SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW dla początkującego laika

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1416

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1696 Napisanych postów 42328 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 338803
Ze sztangą jest generanie nieco łatwiej bo sztanga jest łatwiejsza do opanowania i nie potrzeba takiej stabilizacji jak przy hantlach. Możesz stosować zamiennie w kolejnych mikrocyklach.

Możesz tak robić czyli najpierw pełne powtórzenia a później negatywy. Niestety to trudne ćwiczenie i progres nie idzie w nim zbyt szybko.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2093 Napisanych postów 36166 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260836
4 serie na partie w skali treningu to nie jest dużo. Początkujący powinien robić ich więcej by mogły zajśc adaptacje neurologiczne. Zaawansowanemu być może starczą 2 serie i tak on używa bardzo dużych ciężarów.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2017-09-19 16:36:25
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Creatyna

Jakie węglowodany wybrać? Trening na masę - 5 złotych zasad Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Pigwa i jej cenne właściwości Węglowodany w trakcie treningu: tak czy nie? Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Fit Family - Kasia i Damian Wiórki kokosowe vs. pestki z dyni - porównanie okiem dietetyka