SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW 3x Tyg. do oceny,dopieszczenia - Masa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1180

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 93
Siemano.
Aktualnie po dłuuuugiej redukcji (-30kg) przechodzę na masę. W międzyczasie kontuzja barku która ciągle daje o sobie znać...
Z siłą u mnie bardzo słabo ale mam nadzieje że jakoś powoli będę dokładał kilogramów :P
Wiek: 21 lat
Wzrost: 198 cm
Waga: ok 86 kg (po świątecznych szaleństwach jeszcze nie doszedłem do siebie :P )

W sumie najbardziej mi zależy na zbudowaniu siły bo z tym na prawdę średnio... A że przy tym nabiorę masy to supcio bo klatka i plecy trochę odstają...

Plan który sobie ułożyłem wygląda tak:
Zestaw A

Nogi: Przysiady ze sztangą 10,8,6
Plecy: Wiosłowanie sztangą 10,8,6
Klatka: Wyciskanie Sztangi płasko 10,8,6
Barki: Wyciskanie hantlami siedząc 12,10,8
Triceps: Prostowanie ramion wyciąg 10,8,6
Biceps: Uginanie ramion z sztangą prostą stojąc 8,6,4

Zestaw B

Plecy: Martwy ciąg 10,8,6 (Tutaj pytanko, czy przy moim wzroście mogę sobie coś podkładać żeby sztanga stała troszkę wyżej bo mam wrażenie że robię zbyt duży przysiad )
Klatka: Wyciskanie sztangielek skos+ 10,8,6
Barki: Wyciskanie żołnierskie 8,6,4
Triceps: pompki na poręczach 3x6 (to muszę zmienić bo nie czuję tricka tylko pobolewający bark...)
Biceps: Brama 3x8
Łydki: wspięcia 3x15

Zestaw C

Nogi: wypychanie leżąc 10,8,6
Klatka: Wyciskanie sztangi płasko 10,8,6
Plecy: Podciąganie 3x8
Barki: wznosy hantlami 3x12
Triceps: Wyciskanie francuskie 10,8,6
Biceps: chwytem młotkowym 3x8

Co powiecie o tym planie ??
Czy powtórzenia i serie są ok ?? tam gdzie zmniejszają się powtórzenia, progresuje ciężarem co serie ;)
Czy może zupełnie korzystać z innego planu ?? W grę wchodzą tylko 3 dni w tygodniu ;)

Z góry dzięki za pomoc ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2738 Napisanych postów 39182 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 299133
Plan wygląda ok.

W martwym jak najbardziej możesz coś podkładać ale pracuj równiez nad mobilnością. Ja mam 192cm wzrostu i robie z samej ziemi .

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 93
Dobra ;)
A co byś polecił zamiast dipsów ?? Bardzo mi nie pasuje to ćwiczenie... Myślałem nad odwrotnymi pompkami ??


Zmieniony przez - marcinek3211 w dniu 2017-01-21 14:27:40
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2738 Napisanych postów 39182 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 299133
Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 93
Probowalem i niestety bark nie daje rady... :/
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2738 Napisanych postów 39182 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 299133
Pompki odwrotne przecież wcale nie mniej obciążają kompleks barkowy.

Próbowałeś francuza z hantlami ? Albo california press?

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 93
Nie probowałem ;) przetestuje na treningu.
Zastanawiałem się też czy piątkowego wyciskania leżąc nie zrobić siłowo jakoś 3x5-3 czy lepiej zostawić tak jak jest ?


Zmieniony przez - marcinek3211 w dniu 2017-01-21 15:42:01
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2738 Napisanych postów 39182 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 299133
Zrób po 8-10p żeby tego barku już nie eksploatować.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 93
Mówisz o tricepsie ??
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2738 Napisanych postów 39182 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 299133
Mówię o wyciskaniu na klatkę.

Jednego dnia zrób 10/8/6 a kolejnego 4 x 8-10p -może być stałym ciężarem.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 93
Aaaa no dobra kumam.
Dzieki wielkie za pomoc
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Góra-dół do oceny

Następny temat

Kamilo 09

Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Bułgarska piękność Yanita Yancheva Bułgarska piękność Yanita Yancheva Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija? W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija? Emre Kocaman - turecki kompaktowy kulturysta Emre Kocaman - turecki kompaktowy kulturysta