Temat został odczytany 25510 razy

Encorton - steryd, da coś czy nie da?

zgłoś naruszenie
  • mm90
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3215
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 29003
  • Trenuje: ~ 4
Witam lekarz mi przepisal na pewien czas Encorton, myslicie ze to cos da wzgledem sily i masy czy nie.. nie wazne z jakiego powodu poprostu sie pytam.

Pozdrawiam
1138737885000
zgłoś naruszenie
  • Sen_Sei
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 80
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 15004
  • Trenuje: -
Witam, mi kiedyś lekarz przepisał to od jakiejś choroby związanej z okiem.
Na siłownię w tamtym czasie nie chodziłem, ale jedyne co zaobserwowałem to za***ty apetyt żarłem wszystko jak oszalały.
Było to dość dawno temu ale zapmietałem jaką dostałem wskazówkę:
"te tabletki będziesz jadł tzw. piramidką"
I rolę osłonek pełnił jakis bialy płyn........ohydny:/
1138739058000
zgłoś naruszenie
  • ronaldo12
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 708
  • Na forum: 12 lat
  • LPA: 8691
http://www.sfd.pl/Search.asp?wczym=tytul&search= Encorton 
1138739558000
zgłoś naruszenie
  • Krzabr
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2531
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 15886
  • Trenuje: 2 ?
Było o nim poszukaj http://www.sfd.pl/Search.asp?wczym=tresc&search=ENCORTON
Działa glikokortykosteroidowo http://www.sfd.pl/temat240388/ tu masz opisane o tych hormoinach
a główne zalety tego leku to zwikszenie łaknienia , czerwonych krwinek , wytrzymałosci i produkcji atp , ale masy miesniowej na nim nie zbudujesz
1138740641000
zgłoś naruszenie
  • ufom1
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1477
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 35521
  • Trenuje: 5
chlopie niebierz tegio G**** najgorsza zecz strasznie spada odpornosc i niszczy sie za***iscie zdorwie !


Żeby poczuc sie tak, jak czuje sie Bog !!!!!!!!!
[on]



VIDE CULL FIDE Patrz komu ufasz;!
pytac na forum a nie na gg!!!






1138740654000
zgłoś naruszenie
  • MANIAC GYM ZASŁUŻONY
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3260
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 66744
Bardzo źle wspominam okres kiedy lekarz kazał mi jeść to g****...
1138753857000
zgłoś naruszenie
  • MANIAC GYM ZASŁUŻONY
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3260
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 66744
,

Zmieniony przez - MANIAC GYM w dniu 2006-02-01 01:36:40
1138753939000
zgłoś naruszenie
  • mm90
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3215
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 29003
  • Trenuje: ~ 4
ej ja mam 15 lat sie pytam czy mi to pomoze w treningach dawki sa za***iscie male wiec chyba nie bede mial zadnych spadkow [do maniac gym]
Pozdrawiam
1138781500000
zgłoś naruszenie
  • TurboMEN
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 773
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 6662
Maniacowi nie chodziło o spadki tylko wpływ leku na zdrowie !
nie-jestem-z-zadnej-mafi-sfd-pl

-1
1138782516000
zgłoś naruszenie
  • mm90
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3215
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 29003
  • Trenuje: ~ 4
ok dzieki za pomoc, chcialem dodac ze jeden tabs ma 1 mg wiec raczej nie powinno miec to wiekszego wplywu.

Biore drugi dzień nie czuje się źle, mimo wszystko dzieki za pomoc :-%

wiadomo do kogo sie z chemia zwrocic :-%:-%:-%
Pozdrawiam
1138796063000
zgłoś naruszenie
  • natalek21
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1
  • Na forum: 7 lat
  • LPA: 0
encorton to steryd,ale nie ma nic wspolnego z przyrostem ani pomoca w budowaniu tkanki mieśniowej.Ja biore go juz od 2003 roku ,poniewaz choruje na małopłytkowość.Jest to największe g...wno które mimo ze mnie leczy ale i wyniszcza.W obecnym czasie mam zawroty głowy,problemy z żoładkiem,stany depresyjne itp. Wiec jezeli jestes zdrowy i wpełni sił mozesz trenować i w naturalny sposób kształtować swoje ciało to polecam taki sposób,Bo nie warto rujować sobie życie przez głupote dla paru cm w klacie
parys
1221037094000