SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW + bieganie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 541

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Męższczyzna

Wiek

25

Waga

93

Wzrost

183

Cel treningowy

Redukcja

Staż treningowy na siłowni

1,5 miesiąca

Uprawiane inne sporty

Bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full

Dieta

Redukcyjna

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

-

Zażywane suplementy

Bcaa, Izo białko, glutamina, zma, tribulon

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 696
Witajcie. Chciałbym się was zapytać czy mój plan FBW nie jest za mocno rozbudowany (trening zajmuje około 1,5h) i czy objętość treningów w tygodniu nie jest za duża. Z kolei zastanawiam się czy nie kłaść większego nacisku na trening aerobowy (4 x bieganie, 2 x FBW), jeżeli moim głównym celem jest redukcja. Proszę o rady
Lat: 25
Wzrost: 183
Waga: 93kg
Staż siłownia: 1,5 miesiaca
Staż bieganie: 3 miesiące
Trenuję 3 x FBW (pon śr pt) 3 x bieganie ok. 85% maxhr około 40 minut 7x a6w
Cel: redukcja

Nogi:
- przysiady ze sztangą na barkach - 3 serie po 12 - 15 powtórzeń
- wyciskanie nogami - 2 serie po 12 powtórzeń, 2 serie po 12 - 15 powtórzeń
Klatka piersiowa
- wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 3 serie po 12 - 15 powtórzeń
- wyciskanie sztangielek na ławce skośnej - 3 serie po 12 - 15 powtórzeń
- rozpiętki sztangielkami na ławce poziomej - 3 serie po 12 - 15 powtórzeń
Plecy
- martwy ciąg - 3 serie po 12 - 15 powtórzeń
- przyciąganie drążka na wyciągu pionowym - 1 seria 15 powtórzeń, 2 serie po 12 - 15 powtórzeń
Barki
- wyciskanie sztangi z klatki - 3 serie po 12 - 15 powtórzeń
- unoszenie sztangielek bokiem w górę - 3 serie po 12 - 15 powtórzeń
Triceps
- prostowanie przedramion w opadzie tułowia - 3 serie po 12 - 15 powtórzeń
Biceps
- uginanie przedramion ze sztangielkami - 4 serie po 10 - 15 powtórzeń
Łydki
- wspięcia na palce z hantlami - 3 serie po 15 - 20 powtórzeń
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7619 Napisanych postów 106899 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1243063
Lepiej kłaść nacisk na trening siłowy, on lepiej spali trening tłuszcz niz trening aerobowy, a dodatkowo modeluje sylwetkę.

plan za bardzo rozbudowany jak dopiero półtora miesiac trenujesz to daj na partie po ejdnym ćwiczeniu
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2938 Napisanych postów 49517 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635763
Za dużo masz ćwiczeń w tym planie spokojnie można go ograniczyć do 5-6 ćwiczeń.

Oczywiście ten trening i bieganie musisz poprzeć dietą bo bez tego będzie słabo.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 696
Dziękuję za odpowiedzi. Jasne dietę oczywiście sobie ułożył razem z podziałem na makroskladniki i oczywiście z ujemnym bilansem kalorycznym, ale to temat na inny dział. Wracając do tematu pójdę za waszą rada i ogranicze FBW do 1 ćwiczenia na każdą partie i zostaje 3x bieganie i 3 x fbw w tygodniu. Jeszcze raz dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2938 Napisanych postów 49517 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635763
Jak dasz po 1 ćwiczeniu na partię to spokojnie możesz wykonywać 5-6 serii tego ćwiczenia. Po 2 ćwiczenia możesz dać na największe partie czyli grzbiet i nogi.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 696
Jeżeli chodzi o powtórzenia w seriach starać się robić jak najwięcej czy stopniowo zmniejszać ilości powtórzeń np. 15-14-12-10-10? Przy dwóch ćwiczeniach na grzbiet i nogi też stosować się do 5-6 serii na ćwiczenie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2938 Napisanych postów 49517 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635763
Nie ma sensu robić tak dużej ilości powtórzeń na poczatek. Daj serie po 10 powt. Tak po 5 serii spokojnie możesz dać, jak zrobisz np 5 serii martwego ciągu i 5 serii podciągania to będzie w porządku.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW Powrót po długim czasie