SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW - prosba o poprawki / komentarze / optymalizacja planu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 873

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
Jeśli puma ci rozpisywał trening to ja nie wiem co ty tu robisz...

Pokaż ten art z tnation, tam powinny być podane ćwiczenia, ilość serii i liczba powtórzeń...


Squat Variation - wersja przysiadu.
Deadlift Variation - tutaj chyba wiadomo, jakiś rodzaj mc.
Bench Variation - wersja wyciskania.
Horizontal Push - wyciskanie horyzontalne.
Horizontal Pull - podciąganie horyzontalne.
Vertical Pull - podciąganie werdykalne.
Vertical Push - wyciskanie wredykalne.
Unilateral Movement - tutaj wydaje mi się, że o jakieś ćwiczenie unilateralne czyli wykonywane jednorącz.

Jeśli to jest ten:

http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/program_design_for_dummies;jsessionid=9C6CB4FBE44527808069FE3351AF0DB2-hg.hydra

artykuł to tutaj masz WSZYSTKO podane.



Pzdro

DG

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43028 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Wlasnie to nie był art, tylko jakieś strzępy z forum, a problem polega nie na tym, ze nie rozumiem tych nazw tylko nie wiem jak dobrać te cwiczenia zeby się uzupełniały i nie kolidowały na tej samej sesji.
A co Viren ogolnie sądzisz o tym schemacie z tnation ? Lepiej FBW 1 zestaw, FBW 2 zestawy czy ten program z Tnation?


PS. Puma zrobił mi rozpiskę na 9tyg ale zanim na nią wejdę, chce pojechać 4-8 tyg FBW (miałem kontuzję kostki, musiałem na kilka mies. przestać robić przysiady i wspięcia na palce, mc tez był ograniczony, teraz powoli i ostroznie robie siady z obciązeniem 60-70+kg, chce sobie dać te pare tyg. na powrót do jako takiej formy).

Poniżej wklejam kolejną rozpiskę FBW z innej strony - cwiczen mało ale za to intensywniej :

Day 1 – Deadlifts 6 x 3
DB Chest Supported Row paired with DB Incline Bench Press 3 x 12
Split Squat paired with Band Pull Aparts paired with Prone Plank 3 x 12 / 45secs / 20

Day 2 – Weighted Chin Ups 6 x 3
Front Squat paired with Side Bridge Cable Row 3 x 12
Single Arm Shoulder Press paired with Cable Pull Through paired with Bosu Push Ups 3 x 12

Day 3 – BB Bench Press 6 x 3
Stiff Legged Deadlift paired with Prone Plank with abduction toe tap 3 x 8 / 12 each leg,
DB Row paired with db Push Press paired with Step Up with hip flexion 3 x 12

Coś mało powtórzen w głownych liftach ?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
To co podałeś na pierwszej stronie z tnation możesz spróbować [w tym linku który podałem na 2 stronie masz ćwiczenia do tego zestawu, uzupełnij pod siebie i daj do sprawdzenia] jeśli czegoś takiego nie robiłeś, FBW 2 zestawy zwykłe też ok.

Ten trening który podałeś też wydaje się ok...


Pzdro

DG

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLIT NA MASE DO OCENY

Następny temat

Aeroby pytanie

Zioła na poprawę libido Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Magdalena Suwińska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny