SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW i dieta - MASA bez tluszczu - prosze o analize postanowien

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 634

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1029
20 lat 60 kg 170 cm
Witam, zrobilem tatuaz i teraz chwilke mam przestoju bo trenowalem zazwyczaj co popadlo i bez diety ale teraz gdy sie wygoi za tydzien mam zamiar poleciec z dieta i planem cwiczen FBW 3x w tygodniu i czasami aeroby ale ogolnie chce budowac mase.
Moj typ budowy to zdecydowanie ENDOMORFIK z duza tendencja do tycia w brzuchu i w ogole wszedzie, jestem po ostrym odchudzaniu pare lat temu schudlem 20kg wiec w ogole troche boje sie przechodzic na diete gdzie sie duzo je bo mam taki glupi obraz w glowie ze wszystko pojdzie w brzuch i w dupe a miesni nie zobacze :3 a tylko miesnie chcialbym wyrabiac, za tluszcz podziekuje
Dieta jaka sobie ulozylem i ktora mysle ze dam rade zjesc to : (uwaaga pod niektorymi rzeczami jest napisane ile gramow a dalej juz nie tzn to tam na caly dzien juz taka dawka tzn jak chleb razowy 200g to po 100g dwa razy dziennie bo nie chce mi sie tego dzielic ale mysle ze to zrozumiale w pelni)

07:00
Mleko 2% 250 [g/ml] (122.5 kcal)
Musli chrupiące 5 Bakalii 100 [g/ml] (427 kcal)
Otręby gryczane 100 [g/ml] (336 kcal) (caly dzień)

10:00
Chleb razowy extra 200 [g/ml] (388 kcal)
Ser w plastrach Gouda 34 [g/ml] (98.6 kcal)
Szynka konserwowa 120 [g/ml] (130.8 kcal)

13:00
Pierś z kurczaka bez skóry pieczona na grillu 220 [g/ml] (347.6 kcal)
Ryż naturalny brązowy długoziarnisty 200 [g/ml] (726 kcal)

15:00
Pierś z kurczaka bez skóry pieczona na grillu
Ryż naturalny brązowy długoziarnisty

17:00-18:00
Chleb razowy extra
Ser w plastrach Gouda
Szynka konserwowa

20:00
Serek homogenizowany 150 [g/ml] (196.5 kcal) + otreby

KCAL 2773
Bialko 161
Ww 400
T 57

I tak.. z serii pytan :
1. Co zmienic, co dolozyc, co odjac..?
2. Czy FBW z planem 15-10-5 bedzie dobre na pierwsze miesiace?
3. Ogolnie rzecz biorac jak zjem np 2x taka torebke gotowanego ryzu czyli to jest noo cala miska na jeden raz tzn 2x dziennie taka micha z kurczakiem.... nie rozepcha mi to brzucha jakos?
4.Jakie sumplementy uzywac w poczatkowej fazie, warto siegnac po np bcaa / bialko itp?


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4862 Napisanych postów 134075 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 775606
1. osobiscie bym skupil sie na wiekszej ilosci tluszczu kosztem wegli, skoro szybko lapiesz fat, mozna nieco jakosciowo podciagnac tez posilki, np musli zamienic na owsiane.
2.jasne
3nie
4.nie ma koniecznosci
napisał(a)
Usunięty przez BPL-G za pkt 1 regulaminu
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1313 Napisanych postów 43608 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 421102

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1029
Dzieki wielkie za wypowiedz, gdybym odjal musli chrupiacego a dorzucil na to miejsce musli owsiane to bedzie lepsze wyjscie tak?
I tluszcz kosztem wegli.. hmm.. jakis pomysl co na co zamienic?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2255 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 15502
Tak, owsiane będą ok. To co lubisz jeść (tłuszcz) wrzuć w dietę, a zdejmij z węgli. Tłuszcze to orzechy, oliwa z oliwek, jaja (żółtko), masło, żółte sery itd.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1029
Dorzucilem 10g orzechow do sniadania i troche pokombinowalem z zeby wegle odpadly i teraz jest mniej wiecej tak :

PRZEROBIONA

Śniadanie godz. 07:00 (511.5 kcal)
Mleko 2%|Mlekovita 250 [g/ml] (122.5 kcal)
Musli chrupiące 5 Bakalii|Bakalland 50 [g/ml] (213.5 kcal)
Otręby gryczane|Melvit 25 [g/ml] (84 kcal)
Płatki owsiane 25 [g/ml] (91.5 kcal)
Orzechy Włoskie|Kresto 10 [g/ml] (64.5 kcal)

II Śniadanie godz. 10:00 (301.05 kcal)
Chleb razowy extra|Mamut 100 [g/ml] (194 kcal)
Ser w plastrach Gouda|Lactima 20 [g/ml] (58 kcal)
Szynka konserwowa|Kraina Wędlin, Sokołów 45 [g/ml] (49.05 kcal)

Obiad godz. 13:00 (510.19 kcal)
Pierś z kurczaka bez skóry 100 [g/ml] (121 kcal)
Ryż naturalny brązowy długoziarnisty|Risana 100 [g/ml] (363 kcal)
Warzywa duszone i|Przepis od gosia410 100 [g/ml] (26.19 kcal)

Obiad 2 ? godz. 15:00 (510.19 kcal)
Pierś z kurczaka bez skóry 100 [g/ml] (121 kcal)
Ryż naturalny brązowy długoziarnisty|Risana 100 [g/ml] (363 kcal)
Warzywa duszone i|Przepis od gosia410 100 [g/ml] (26.19 kcal)

Podwieczorek po treningu godz. 17:30 (301.05 kcal)
Chleb razowy extra|Mamut 100 [g/ml] (194 kcal)
Ser w plastrach Gouda|Lactima 20 [g/ml] (58 kcal)
Szynka konserwowa|Kraina Wędlin, Sokołów 45 [g/ml] (49.05 kcal)

Kolacja godz. 20:00 (501.6 kcal)
Musli chrupiące 5 Bakalii|Bakalland 30 [g/ml] (128.1 kcal)
Otręby gryczane|Melvit 20 [g/ml] (67.2 kcal)
Płatki owsiane 30 [g/ml] (109.8 kcal)
Serek homogenizowany|Carrefour 150 [g/ml] (196.5 kcal)

Kcal 2700,08
Bialko 139,68
Ww 382,3
Tl 65,65


Czy cos takiego moze byc? Chociaz wciaz zastanawiam sie jak ja wepchne w siebie 2 torebki ryzu.. i jedno pytanie : Ile wody pic dziennie aby to dobrze przetrawic?

Zmieniony przez - mateuszskibicki w dniu 2015-02-03 12:53:31

Zmieniony przez - mateuszskibicki w dniu 2015-02-03 12:55:17
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2255 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 15502
3L płynów w sumie wystarczy. Czyli powiedzmy jakieś 1,5-2L wody i 2-3 herbaty, kawa :)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36393 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296868
Minimum 1l na każde 1000kcal + 1.5l na treningu :) Co do produktów to są kiepskiej jakości, np. musli sklepowe, szynka konserwowa.

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Suplement i kreatyna dla 14 latka

Następny temat

17 lat treningi na bicka i kaloryfer

“The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki