie, 10-8 p.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2549 Napisanych postów 38337 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 289220
Po co aż tyle ćwiczeń ? Jeśli chcesz większej objętości, to proponuje HBW, w którym podzielisz ciało na górę i dół.Jeśli natomiast chcesz zostać przy treningu całościowym, ogranicz się do 1-2 ćwiczeń dla danej partii.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 257
Starałem się po prostu tak rozdzielić te ćwiczenia żeby każda partia była dobrze przetrenowana. Ale dzięki za radę, zobaczę o co chodzi w tym treningu HBW ;)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,

zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 


Pozdrawiam /
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy plan na mase. DO OCENY!!!

Następny temat

trening ogólnorozwojowy w dużej mierze z pominięciem klatki piersiowej

Skandal na debiutach, Jacek Kramek w akcji... Skandal na debiutach, Jacek Kramek w akcji... Michałki czekoladowe low carb Michałki czekoladowe low carb Od bodybuildingu do bobsleinghu Od bodybuildingu do bobsleinghu Naturalne substancje w spalaczach tłuszczu Naturalne substancje w spalaczach tłuszczu Wpływ białka na ciśnienie krwi Wpływ białka na ciśnienie krwi Brak snu to brak regeneracji. Jak sen wpływa na regenerację? Brak snu to brak regeneracji. Jak sen wpływa na regenerację? Jak obniżyć poziom estrogenów? Co jeść, a czego unikać Jak obniżyć poziom estrogenów? Co jeść, a czego unikać Debiuty Kulturystyczne 2018: Wyniki i relacja Debiuty Kulturystyczne 2018: Wyniki i relacja