SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW i co dalej

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 183

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 216
Wiek:23
Wzrost:186
Waga:74

Jestem w 6 tygodniu swojego fbw. Zakładałem, iż zrobię 6 tygodni fbw, zrobię reset i przeskocze dalej ciągnąć ten sam schemat treningowy lub zaczynajac inny.

Moje fbw:

Trening A:
WL 5x5 rampa
Wioslowanie 5x5 rampa
Biceps+triceps 2s superserii

Trening B:
MC 5X5 rampa
MP 5X5 rampa
Biceps+triceps 2s superserii

Progresja 2,5 kg na tydzień, 5 kg dla MC zaczynajac pierwszy tydzien od ok 80%CM dla 5 powtorzen.

Jak zauważyłeś nie robię przysiadow, gdyż pobierają mnie stawy. Dopóki nie dodatek opinii lekarza dopoty nie są uwzględnione w planie.

Efekty:dla 5 powtórzeń
WL: 42,5 > 55
Wiosło: 32,5 > 45
MP: 27,5 > 37,5
MC:45 > 75

Efekty są zadowalajce. Tylko zastanawiam się jak iść dalej. Czy nie robić resetu i dalej dokladac aż nie napotkam ściany i moje maksy stana w miejscu i wtedy zrobić reset, czy może jednak go zrobić i ponownie zacząć od niższego pułapu tak by dopiero w 3-4 tygodniu dojsc do swojego CM dla 5 powtórzeń? A może jeszcze lepiej było przejść na trening inny np 5-10-15, który rozwijały nie tylko siłę ale i wytrzymalosc?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2935 Napisanych postów 49480 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635535
Jak jest progres zadowalający to nie zmieniaj. Pilnuj miskę ewentualnie w niej wprowadź korekty a treningiem możesz spokojnie jeszcze 2 tygodnie polecieć.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 216
A co po 2 tygodniach? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2935 Napisanych postów 49480 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635535
Jak progres nie zwolni to można lecieć dalej. Jak zwolni to albo cofka z ciężarami albo modyfikacja planu. Warto by było rozważyć wdrożenie przysiadów.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 216
A co sadzisz o przejściu na 5-10-15? ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2935 Napisanych postów 49480 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635535
KimLee
A co sadzisz o przejściu na 5-10-15? ;)


Za wcześnie. Ja bym na razie nie różnicował w treningu aż tak zakresów powtórzeń na to jeszcze będziesz mieć sporo czasu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Konkurs FOTO z firmą BioTechUSA do wygrania 500 zł !!