SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW - Mój plan ćwiczeń : Potrzebna opinia i ocena Rozpiski !

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 762

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 20 lat Na forum 77 dni Przeczytanych tematów 389
Witam. Jestem całkowicie świeżym jeśli chodzi o trening i trzymanie diety , więc dlatego chciałem się zwrócić o pomoc do was. Po wyczytaniu wielu przykładowych treningów FBW dla początkujących , skleiłem swój własny. Potrzebuje kogoś by rzucił okiem na mój plan ćwiczeń i powiedział mi co powinienem zmienić albo co usunąć:

Mam zamiar ćwiczyć : poniedziałek , środa , piątek:

Wiek:21
Waga:60 Kg
Wzrost:176 Cm

FBW:

Klatka piersiowa i triceps:

– pompki z przytrzymaniem sekundowym
w pozycji górnej i dolnej 2x 15 powtórzeń

– pompki szerokie 2x 12 powtórzeń

Barki:

– unoszenie ramion w gorę z obciążeniem (hantla, kettlebell, butelka z wodą ) 2x 12 powtórzeń

- Wyciskanie hantli nad głowę na siedząco 2x8

Plecy:

– „martwy ciąg” z ciężarem zastępczym (sztanga, hantla, wypełniona torba treningowa, tornister pierwszoklasisty;) 2x 12 powtórzeń

- Drążek PoDchwyt 2x5 Powtórzeń

- Drążek Nadchwyt 2x5 Powtórzeń

- Ochylenia ramion do tyłu 2x12 Powtórzeń

Nogi:

– wykroki 2x 15 powtórzeń

– przysiad głęboki 2x 20 powtórzeń

Bicepsy:

– uginanie ramion w pozycji siedzącej z podparciem na kolanie (hantla, kettlebell) 2x 15 powtórzeń

Brzuch:

– Rowerek 2x15 Powtórzeń

– Deska 45 Sekund
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2941 Napisanych postów 49542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 637992
A jakim sprzętem dysponujesz? Jak wygląda sprawa diety? Jakie cele chcesz tym treningiem realizować?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 20 lat Na forum 77 dni Przeczytanych tematów 389
rion10
A jakim sprzętem dysponujesz? Jak wygląda sprawa diety? Jakie cele chcesz tym treningiem realizować?


Dysponuję hantlami 6kg , 10 kg i drążkiem

Próbuje zwiększyć masę . Jestem chudy i zamiast samego trzymania diety chce też by przybyło mi tkanki mięśniowej.

Diete mam podzieloną na 6 posiłków dziennie. Około 3200 kCal.



Zmieniony przez - Skimpo w dniu 2018-08-06 17:43:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2941 Napisanych postów 49542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 637992
No to jakieś podstawy masz, ale za mało masz obciążenia co szybko się okaże podczas treningu. Nie jesteś w stanie iść na siłownie?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 20 lat Na forum 77 dni Przeczytanych tematów 389
rion10
No to jakieś podstawy masz, ale za mało masz obciążenia co szybko się okaże podczas treningu. Nie jesteś w stanie iść na siłownie?


Niestety nie. Nie mam stałej pracy więc nie mam jak . Jakie Obciążenia potrzebowałbym na swoje treningi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2941 Napisanych postów 49542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 637992
Skimpo
rion10
No to jakieś podstawy masz, ale za mało masz obciążenia co szybko się okaże podczas treningu. Nie jesteś w stanie iść na siłownie?


Niestety nie. Nie mam stałej pracy więc nie mam jak . Jakie Obciążenia potrzebowałbym na swoje treningi?


Wiesz nie da się określić jednoznacznie ile trzeba mieć obciążenia z reguły na początek jakieś 80-100kg wystarczy.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41839 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322530
70-80kg powinno wystarczyć na pierwszy rok. Dobrze żebys miał talerze po 1,25/2,5kg i 5kg bo to ważne przy progresji ciężaru.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Skomplikowany przypadek