SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW plan do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 354

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 257
Witam! Proszę o ocenę planu, kierowałem się radami znalezionymi na forum, mam nadzieję że w miarę mi wyszło
Co o nim myślicie?

Przy barkach celowo dałem 15 powtórzeń ze względu na to, że moje lepiej reagują na wyższy zakres powtórzeń.

Zestaw A:

Nogi: Wypychanie nóg na suwnicy – 2 serie, 10-8 p.
Prostowanie nóg na maszynie – 2 serie, 10-8 p.
Wspięcia na palcach – 1 seria, 10 p.

Klatka: Wyciskanie na ławce płaskiej – 2 serie, 10-8 p.
Rozpiętki skos dół – 1 seria, 10 p.

Plecy: Przyciąganie drążka do klatki szerokim nachwytem – 3 serie, 10-8 p.
Wiosłowanie sztangielką – 2 serie, 10-8 p.
Szrugsy – 1 seria 10p.

Barki: Podciąganie hantli wzdłuż tułowia – 2 serie, 15 p.
Unoszenie hantli bokiem w opadzie – 1 seria, 15 p.

Biceps: Uginanie ramion z hantlami (supinacja) – 2 serie, 10-8 p.

Triceps: Wyciskanie francuskie sztangi łamanej – 2 serie, 10-8 p.

Zestaw B:

Nogi: Przysiady wykroczne – 2 serie, 10-8 p.
Odwrotne prostowanie nóg – 2 serie, 10-8 p.
Odwrotne wspięcia na palce – 1 seria, 10 p.

Klatka: Wyciskanie hantli na ławce skośnej góra – 2 serie, 10-8 p.
Rozpiętki płasko – 1 seria, 10 p.

Plecy: Wiosłowanie sztangą – 3 serie, 10-10-8 p.
Przyciąganie drążka do klatki wąskim nachwytem – 2 serie, 10-8 p.

Barki: Wyciskanie hantli – 2 serie, 15 p.
Unoszenie hantli bokiem stojąc – 15 p.

Biceps: Uginanie ramion z hantlami chwytem młotkowym – 2 serie, 10-8 p.

Triceps: Prostowanie ramion na wyciągu – 2 serie, 10-8 p.



Zestaw C:

Nogi: Wypychanie nóg na suwnicy – 2 serie, 10-8 p.
Martwy ciąg ze sztangielkami na prostych nogach – 2 serie, 10-8p.
Wspięcia na palcach – 1 seria, 10 p.

Klatka: Wyciskanie na ławce skośnej dół – 2 serie, 10-8 p.
Rozpiętki skos góra – 10 p.

Plecy: Martwy ciąg – 2 serie, 10-8 p.
Przyciąganie drążka do klatki jednorącz – 2 serie, 10-8 powt.
Szrugsy – 1 seria 10 p.

Barki: Unoszenie hantli bokiem – 2 serie, 15 p.
Wznosy hantli w opadzie – 1 seria, 15 p.

Biceps: Uginanie ramion z hantlami na modlitewniku – 2 serie, 10-8 p.

Triceps: Wyciskanie francuskie hantli jednorącz – 2 serie, 10-8 p.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2256 Napisanych postów 37003 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 271995
Po co aż tyle ćwiczeń ? Jeśli chcesz większej objętości, to proponuje HBW, w którym podzielisz ciało na górę i dół.Jeśli natomiast chcesz zostać przy treningu całościowym, ogranicz się do 1-2 ćwiczeń dla danej partii.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 257
Starałem się po prostu tak rozdzielić te ćwiczenia żeby każda partia była dobrze przetrenowana. Ale dzięki za radę, zobaczę o co chodzi w tym treningu HBW ;)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,

zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 


Pozdrawiam /
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy plan na mase. DO OCENY!!!

Następny temat

trening ogólnorozwojowy w dużej mierze z pominięciem klatki piersiowej

Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami