SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Egzamin za 7 dni !!! Być albo nie być !!!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4037

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 109
witam mam mega ciezki egzamin za 7 dni, od niego zalezy moje byc albo nie byc, dlatego zajrzalem tutaj w poszukiwaniu pomocy.
Tak wiec szukam czegos na poprawe wydajnosci nauki, dodam ze jestem prawie zielony w tym temacie, szukam czegos lekkiego, ale nie bialego ;]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 8191 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 31412
Bubell no nie wiem może masz inaczej ale Ja np nie potrafie lekko przyyebac nawet po małej mam smaka na wieksza i w efekcie zawsze wpjerdole wszystko co mam przy sobie dlatego nie kupuje wiecej niz 2,5g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 444 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 20368
20ml omki i 200 metki za 7 dni Głowa ci spuchnie .. :D .. bedziesz mogl wiecej pochlonac wiedzy :D

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2618 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 22575
to kup sobie tussi, zawsze to bedziesz mial swiadomosc ze jesz tabletki na kaszel a nie wciagasz amfetamine
chociaz glowna substancja czynna ta sama
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 13272 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 96496
tylko zjazd szybszy

"Graviora manent"
Wergiliusz - "Eneida"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący