SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ekto - cel masa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 358

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 53
Siema, mam 29 lat, 182cm wzrostu około 68kg. Typowy ektomorfik ze mnie, zero stażu na siłce, nigdy nie byłem na diecie. Czas to zmienić. Planuje na początku ćwiczyć dwa, może trzy razy w tygodniu. Trening krótki(45min) ale intensywny na wszystkie partie mięśniowe. Dużo czytałem o diecie lecz nadal mam duże wątpliwości, proszę o ocene diety. Zwykła na dzień nie treningowy, jakie zmiany mam nanieść w dniu treningowym? Pozdrawiam i z góry dzięki

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 167 dni Przeczytanych tematów 899
Upewnij się, że zapotrzebowanie jest dobrze policzone. 3,5k kcal to sporo.

Jeżeli jesteś pewien tych kalorii na Twoim miejscu ściąłbym trochę białka (tak do 2g / kg masy ciała) i wrzucił te kalorie w węgle.
Rodzynki wyrzuć, właściwie nic nie wnoszą.

Tłuszcze masz zdrowe, niewiele przetworzonej żywnosci, jest okej. Staraj się, żeby ten makaron przy obiedzie był jak najczęściej razowy/pełnoziarnisty, pszenica niestety nie jest Twoim najlepszym kumplem.

Nie opisujesz tego w diecie ale pamiętaj o porcji warzyw przy posiłku, makro i kalorie to nie wszystko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2406 Napisanych postów 49415 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 316583
Jaki masz plan na urozmaicenie jadłospisu?
Ten jako punkt wyjścia jest poprawny, acz nie jest na tyle dobrze zbilansowany by mógł być stosowany każdego dnia.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 53
Owszem, 3500kcal to przesada, po obliczeniach powinno byc okolo 3000.
Nie wiem co masz na mysli źle zbilansowana?
Planuje jesc raz ryz, raz makaron czasem kasze, ziemniaki.
Raz serek wiejski, innym razem twaróg półtłusty.
Kurczaka wymieniac na wolowine czy ryby.
Ogólnie tak by nie jeść codziennie to samo.
Cel jest by minimum te 3000 kcal dziennie jeść, do tego jakies owoce, warzywa czasem słodycze. Jak wyjdzie wiecej i mnie troche zaleje to nic sie nie stanie, kazdy kg na + juz bedzie sukcesem :)
Takie cos juz lepiej wyglada?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2914 Napisanych postów 56752 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612431
Słonecznik wymień na inne źródło tłuszczu. Ma on bardzo niekorzystne proporcje kwasów tłuszczowych. Wklej również kilka innych dni diety.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dania obiadowe z nabiałem lub jajkami