SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW + aeroby?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 535

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

78

Wzrost

177

Cel treningowy

Poprawa sylwetki, wzrost siły

Staż treningowy na siłowni

Ponad 1 rok

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt siłownia

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

FBW 2x w tygodniu

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

martwy: 10x85kg, ławka 8x57kg
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 500
Witam
Po treningu SPLIT który trwał ok roku przerzuciłem się na FBW które robię już 3 miesiące, 2x w tygodniu, do tego doszedł martwy ciąg i przysiady których wcześniej nie robiłem. W tym czasie zauważyłem znaczny wzrost obwodu uda oraz poszerzenie się bioder przez co wygląda to nieproporcjonalnie do górnych partii ciała. Prócz estetyki mam nawet problem w doborze spodni (szerokie w pasie, wąskie w udach).
Trening na siłowni wygląda tak:
A
Martwy ciąg
Wyciskanie na ławce skośnej
Ściąganie drążka za plecy siedząc
Wyciskanie francuskie hantli(na triceps)
Wyciskanie sztangi sprzed głowy

B
Przysiad ze sztangą
Wyciskanie na ławce płaskiej
Wiosłowanie
Uginanie ramion z hantelkami(biceps)
Unoszenie sztangielek bokiem w górę

Ćwiczenia po 3 serie 12-15 powtórzeń.
Cały tydzień wygląda tak:
Pon. Siłownia trening A
Wt. 1,5h treningu piłki nożnej
Śr. Wolne
Czw. Siłownia trening B
Pt. Piłka nożna 2h

Jest jakiś sposób aby zredukować obwody tych dolnych partii ciała, np. dorzucić 30min aerobów po treningu na siłowni?
Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
Plan ..... poprawa .

Ściąganie drążka za plecy siedząc - to nie w FBW .

http://www.sfd.pl/Pomoc_w_nowym_planie._Od_razu_podalem_info_o_mnie_przydatne_w_doborze_planu-t822354-s2.html

zła kolejność !

co do obowodów powinneś się cieszyć z czasem wszystko stanie się proporcjonalne i będziesz dobrej solidnej budowy .

jeśli chcesz możesz sobie pobiegac

nie widzę u ciebie problemu .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta, trening, suple ? Co i jak ?

Następny temat

split do oceny, masa

Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina