SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Elo pomzcie kumplowi

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2046

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 33055
Siema , Mam kumpla ktory cwiczy juz sporo czasu na sztandze jakies 1,5 roku prawie , a wczesniej z kilka lat na atlasie ale nie tak bardzo ineteswynie do czasu do czasu

Wiek 17 lat
Waga 85 kg
Wzrost 184cm
Wyciskanie okolo 130 kg

Chce siegnac po jakies koksy , ale nie wie jakie bo sie na tym nie zna , ja tez wiec mu nie pomoge Pytam o rade was ?? z gory dzieki ...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3735 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17159
dieta i trening w tym wieku za wczesnie , chyba ze w dupie ma zdrowie i pozniej jak mu to zaszkodzi. Niech poczeka 2-3 lata w tedy siegnie po saa

¤¤ członek-mafia.suple.hardcor.pl ® ¤¤

¤¤ Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl ¤¤

Mam braki jak każdy , staram sie je zawsze minimalizować, aby pomagac sobie i innym®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2222 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13128
Narazie doradzamy suplementacje
17 lat to troszke zawczesnie na saa, tak jak mowi szoho za 2 lata moze wpasc
{POZDRO}

26 weeker...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2275 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9426
Jak dla mnie ma bardzo dobre efekty
Jeśli ma zastój to polecam kreatyna + proteiny 80-90%

The future is coming on......

>>> Doping Division Force Crew <<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44884 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
17 lat...
to chyba nie jest zgodne z regulaminem wogule.. sorry

niech wezmie cellpumpa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3735 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17159
a jak lubi wywalac kase w błoto myslac ze cos drogiego i o dziwnej nazwie da super wypas efekty niech sobie kupi v12

¤¤ członek-mafia.suple.hardcor.pl ® ¤¤

¤¤ Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl ¤¤

Mam braki jak każdy , staram sie je zawsze minimalizować, aby pomagac sobie i innym®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2275 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9426
Dla mnie ******ły typu hmb,d-ribose itp. sa do dupy
Wolę kupić parę kilo zwykłego klasycznego gainera do tego kilka kilogramów białka serwatkowego i polską kreatyne treca

The future is coming on......

>>> Doping Division Force Crew <<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 1174 Napisanych postów 32896 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 241345
Brawo panowie. Wszyscy rozsądni dostają po sogu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2275 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9426
Dzięki
Spróbuję odbić ale chyba już Ci dawałem
Pozdrawiam

The future is coming on......

>>> Doping Division Force Crew <<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2222 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13128
Niby niemialo byc spamu z mojej strony
Ale : odbijam i thx
Widze e-lite ze probujesz ludzi zachecic do normalnego rozumowania a nie przepisywania cyklu pierwszym/lepszym ( do autora - bez urazy ) osobom
{POZDRO}

26 weeker...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 148 Napisanych postów 5203 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25305
E-lite, a ja proponuje banowac wszystkich co zaczynaja ze zdaniem:"moj kumpel chce brac","pomozcie wybrac cos dla kumpla" itp

Żeby życie miało smaczek
raz omeczka
raz treniaczek

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

stanazol

Następny temat

Czy to lipomastia?