SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW Powrót po długim czasie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 467

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 119 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1162
Witam po długiej przerwie , proszę Was o pomoc w treningu i ew korekty.

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 24

Waga : 98

Wzrost : 175

Cel treningowy : redukcja z minimalizacją utraty siły

Staż treningowy na siłowni : 2lata pozniej przerwa 5 lat i teraz znowu chce zaczac

Uprawiane inne sporty : -

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full siłownia

Dieta : redukcyjna w trakcie układania

Przeciwskazania medyczne : -

Zażywane suplementy : nie wykluczam

Ostatnio przerabiany plan: brak


A.
1. Przysiady 5x10
2. WL hantlami 4x10
3. Wiosło nachwyt 4x10
4. Podciaganie podchwyt 3x max
5. Uginanie hantlami z suplinacją 3x10
6. Brzuch - brzuszki 5x20
7. Łydki wspiecia na palce 5x20

B
1. Podciąganie nadchwytem 5xmax
2. MC 4x10
3. WL na ukośnej 4x10
4. Żołnierskie wyciskanie 5x10
5. wycisk na suwnicy nogi 5x15 (nie moge wykroków ze wzgledu na kolana)
6. Wyciskanie wąsko4x10


co o tym myslicie ? i zwiekszam ciezar co seria tak zebym ostatnie powtorzenie robil z oporem ale samodzielnie?

Tak wygladam obecnie> Jaki typ budowy reprezentuje ?:














Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2937 Napisanych postów 49483 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635546
Plan solidny. Same wielostawowe podstawy. Ciężko trenuj i trzymaj michę.

Co do sylwetki to faktycznie redukcja jest dobrą opcją bo fatu się nazbierało trochę

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 119 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1162
rion10, dziękuje za odpowiedź :) Powiedz mi jeszcze prosze czy liczba serii oraz powtórzeń w tym planie jest dobrze dobrana, oraz jaki czas ćwiczyc tym planem i kiedy go zmienić ew na jaki i czym manipulować zmianą ćwiczeń czy też liczbą powtórzeń w serii ? I jaki mam somatotyp budowy Twoim zdaniem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2937 Napisanych postów 49483 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635546
mezo/endo ale somatypy to przestarzała koncepcja i odnosiła się w psychologii niż w sportach siłowych.

Możesz manewrować liczbą powtórzeń w serii np w głównych ćwiczeniach po 3 tygodniach obciąć dwa powtórzenia.
Siła powinna iść do przodu.
A planem z 8-10 tygodni spokojnie możesz lecieć. Staraj się dokładać na sztangę i pilnuj michę.
Widać, że masy mięśniowej trochę masz trzeba ją tylko odsłonić.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 119 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1162
Ok rion10 , a ca te 8 tygodni , jak postępować z nowym treningiem? Całkiem go modyfikowac , czy opierać sięna tych samych ćwiczeniach i seriach manipulując tylko ciężarem ? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2937 Napisanych postów 49483 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635546
Masz na myśli po tych 8 tygodniach? Nie trzeba zmieniać całego treningu można pobawić się zakresem powtórzeń tempem, kolejnością ćwiczeń. Ewentualnie zmienić jakieś akcesoria ale rdzeń treningu zostaje bez zmian czyli ćwiczenia złote.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dziennik treningowy