SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW do sprawdzenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 716

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
siema prosze o sprawdzenie zaczne od jutra ten trening prosze o rozpisanie czasu wykonywania cwiczen chodzi o to ile czasu opuszczac ile ciagnac/wyciskac.
przerwa miedzy seriami 2/(2.30 w przysiadach moze sie trafic)

Przysiad ze sztanga z tylu 3x8 (80%CM)
martwy ciag 3x8 i tu jest dylemat jechac przysiad i mc na jednym treningu czy to podzielic a moze mniejszy ciezar (80%CM)
wyciskanie na plaskiej 3x8 (80%CM)
wyciskanie zolnierskie 2x8 (80%CM)
uginanie sztanga 2x8 (80%CM) (i tu znowu pytanko ktora sztaga lepiej prosta czy lekko lamana, a moze to tylko od upodobania zalezy?)
wyciskanie francuskie 2x8 (80%CM)
brzuch brzuszki z obciazeniem 3x12 z 5kg na lawce skos w dol
unoszenie nog w zwisie na drazku 3x12
skrety ze sztanga na barkach 2x po 5min
Dodatki:
lydki wspiecia przod tyl 2x20 przedramie uginanie za udami 2x10

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 69

Wzrost: 178/179

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 16 miesiecy moze wiecej

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga,sztangielki,drazek,lawka i lawka dolny skos

Dieta: niestety brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: nie ma to sensu

poczotkujacy

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
skaczylem teraz robic wytrzymalosc i po tym okresie 6 czy 8 a moze 10 tyg strasznie sie opuscilem w rekordach np w przysiadzie zeszlo 9 kg chodz robilem przysiady tylko ze malym obciazeniem bo tylko 15kg plus mc na prostych i prostowanie, uginanie w lezeniu a w klatce zeszlo 10kg ale z tym ze nie robilem wyciskania na plaskiej i w dodatku wyciskania dolny/gorny skos robilem sztangielkami

poczotkujacy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7454 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 107926
Napisz ciężary w podstawowych ćw( przysiad, martwy i wyciskanie)

Dieta : brak

Dlaczego ? fundusze ? lenistwo ?

dział "Odżywianie"

Poszukaj tematu "Dieta na każdą kieszeń"


Zmieniony przez - spaiter w dniu 2011-07-12 18:38:08

Zmieniony przez - spaiter w dniu 2011-07-12 18:38:27

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
wczoraj rekordy robilem i jest tak
przydsiad 106 a bylo 115 80%=84,8
mc 140 ale ja licze ze 106 bo problemy z plecami 80%=84,8
wyciska klatka 81 bylo 91 80%=64,8
wycisk stojac przod 61 80%=48,8
BEDE ZAOKRAGLAL DO PÓL KILIOGRAMA i zaczne prowadzic zeszyt treningowy zeby sprawdzac progres

poczotkujacy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7454 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 107926
Ciężary ok

co z dietą ?

daj rdl zamiast klasyka

wrzuć podciąganie lub wiosło

bic i tric rób na przemian treningowo

zdr

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
na diete nie ma kasy ani mozliwosci<leniuch> ale ten art o diecie przeczytam
w planie jest napisane podciaganie podchwytem z obciazeniem tylko tu nie wpisalem
rdl? i co mam rozumiec przez to ze ciezary ok?

poczotkujacy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7454 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 107926
Maxy wyglądają dobrze

Podciąganie daj nachwyt

Zastosuj się chociaż to 10 wskazówek dobrego żwywienia, temat w dziale "Odzywianie"

Wprowadź poprawki i ćwicz

przedramię możesz darować

Pociagania nie widzę żeby było wpisane

zdr

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
chodzi mi o plan wpisany w zeszyt treningowy.przeczytam to jutro moze cos z tego wyjdzie. nie napisales co to rdl?

poczotkujacy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7454 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 107926
RDL - Rumuński martwy ciąg

zdr

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
zobaczylem teraz co to ten rdl i wyszlo na to ze troche dalem plame przez okolo pierwsze pol roku bo robilem taki wlasnie a pozniej zaczolem robic classic prawidlowo bo myslalem ze wczesniejsze bylo zle. jeszcze o diecie nie przeczytalem ale jak po treningu bede to przeczytam i napisze co wyniklo moze cos doradzisz:) wlasnie o 16 mam trening

poczotkujacy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
witam!
przeczytalem ten art. dieta na kazda kieszen i wychodzi ze kolo 300 zl na miesiac bym musial wydac(to i tak duzo,ale teraz wakacjie i cos naskrobie odloze i jak bede mial na jakies 3 miesiace diety do uloze plan na mase i bede jechal) mam pytanie do treningu, ocen moja prace

trenin sie o 16 zaczol skaczylem o 18 za duzo przed treningiem nie zjadlemciezary takie jak pisalem wczesniej zastosowalem i bylo tak
bede pisal w kolejnosci 1s8p 2s8 3 seria itp p-powtorzenia s-seria
przysiad 1s8p 2s8p 3s4p i juz przy piatym jak sie podnosilem to musieli sztange zabierac
mc tu poszlo bez problemow
podciaganie podchwytem tu z 15kg zrobilem 3s kazda najmniej 5powtorzen
klatka bez problemow
barki 1s7p 48kg 2s8p 45kg ale to bylo ledwo
brzuch bylo dobrze
bic,tric,przedramie,lydki nie zrobilem

poczotkujacy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zmiana planu

Następny temat

Plan treningowy!