SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW TRENING czy jest spoko????

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 336

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 90
Wtorek , Czwartek , Sobota
Plan wygląda tak :
Nogi : 3x10 przysiady ze sztangą 31kg
Plecy : 3x10 ściąganie linki za głową 30kg
Klatka : 3x10 wyciskanie sztangi 48kg
Barki : 3x10 wyciskanie sztangielek 8,5kg jedna
Tricepsy 2x10 ściąganie linki wyciągu 25kg
Bicepsy : 2x10 uginanie ramion 10kg
Brzuch : 3x10 podnoszenie łopatek do góry leżąc
Ćwiczenia czasem zmieniam. Ale czy ta częstotliwość robienia i serii jest spoko??? Chodzi mi o siłę i wytrzymałość bardziej. W pozostałe dni biegam i robie pompki. Niedziela basen.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 480 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7193
Wtorek , Czwartek , Sobota
Plan wygląda tak :
Nogi : 4x10 przysiady ze sztangą 31kg nie za malo jak na klate masz 50kg ?
Plecy : 4x10 ściąganie linki za głową 30kg zamiennie z MC i wioslem
Klatka : 4x10 wyciskanie sztangi 48kg ok
Barki : 3x10 wyciskanie sztangielek 8,5kg jedna ok
Tricepsy 2x10 ściąganie linki wyciągu 25kg jak na pozastale ciezary to duzo dosc technika jest dobra ?
Bicepsy : 2x10 uginanie ramion 10kg ok
Brzuch : 3x10 podnoszenie łopatek do góry leżąc Tu bym zmienial z unoszeniem nog w lezeniu

Pamietaj o regeneracji mysle ze na poczatek 3xFBW starczy ewentualnie bieganie dodatkowe pompki bym sobie odpuscil bo by miesnia dac czas na regeneracje(rosniecie)


Zmieniony przez - Ziemiak20 w dniu 2014-01-23 15:48:13
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34398 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248452
ja bym polecał jakiś najprostszy 3dniowy split skladajacy sie z podstawowych cwiczen
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 528
Tak jak kolega wyżej pisał. Zwiększ serie w podstawowych ćwiczeniach do 4 i zwiększ ciężar na nogi. Na pewno potrafisz podnieść więcej niż 31kg. Popracuj na równowagą i stabilizacją jeśli nie potrafisz podnieść więcej i stopniowo zwiększaj ciężar.

Ja bym ułożył taki plan:

Nogi : 4x10 Przysiad
Plecy : 4x10 Wiosłowanie/MC
Klatka : 4x10 Wyciskanie sztangi
Barki : 3x10 Przyciąganie sztangi do brody/Unoszenie na boki
Tricepsy 2x10 Wyciskanie francuskie
Bicepsy : 2x10 Uginanie ramion ze sztangą (modlitewnik albo stojąc)
Brzuch : Brzuszki, Unoszenia nóg po 2 serie każde ćwiczenie do oporu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Crea Carbo

Następny temat

Zmiana treningu

Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni