logo
zamknij zamknij

FBW - podciągnięcie słabszych partii, dodanie serii

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 309

0 5 0
napisał(a)
typowydzieciak123
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 2016 lat Na forum 320 dni Przeczytanych tematów 427
Witam,
Planem FBW ćwiczę już ponad 4 miesiące. Waga podskoczyła o ok. 9kg, więc efekty są całkiem zadowolające. Teraz chciałbym poprawić słabsze partie - plecy (czworoboczny i prostowniki). Czy jest jakieś ćwiczenie angażujące jednocześnie te mięśnie? Próbowałem martwego i wiosłowania, ale słabo to czuję. Technika pewnie kuleje, ale mam do dyspozycji ciężar do ok. 30kg, więc z tym też nienajlepiej. Macie jakieś propozycje co z tym zrobić?
Dodatkowo zastanawiam się nad dorzuceniem kolejnej serii przysiadów (robię bez sztangi), żeby lepiej je wymęczyć. Czy ma to sens?
Ostatnie pytanie jakie chciałbym zadać brzmi - ile powinien trwać trening FBW? Na wielu stronach pisze że krócej niż godzinę. Czy to prawda? A co z przerwami? Robię 2 minutowe, po każdej serii, czy to za długo?
Z góry dzięki za pomoc ;)


Zmieniony przez - typowydzieciak123 w dniu 2017-02-26 22:10:19
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Bykuuuuu
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 84 Wiek 17 lat Na forum 82 dni Przeczytanych tematów 1122
1.Martwy ciąg zdecydowanie najlepszy
2 . dop****** ciężaru
napisał(a)
VVandall
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 95 Wiek 16 lat Na forum 65 dni Przeczytanych tematów 1655
na moją głowe to możesz jeszcze podciąganie nachwytem dodać bo ładnie mięśnie pleców angażuje :)


Zmieniony przez - VVandall w dniu 2017-02-26 23:38:31
napisał(a)
Remik7 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 548 Napisanych postów 33131 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 229623
odnośnie przerw rób takie jakie potrzebujesz
od minuty do dwóch jest optymalnie

NAJCZĘŚCIEJ POLECANE SUPLE !!! http://www.sfd.pl/***NAJCZ%C4%98%C5%9ACIEJ_POLECANE_w_OiS***-t963318.html NIE WIESZ JAKI CYKL SOBIE UŁOŻYĆ? ZAJRZYJ ;-) -http://www.sfd.pl/***Gotowe_zestawy_ze_znanych_produkt%C3%B3w_sklepu_SFD***-t793565.html

napisał(a)
typowydzieciak123
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 2016 lat Na forum 320 dni Przeczytanych tematów 427
Dzięki wszystkim. Co do podciągania - nie mam drążka i robię w poziomie na schodach, ale słabo wchodzi. Martwy będę próbował, ale z 30kg sztangą to raczej spektakularnych przyrostów nie ma co oczekiwać (chyba że walnę kilkadziesiąt powtórzeń ).
napisał(a)
BPL-G Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1020 Napisanych postów 40760 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 363056
drążek to niewielki koszt warto więc sobie sprawić

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia: www.fizjosteo.pl Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5, 01-015 Warszawa www.facebook.com/FizjoOsteo

napisał(a)
Remik7 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 548 Napisanych postów 33131 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 229623
wypadaloby też dokupić trochę dodatkowych kilogramów

NAJCZĘŚCIEJ POLECANE SUPLE !!! http://www.sfd.pl/***NAJCZ%C4%98%C5%9ACIEJ_POLECANE_w_OiS***-t963318.html NIE WIESZ JAKI CYKL SOBIE UŁOŻYĆ? ZAJRZYJ ;-) -http://www.sfd.pl/***Gotowe_zestawy_ze_znanych_produkt%C3%B3w_sklepu_SFD***-t793565.html

napisał(a)
BPL-G Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1020 Napisanych postów 40760 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 363056
Dokładnie nie są to drogie rzeczy a mocno zwiększają możliwości treningowe.

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia: www.fizjosteo.pl Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5, 01-015 Warszawa www.facebook.com/FizjoOsteo

napisał(a)
typowydzieciak123
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 2016 lat Na forum 320 dni Przeczytanych tematów 427
Wiem, ale na razie musi zostać tak jak jest. Jeszcze mam dwa dodatkowe pytania, zadam tutaj bo zakładanie nowego wątku byłoby raczej bezsensowne...
Po pierwsze, ile powinienem spać? W internecie można znaleźć sporo sprzecznych informacji, raz pisze że 7.5h wystarczy, a raz że w moim wiek u (14.5 lat) trzeba spać minimum 9h. Jak to z tym jest? Zazwyczaj spędzam w łóżku ok. 8h, ale nie wiem ile z tego przesypiam.
Po drugie - co zrobić jeśli jestem zmęczony, jest póżno? Iść na trening czy przełożyć na następny dzień? Do tej pory szedłem, ale nie wiem czy nie lepiej pójść następnego dnia i dać z siebie więcej niż iść na siłke o 21.
napisał(a)
Remik7 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 548 Napisanych postów 33131 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 229623
7-8h snu jest optymalnym czasem

Odnośnie drugiego, jeśli faktycznie jesteś zmęczony i wiesz że przełoży się to na kiepsko wykonany trening to lepiej iść następnego dnia i porządnie przetrenować daną partię mięśniową

NAJCZĘŚCIEJ POLECANE SUPLE !!! http://www.sfd.pl/***NAJCZ%C4%98%C5%9ACIEJ_POLECANE_w_OiS***-t963318.html NIE WIESZ JAKI CYKL SOBIE UŁOŻYĆ? ZAJRZYJ ;-) -http://www.sfd.pl/***Gotowe_zestawy_ze_znanych_produkt%C3%B3w_sklepu_SFD***-t793565.html

napisał(a)
BPL-G Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1020 Napisanych postów 40760 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 363056
Kwestia indywidualna ale zazwyczaj jest jak wspomniał kolega wyżej ok. 7-8h , jeśli masz możliwość zrobić planowaną ilość treningów zwyczajnie przesuwając go to pewnie , będzie to lepszym rozwiązaniem. Jeśli miałobyś pominąć to jeden na zmęczeniu możesz zrobić inaczej jak sytuacja jest bardziej przewlekła.

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia: www.fizjosteo.pl Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5, 01-015 Warszawa www.facebook.com/FizjoOsteo

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

5 dniowy split czy da radę