SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ektomorfik Redukcja czy rekopozycja?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 416

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1552
Witam, piszę w sprawie diety gdyż nie wiem czy zdecydować się na redukcję czy spróbowac 0 bilansu i liczyć na rekompozycje?
Pod koniec ubiegłego roku schudłem około 7kg ,-6cm w pasie, byłem wtedy na low carb zaczynałem z około 2800~ kcal skończyłem na 2100~.Obecnie nie stosuję żadnej diety
Typ budowy raczej ektomorfik długie kości ,chude powiedzałbym, że skinny fat.

Cel :redukcja/rekompozycja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 21
Waga :73
Wzrost : 188
Obwód klatki : 95
Obwód ramienia : 32
Obwód talii : 87
Obwód uda : 56
Obwód łydki : 36
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x FBW Kalistenika SW 3x piłka nożna
Odżywianie : obecnie brak diety
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : -
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : SW
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : wpc

Stosowane wcześniej diety : zbilansowana ,low carb

















Zmieniony przez - damianwlkp1922 w dniu 2017-02-14 00:19:05

Zmieniony przez - damianwlkp1922 w dniu 2017-02-14 00:19:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3078 Napisanych postów 15524 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140818
Jak długo ćwiczysz? Jeśli to Twoje początki z siłownią możesz pokusić się o zerowy, natomiast tego tłuszczyku tam nieco jest, więc redukcja mogłaby byćtutaj lepszym rozwiązaniem, LC dieta i chude mięsa? Wymień to na tłustsze kawałki mięs i ryb



Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2017-02-14 11:41:27
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3203 Napisanych postów 65330 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 534400
Tutaj mięśni nie masz, więc nie masz nic do stracenia. Rób redukcję a potem ruszysz do przodu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rehabilitacja

Następny temat

Śledzie

Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Bułgarska piękność Yanita Yancheva Bułgarska piękność Yanita Yancheva Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija? W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija? Emre Kocaman - turecki kompaktowy kulturysta Emre Kocaman - turecki kompaktowy kulturysta