SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW czy moze SPLIT

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 601

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 146 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1144
Witam,

Prosze o pomoc w podsumowaniu co bedzie lepsze dla mnie .
Chodzi mi o to ze cwicze od tamtyh wakacji wiadomo jak bylo przez piersze 6 -7 miechow jak nikt nic mi o tym nie mowił ja nie pytałem i .. tak sie skonczyło . Systematycznie trenuje od stycznia - lutego. I pojawia sie problem czy jechac dalej splitem szczerze mowiac jak robie nowy plan na splita to po 3-4 tyg zrazam sie i nie mam checi ;/ czy moze mam zaczac trening FBW bo podkreslam cwicze na mase daze do 90 kg obecnie 74 kg.
Wkleje tu moj split i fbw i jak uwazacie co bedzie lepsze tylko czy MOZECIE MI NAPISAC ILE SERII I POWTORZEN DO FBW ?

SPLIT

1.Wyciskanie sztangi na ławce ,,+" 4x8
2.Wyciskanie hantli płasko 4x10
3.Rozpietki 4x10
T:
1.Pompki na poręczach 4x8
2.Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 4x10


ŚRODA: Plecy / Biceps
P:
1. Martwy Ciąg 4x12
2.podciaganie na drazku 4x6
3.Wiosłowanie sztanga podchwytem 4x10
B:
1.Uginanie przedramion ze sztangielkami 4x10 młotkowo
2.Uginanie łap ze sztanga 4x10

+ brzuch :
Unoszenie nóg w zwisie na drążku 4x10
Skłony boczne ze sztangielką 4x10
Spięcia brzucha leżąc 4x10

PIĄTEK: NOGI / BARKI
N:
1.Przysiady ze sztanga 4x12
2.Przysiady Wykroczne 4x10
3.Wspięcia na palcach 4x20
B:
1.Wycskanie zza karku 4x10
2.Wyciskanie hantli 4x10
3.podciagnie sztangi do brody 4x10

+ brzuch
Nozyce poziome 4x10
Nozyce pionowe 4x10
Skręty ze sztangą na barkach 4x10

FBW

Zestaw ..A..
1.przysiady ze sztanga na barkach 3s
2.wspiecia na palcach 3s
3.wyciskanie leżac płasko 2s
4.wiosłowani sztanga 3s
5.wyciskanie zza karku 2s.
6.uginanie łap młotkowo 3s
7.pompki na poreczach 3s.

Zestaw ..B..
1.przysiady wykroczne ze sztanga 3s
2.wyciskanie hantli skos gorny 3s
3.martwy ciąg 3s
4.podciaganie serocko na drążku 2s
4.wycskanie hantli w góre na braki 2s
5.podciaganie sztangi do brody 2s
6..uginanie łap z sztanga 3s
7.francuz oburącz 3s

+ brzuch i przedramie

nie wiem czy dobrze z tymi seriami tylko masakra z powtoreniami


Dzieki i licze na odpowiedzi

adash

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 123 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2914
Siemano.
-Ilość powtórzeń powinna się ksztautowac:
6-12* ** powtórzeń, jeśli celem jest masa. Wiadomo że wtedy z większym ciężarem się pracuje. Pierw sobie sprawdź ile ci będzie wygodnie i wtedy sobie dobierz ilość powtórzeń.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 146 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1144
a sadzisz ze lepiej z moim stazem angazowac sie w FBW czy moze zostac pry splicie ?

adash

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 123 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2914
Już z tym to ci nie pomogę, ponieważ nie ćwiczyłem ani jednym ani drugim...
Zaczynam od 1 Lipca trening FBW na mase.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1505 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22139
Jak split dobrze wchodzi i sa dobre efekty to przy nim zostan i pozmieniaj troche trening (cwicznenia) ;) A jak nie to wejdź na fbw...
Jesli bys fbw robil 3x w tygodniu to na kazdym treningu po 1 cwiczeniu na partie po 3 serie na małe partie i 4 serie na duże. Zakres powtórzen 12 10 8 8 z progresja ;) pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW Do oceny...

Następny temat

Trening w domu poprawka

Phil Heath ryzykował życiem! Anna Nawrot - ocena sylwetki Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Suplementacja okołotreningowa