Temat został odczytany 463 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Płeć: mężczyzna
    Wiek: 19
    Waga: 178
    Wzrost: 81
    Cel treningowy: poprawić swoje parametry fizyczne
    Staż treningowy na siłowni: 0
    Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje):

Efektywny trening dla osoby słabej fizycznie z lekką nadwagą z problemami zdrowotnymi

zgłoś naruszenie
  • Lawstory
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 62
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 977
  • Trenuje: 2 lata
po co Ci test wydolnościowy, skoro nie trenujesz? Około 20 roku życia tętno maksymalne plasuje sie około 200- 220. Ja mam niskie (miałam probe wydolnościową) - bo około 195, ale moze dlatego ze ćwiczę dużo HIIT i tętno się wtedy obniża, Obniża sie tez z wiekiem a ja mam juz 25 lat. Wierz mi niepotrzebne Ci takie badania. Po prostu jak chcesz ćwiczyć - to zacznij cwiczyc, nie wyszukuj powodów dla których trenować nie możesz. A siła fizyczna przyjdzie z czasem ;)
Niezadowolenie to pierwszy wymóg postępu
1490529670000
zgłoś naruszenie
  • hgmr
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17
  • Na forum: 7 dni
  • LPA: 64
Żeby wiedzieć w jakim jestem położeniu.
1490529893000
zgłoś naruszenie
  • Lawstory
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 62
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 977
  • Trenuje: 2 lata
okej, ale co to znaczy "w jakim jestem położeniu"? ;) Każda młoda osoba ma mniej więcej takie samo tętno maksymalne. Ono o niczym nie świadczy. Jak masz słabą wydolność to tylko osiągasz tętno maksymalne szybciej, to wszystko. W miarę jak ćwiczysz coraz wolniej będziesz wchodzić na poziom 80-90% hr max. o 100% trudno mówić bo osoby niećwiczące trudno znoszą taki wysiłek.
Niezadowolenie to pierwszy wymóg postępu
1490531702000
zgłoś naruszenie
  • krawat
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6132
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 15 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 32432
hgmr-Wiecej praktyki mniej teorii. pozdro
>>> Maszeruj albo giń <<<
1490542022000
zgłoś naruszenie
  • hgmr
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17
  • Na forum: 7 dni
  • LPA: 64
To jeszcze ostatnie pytanie - jak najlepsze odżywki w niskiej cenie.
1
1490547465000
zgłoś naruszenie
  • deja vu
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5504
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 126991
Początkujacy nie potrzebują odżywek. Zwłaszcza jak się nie ma kasy, lepiej skupić sie na diecie by były w niej wartościowe produkty. Jak potrzebujesz koniecznie czegoś to Omega 3, tran, ostatecznie WPC do uzupełnienia braków białka w diecie.
[http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661.html]#

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.
1
1490548149000
zgłoś naruszenie
  • hgmr
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17
  • Na forum: 7 dni
  • LPA: 64
deja vu napisał(a):

Początkujacy nie potrzebują odżywek. Zwłaszcza jak się nie ma kasy, lepiej skupić sie na diecie by były w niej wartościowe produkty. Jak potrzebujesz koniecznie czegoś to Omega 3, tran, ostatecznie WPC do uzupełnienia braków białka w diecie.



Białka to z pewnością potrzebuję.

Tylko jeszcze jedna rzecz - jestem na diecie niskotłuszczowej przez problemy ze zdrowiem, więc Omega 3 nie przeszkadza?
1490557126000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87634
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 420951
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
Omegi 3 nie łykasz wielkich ilosci to są ilosci rzędu 1000-2000 mg.

Najpierw sobie ogarnij trening domatora http://www.sfd.pl/Trening_w_domu-f308.html 
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1
1490557723000