SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 543

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 187 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5792
A
- focze wiosło hantlami 2 serie wstępne + 5x6-8
- wypychanie nóg na suwnicy 2 wstępne + 5x10-12
- wyciskanie hantli płasko 2 wstępne + 5x5
- wznosy hantli bok 3x10-12
- wyciskanie wąsko tric 2 wstępne + 3x5
- biceps mlotki 1 wstepna + 3x5-8

B
- wykroki z hantlami 2 wstępne + 4x12
- przyciaganie drążka poziomo siedząc do klatki 2 wstępne + 4x8
- face pull 3x12-15
- wyciskanie hantli skos 2 wstępne + 4x8
- landmine press 2 wstępne + 5x5
- wyciskanie francuskie hantlem 3x10-12
- uginanie hantli z supinacja 3x10-12
- uginanie nóg na maszynie dwojki 3x12-15

C
- przyciaganie z góry do boku rączki wyciągu gornego (nwm jak to się nazywa fachowo) 4x12
- szrugsy 3x15-20
- wznosy tułowia na ławce rzymskiej 3x10-12
- klatka na maszynie Hammer 2 wstępne + 3x12-15
- wznosy bok na wyciągu 3x15-18
- triceps izolacja na wyciągu 2x12-15
- biceps izolacja na wyciągu 2x12-15
- przysiad bulgarski 4x12
- Żuraw max


Dodatkowo w każdym dniu łydki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
To daj jeszcze ankietę z podwieszonych tematów żeby było wiadomo coś o Tobie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 187 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5792
Płeć : mężczyzna

Wiek : 20

Waga : 77

Wzrost : 180

Cel treningowy : masa, rozbudowa sylwetki

Staż treningowy na siłowni : trojboj 2 lata (2015-2016), przerwa dwa lata, powrót na początku roku 2018 do treningu

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full osprzęt

Dieta : białko 2g/kg, tluszcze 1g/kg, wegle reszta

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : kreatyna, preparat witaminowy, magnez, ashwagandha

Ostatnio przerabiany plan: FBW AB

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):podczas trojboju mc i siad 180kg i płaska 120kg... Aktualnie nie wykonuje tych ćwiczeń... Zamiast tego wyciskanie hantli na plasko 40kgx5 pod koniec redukcji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
Plan mógłby być choć jak dla mnie zdecydowanie za dużo izolacji, a za mało ćwiczeń wielostawowych.

A dlaczego aktualnie nie robisz przysiadu i mc?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3143 Napisanych postów 41436 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319316
Plan jest ok, choć jakiejś wielkiej masy i siły faktycznie z tego nie będzie.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 187 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5792
Boczne skrzywienie kręgosłupa(nie jest jakieś duże, fizjo powiedział, że można ćwiczyć), przodopochylenie miednicy... Ale robiłem przy nim siad i martwy i powiedział że powinienem być pod stałą kontrolą dobrego trenera... Wiem że jest mnóstwo ćwiczeń rehabilitacyjnych itd... ale studiuje dietetyke i nie mam czasu... Wpadam na siłownię, robię szybki trening i wracam do nauki... Na trenera tym bardziej nie mam kasy... Dopiero po studiach zamierzam się zająć tym problemem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
KingKoksing
Boczne skrzywienie kręgosłupa(nie jest jakieś duże, fizjo powiedział, że można ćwiczyć), przodopochylenie miednicy... Ale robiłem przy nim siad i martwy i powiedział że powinienem być pod stałą kontrolą dobrego trenera... Wiem że jest mnóstwo ćwiczeń rehabilitacyjnych itd... ale studiuje dietetyke i nie mam czasu... Wpadam na siłownię, robię szybki trening i wracam do nauki... Na trenera tym bardziej nie mam kasy... Dopiero po studiach zamierzam się zająć tym problemem.


No to faktycznie nie ma co ryzykować, ale tak czy inaczej prędzej czy później będziesz się musiał tą sprawą zająć

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6055 Napisanych postów 140227 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 995790
nie ma konniecznosci posiadac trenera, aby wykonywac proste mobilizacje w domu, ktore zniweluja np przedopochylenie miednicy
wystarczy nieco poszperac, poczytac, zerknac na YT na filmy jako student, przestudiujesz prob;emmi znajdziesz rozwiazanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3143 Napisanych postów 41436 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319316
Jesli odczuwasz przy tych ćwiczeniach jakis dyskomfort to faktycznie nie ma co ryzykować.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bieganie +kalistenika