SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW 5x5 do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 206

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

78

Wzrost

177

Cel treningowy

Przybranie na masie

Staż treningowy na siłowni

8msc

Ostatnio przerabiany plan

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 77 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4107
Witam ułożyłem FBW 5x5 na masę i chciałbym sie dowiedzieć czy jest ok i co ewentualnie do zmiany.Będe ćwiczył tym planem 2 miesiące.Dobierając ćw uwzględniłem lekkie problemy z kręgosłupem (hiperlordoza) dlatego brak np MC
PON-wolne
WT-wolne
ŚR-A/CZW-B
PIĄT-wolne
SOB-A/NIEDZ-B

A:
Podciąganie wąsko podchwytem na biceps 5x5 ( ok 15min przed treningiem bo drążek mam w domu)
Przysiad ze sztangą 5x5
Wyciskanie sztangielek na skosie 5x5
Wiosłowanie hantlem w oparciu nogą o ławkę 5x5
unoszenie ramion bokiem 3s (8-12)
Wyciskanie sztangi wąsko 3s(8-12)
Zwisy na drążku

B:
Podciąganie na drążku wąski podchwyt(plecy) 5s (MAX) ( ok 15min przed treningiem bo drążek mam w domu)
Przysiad ze sztangą 3s (8-12)
Wyciskanie Sztangi Płasko 5x5
Wyciskanie sztangi sprzed klatki 3s (8-12)
Zginanie przedramion w oparciu o kolano 3s (8-12)
Wyciskanie Hantla za glowa 3s (8-12)
Zwisy na drążku

Dodatkowo:
Brzuch przed/po każdym treningu
UNOSZENIE NÓG W ZWISIE NA DRĄŻKU 3s-12
Unoszenie miednicy w leżeniu na plecach 3s-12



Zmieniony przez - Luq2899 w dniu 2017-03-15 16:01:46

Zmieniony przez - Luq2899 w dniu 2017-03-15 16:46:05
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1684 Napisanych postów 42296 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 337871
Ogólnie plan nie jest najgorszy choć jeśli jesteś w stanie utrzymać poprawną sylwetkę w przysiadzie to i powinieneś dać radę w martwym ciągu.
Jak masz 17 lat to śmigaj do fizjo i lecz patologie sylwetki póki jesteś młody.
W planie B nie wiem czy jest Ci potrzebne dodatkowe ćwiczenie na biceps skoro masz podciąganie podchwytem

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja, powrót po kontuzji ,odzywianie

Następny temat

Bardzo słaby uchwyt!

Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? Leksykon suplementacji: Gotu Kola Trening redukcyjny - intensywność