SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW TRENING czy jest spoko????

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 313

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 90
Wtorek , Czwartek , Sobota
Plan wygląda tak :
Nogi : 3x10 przysiady ze sztangą 31kg
Plecy : 3x10 ściąganie linki za głową 30kg
Klatka : 3x10 wyciskanie sztangi 48kg
Barki : 3x10 wyciskanie sztangielek 8,5kg jedna
Tricepsy 2x10 ściąganie linki wyciągu 25kg
Bicepsy : 2x10 uginanie ramion 10kg
Brzuch : 3x10 podnoszenie łopatek do góry leżąc
Ćwiczenia czasem zmieniam. Ale czy ta częstotliwość robienia i serii jest spoko??? Chodzi mi o siłę i wytrzymałość bardziej. W pozostałe dni biegam i robie pompki. Niedziela basen.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 480 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7193
Wtorek , Czwartek , Sobota
Plan wygląda tak :
Nogi : 4x10 przysiady ze sztangą 31kg nie za malo jak na klate masz 50kg ?
Plecy : 4x10 ściąganie linki za głową 30kg zamiennie z MC i wioslem
Klatka : 4x10 wyciskanie sztangi 48kg ok
Barki : 3x10 wyciskanie sztangielek 8,5kg jedna ok
Tricepsy 2x10 ściąganie linki wyciągu 25kg jak na pozastale ciezary to duzo dosc technika jest dobra ?
Bicepsy : 2x10 uginanie ramion 10kg ok
Brzuch : 3x10 podnoszenie łopatek do góry leżąc Tu bym zmienial z unoszeniem nog w lezeniu

Pamietaj o regeneracji mysle ze na poczatek 3xFBW starczy ewentualnie bieganie dodatkowe pompki bym sobie odpuscil bo by miesnia dac czas na regeneracje(rosniecie)


Zmieniony przez - Ziemiak20 w dniu 2014-01-23 15:48:13
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 635 Napisanych postów 34061 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 242844
ja bym polecał jakiś najprostszy 3dniowy split skladajacy sie z podstawowych cwiczen
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 528
Tak jak kolega wyżej pisał. Zwiększ serie w podstawowych ćwiczeniach do 4 i zwiększ ciężar na nogi. Na pewno potrafisz podnieść więcej niż 31kg. Popracuj na równowagą i stabilizacją jeśli nie potrafisz podnieść więcej i stopniowo zwiększaj ciężar.

Ja bym ułożył taki plan:

Nogi : 4x10 Przysiad
Plecy : 4x10 Wiosłowanie/MC
Klatka : 4x10 Wyciskanie sztangi
Barki : 3x10 Przyciąganie sztangi do brody/Unoszenie na boki
Tricepsy 2x10 Wyciskanie francuskie
Bicepsy : 2x10 Uginanie ramion ze sztangą (modlitewnik albo stojąc)
Brzuch : Brzuszki, Unoszenia nóg po 2 serie każde ćwiczenie do oporu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Crea Carbo

Następny temat

Zmiana treningu

Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym! Trening funkcjonalny Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać Waxy maize, vitargo vs carbo – o co tu chodzi?