SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW TRENING czy jest spoko????

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 369

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 90
Wtorek , Czwartek , Sobota
Plan wygląda tak :
Nogi : 3x10 przysiady ze sztangą 31kg
Plecy : 3x10 ściąganie linki za głową 30kg
Klatka : 3x10 wyciskanie sztangi 48kg
Barki : 3x10 wyciskanie sztangielek 8,5kg jedna
Tricepsy 2x10 ściąganie linki wyciągu 25kg
Bicepsy : 2x10 uginanie ramion 10kg
Brzuch : 3x10 podnoszenie łopatek do góry leżąc
Ćwiczenia czasem zmieniam. Ale czy ta częstotliwość robienia i serii jest spoko??? Chodzi mi o siłę i wytrzymałość bardziej. W pozostałe dni biegam i robie pompki. Niedziela basen.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 480 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7193
Wtorek , Czwartek , Sobota
Plan wygląda tak :
Nogi : 4x10 przysiady ze sztangą 31kg nie za malo jak na klate masz 50kg ?
Plecy : 4x10 ściąganie linki za głową 30kg zamiennie z MC i wioslem
Klatka : 4x10 wyciskanie sztangi 48kg ok
Barki : 3x10 wyciskanie sztangielek 8,5kg jedna ok
Tricepsy 2x10 ściąganie linki wyciągu 25kg jak na pozastale ciezary to duzo dosc technika jest dobra ?
Bicepsy : 2x10 uginanie ramion 10kg ok
Brzuch : 3x10 podnoszenie łopatek do góry leżąc Tu bym zmienial z unoszeniem nog w lezeniu

Pamietaj o regeneracji mysle ze na poczatek 3xFBW starczy ewentualnie bieganie dodatkowe pompki bym sobie odpuscil bo by miesnia dac czas na regeneracje(rosniecie)


Zmieniony przez - Ziemiak20 w dniu 2014-01-23 15:48:13
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 728 Napisanych postów 34571 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 252268
ja bym polecał jakiś najprostszy 3dniowy split skladajacy sie z podstawowych cwiczen
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 528
Tak jak kolega wyżej pisał. Zwiększ serie w podstawowych ćwiczeniach do 4 i zwiększ ciężar na nogi. Na pewno potrafisz podnieść więcej niż 31kg. Popracuj na równowagą i stabilizacją jeśli nie potrafisz podnieść więcej i stopniowo zwiększaj ciężar.

Ja bym ułożył taki plan:

Nogi : 4x10 Przysiad
Plecy : 4x10 Wiosłowanie/MC
Klatka : 4x10 Wyciskanie sztangi
Barki : 3x10 Przyciąganie sztangi do brody/Unoszenie na boki
Tricepsy 2x10 Wyciskanie francuskie
Bicepsy : 2x10 Uginanie ramion ze sztangą (modlitewnik albo stojąc)
Brzuch : Brzuszki, Unoszenia nóg po 2 serie każde ćwiczenie do oporu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Crea Carbo

Następny temat

Zmiana treningu

Niski poziom magnezu to niski poziom testosteronu Niski poziom magnezu to niski poziom testosteronu Jacek Ratusznik-decyzja w sprawie dalszych startów Jacek Ratusznik-decyzja w sprawie dalszych startów Dieta bezglutenowa - przykładowy jadłospis modnego żywienia Dieta bezglutenowa - przykładowy jadłospis modnego żywienia Carb cycling - przykładowa dieta rotacji węglowodanami Carb cycling - przykładowa dieta rotacji węglowodanami 6 najlepszych suplementów dla maksymalnego wzrostu mięśni 6 najlepszych suplementów dla maksymalnego wzrostu mięśni Wegetarianizm - rodzaje, jadłospis. Przykład bezmięsnego stylu życia Wegetarianizm - rodzaje, jadłospis. Przykład bezmięsnego stylu życia Kevin Levrone - tym żyje branża przed AC Australia Kevin Levrone - tym żyje branża przed AC Australia Przedtreningówki ranking - najlepsza przedtreningówka Przedtreningówki ranking - najlepsza przedtreningówka