SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW a serie oraz brzuch

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 535

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 111
Witam

Prawie rok już nie trenuję i chciałbym wrócić do treningów na siłowni. Mam zamiar zacząć od FBW sugerując się m.in. jednym z planów georgu, gdzie jedna sesja treningowa została opisana następująco (skopiowany tekst):

A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

Czy jak mam więcej niż jedną serię to w FBW np. dla klatki:
"- Wyciskanie hantli na skosie 3s"
Mam wykonać od razu te trzy serie dla klatki i przejść dopiero wtedy do kolejnego ćwiczenia?

Czy może mam wykonać po jednej serii KAŻDEGO ćwiczenia, czyli np. 1 seria wyciskania hantli na skosie, 1 seria wyciskania hantli nad głową, 1 seria pompek itd. a po ostatnim ćwiczeniu zacząć wrócić do pierwszego ćwiczenia i znowu lecieć po kolei po jednej serii od początku?
(tylko wtedy jak jakieś ćwiczenie ma 3 serie, a inne 2, to to drugie ćwiczenie mam pominąć w 3ciej serii?)

Sory za takie pytania, ale jestem początkujący i chciałbym wyjaśnić pewne niepewności. I jeszcze mam jedno pytanie co do treningów brzucha. Czy tydzień może wyglądać tak, że przez 3 dni mam trening FBW (np. pon, śr, pt) i od razu po każdym treningu FBW osobny trening brzucha (czyli również w pon, śr, pt)?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 202 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3428
Normalnie robisz 3 serie na klatkę i dopiero przechodzisz dalej.


Według mnie możesz robić brzuch bezpośrednio po treningu.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 111
ok, czyli ten drugi wariant, który opisałem (po jednej serii każdego ćwiczenia i potem od nowa) dotyczy treningu obwodowego? :)

Jeszcze mam jedno pytanie, mianowicie jakie przerwy robić między seriami dla danego ćwiczenia, a jakie między różnymi ćwiczeniami? Na przykład dla treningu na masę?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nieproporcjonalność

Następny temat

dzisiejszy ustawiony mecz!

Proste sposoby na to, by nie marnować jedzenia! Proste sposoby na to, by nie marnować jedzenia! Pierś kaczki zapiekana z serem i warzywami Pierś kaczki zapiekana z serem i warzywami Urodziny w domu Arnolda Schwarzeneggera Urodziny w domu Arnolda Schwarzeneggera Ronnie Coleman podda się kolejnej operacji! Ronnie Coleman podda się kolejnej operacji! Burgery z kaczki Burgery z kaczki Nandrolone w  podnoszeniu ciężarów Nandrolone w podnoszeniu ciężarów Jaka jest najlepsza odżywka na masę? Jaka jest najlepsza odżywka na masę? Przeziębienie - objawy, zapobieganie, leczenie Przeziębienie - objawy, zapobieganie, leczenie