SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW dla zaawansowanych HARDGAINER pomoz

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3581

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7715
Siemanko , wiem ze to nie ten dzial %) ale jakos niedawno przeczytalem ktorys z tematow i pisalo w nim ze tutaj mozna Cie spotkac. No wiec zaczynamy ;)

Czytalem Twoje plany FBW dla poczatkujacych, ja juz mam za soba przygode z FBW dokladnie HST , teraz zamierzam sprobowac nieco innego FBW pomieszane zasady weidera, hst , arnolda i moje %) ale chcialbym poznac Twoj pomysl na zaawansowany FBW. Zaznaczam ze nie interesuje mnie jak narazie program Billa Stara.

Ciężar jest Bogiem,trening nałogiem,życie zabawą, siła PODSTAWĄ!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 521
BerixOn

wiesz,to jest takie gdybanie...
zawodnik zaawansowany,to ktos kto pracuje na odpowiednich ciezarach(przysiad-pow.200% masy ciala;martwy pow.250% i wycisk-pow.150% ),na ktorego nie dziala zwykla liniowa progresja i musi mocno zaczac kombinowac,aby dodac kazdy jeden kilogram na sztange.
to rowniez ktos,kto dysponuje odpowiednia wiedza oraz doswiadczeniem,aby tak dobrac cwiczenia i parametry,aby mogl dalej poprawiac swoje osiagniecia.
jesli masz juz swoja koncepcje planu-to ok,wiec nie musisz pytac.

pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7715
Dzieki , w sumie racja nie jestem na tyle zaawansowany zeby o kazdy kg na sztandze walczyc miesiacami ;) Nie bede kombinowal zrobie po prostu FBW ktory juz ulozylem:D

Ale Hard moze sie jeszcze wypowiedziec %) tak z ciekawosci :D

Ciężar jest Bogiem,trening nałogiem,życie zabawą, siła PODSTAWĄ!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 521
BerixOn

juz to zrobil.
radze trzymac sie wytyczonej sciezki i nie kombinowac,gdyz mozesz przeholowac i dupa bedzie.
skonczyles wersje lightowa-czas najwyzszy na odmiane ciezka...i do przodu.

pozdrawiam i zycze powodzenia.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7715
Oooo to Ty mistrzu :D nie wiedzialem ;)

Wiec moze wrzuce swoje zalozenia treningowe to ocenisz czy nie zabardzo zamieszalem :)

No to tak:
Obecnie jestem na SD ktory trwa juz 3 tygodnie ze wzgledu na kontuzje (ale i tak musialem ta przerwe zrobic %) ) po przerwie chcialem zrobic 6 tyg HST z tym ze dodac po serii do kazdego mikro wiec 15-2serie 10-3serie 5-3lub 4 serie. Zamiast negatywow badz clustera myslalem o wlaczeniu metody ktora opisywal Weider robic 3serie po 6 powt i gdy dojde w 3seriach do 8 powt tym samym ciezarem to dokladam kg i jade dalej od nowa...

Do tego planu na 8-10 tyg bede na suplach xpand+mono.

Dodam jeszcze cwiczenia:
WL w lekkim skosie
Wioslo nachwytem
Wyciag podchwytem (zeby wzmocnic sie na drazku)

SQ alternatywnie z MC
Bic uginanie ze sztanga stojac
Tric wyciskanie wasko

Zmieniony przez - BerixOn w dniu 2008-01-19 13:28:58

Ciężar jest Bogiem,trening nałogiem,życie zabawą, siła PODSTAWĄ!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 521
BerixOn

co do metody treningu-podaj temat kilobbowi,on jest na czasie jesli chodzi o metodyke HST.
ja od siebie moge tylko napisac:
-proste rozwiazania okazuja sie najbardziej skuteczne.
-zaden wyciag nie przygotuje cie do pracy na drazku.musisz cwiczyc na drazku od samego poczatku,chocbys mogl zrobic tylko pare powtorzen.to kwestia paru treningow i juz bedziesz robil ich wiecej.

pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7715
Hmmmm moze napisze do Kilobba ale juz mu tak kiedys dupe utrulem ze szok %) znow mnie zjezdzi ze robie bic i tric hehe w sumie nie za bardzo przepadam za HST ale to takie jakby wprowadzenie bo suple zaczynam jesc albo od 5tek albo od polowy 10tek i dlatego je wstawilem zeby dojsc do formy a dalej z czyms innym pokombinowac.

Napisz mi z ciekawosci jaka Ty masz wizje treningow lub jakie polecasz przy FBW interesuje mnie progresja , ilosc powt , ilosc serii.

Znalazlem pewien plan ktory polecasz :

A)
-przysiad z przodu 5 x 5 (progresja)
-wyciskanie na plaskiej j.w
-wioslowanie w opadzie j.w
-pompki na poreczach 2-3 x max (staly ciezar)

B)
-przysiad z przodu 5 x 5 (progresja)
-wyciskanie w staniu j.w
-klasyczny martwy ciag j.w
-drazek wasko podchwytem 2-3 x max (staly ciezar)

To jest to ?? Chyba ze masz jeszcze jakies inne z checia obejrze :) Wracajac jeszcze do planu wyzej jak przy nim wyglada progresja ?

Zmieniony przez - BerixOn w dniu 2008-01-20 08:47:27

Ciężar jest Bogiem,trening nałogiem,życie zabawą, siła PODSTAWĄ!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla początkującego.

Następny temat

uginanie rak nachwytem

Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Proteinowa pianka truskawkowa Proteinowa pianka truskawkowa Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas