SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW REDUKCJA Plan do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 406

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 32
Witam, wszystkich postanowilem przeprowadzic redukcje trenujac 3x w tygodniu planem FBW. Dodam, ze obecnie waga oscyluje w okolicach 80 kg, mam 181 cm wzrostu i dziennie jem okolo 2000-2200 kcal, trenuje słowo około 2 lata Obecnie moj plan wyglada tak:

PONIEDZIALEK SILA
Martwy 3s 3-5p
Siady 3s 3-5p
Podciaganie 3s 3-5p
Płaska 3s 3-5p
Wioslowanie 3s 3-5p
Ohp 3s 3-5p
Wznosy bokiem 2s 10p
Wznosy w opadzie 2s 10p
Bic + tric 2s 10p
Łydki 3s 12p
Allahy 3s 12p

SRODA HYPER
Skos dodatni 3s 8-12p
Podciaganie 3s 8-12
Wykroki/zakroki 3s 8-12
Wyciskanie hantli stojąc 3s 8-12
Wioslowanie 3s 8-12
Wznosy bokiem 2s 8-12
Tyl barku 2s 8-12
Bic + tric 2s 8-12
Lydki 3s 12p
Plank 3s 1minuta+

PIĄTEK VOLUME
Skos dodatni hantlami 2s 12-15
Sciaganie drążka wąskim chwytem 2s 12-15
Hip trust 2s 12-15
Pompki na poreczach 2s 12-15
Wioslowanie 2s 12-15
Upright row 2s 12-15
Wznosy bokiem 2s 12-15
Tyl barku 2s 12-15
Bic+ tric 2s 12-15
Łydki 2s 12-15
Plank 3s 1minuta +

Co o nim myslicie? Wiem, ze jest troche przeladowany ale nie wiem co moglbym zmienic i jak dobrac cwiczenia.



Zmieniony przez - martinneq w dniu 2018-06-12 09:07:12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
A coś o sobie? Jaki staż?

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 32
ronie220
A coś o sobie? Jaki staż?


Na początku jest :) 2 lata stażu, 24 lata, 80 kg, 181 cm wzrostu i obecnie 2000-2200kcal dziennie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
Generalnie zamysł dobry ale trochę za dużo tych ćwiczeń. Wybierz po jednym na każdą partię i powinno być ok.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 32
ronie220
Generalnie zamysł dobry ale trochę za dużo tych ćwiczeń. Wybierz po jednym na każdą partię i powinno być ok.


Dzięki wielkie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 144 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8197
Siady przed martwym ciągiem, nigdy odwrotnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
Chyba, że mówimy o siadach przednich bądź tylnych w wersji bardziej ukierunkowanej na rozwój mięsni (np. z podwójnym dnem albo pauzą). Wtedy można robić po martwym ciągu.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 32
ronie220
Chyba, że mówimy o siadach przednich bądź tylnych w wersji bardziej ukierunkowanej na rozwój mięsni (np. z podwójnym dnem albo pauzą). Wtedy można robić po martwym ciągu.


Dzięki za rady ale mam jeszcze jedno pytanie. Pozmieniałem trochę ten plan i już nie jest tak przeladowany, ale chcę się poradzić odnośnie ćwiczeń push na jednej sesji treningowej. We wszystkie dni treningowe mam wyciskanie na klatkę a pod koniec jeszcze wyciskanie na barki. Jeśli chodzi o ćwiczenia pull to mam po jednym na trening (albo Podciaganie albo wioslowanie). Czy w takim razie po dwa ćwiczenia push nie będzie za dużo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
Niekoniecznie, gdyż w przypadku pull masz podciągania/wiosłowania tylko na mięsnie grzbietu zaś w push wyciskania służa do rozbudowy klatki, barków i tricepsów, więc nie wystarczy jedna wersja.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nieproporcjonalna sylwetka, palenie mięśni