SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dziwne zapytanie... Początek treningu, proszę o małego helpa.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 474

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11
Witam.
Z góry przepraszam jeśli piszę w złym miejscu lub w typowej sprawie. Ale do rzeczy...

Od 10 lat jeżdżę na rowerze, zazwyczaj 30-60km dziennie. Kondycję mam na bardzo wysokim poziomie - mogę jechać lub biec przez dług czas nie męcząc się. Mam 27 lat, 194cm wzrostu, 84kg wagi. Wszędzie twardo (bez skojarzeń) - brzuch, nogi, ręce, wszystko twarde jak skała. Chciałem jednak przytyć z 10-15kg, po prostu nabrać trochę masy i rzeźby (wiadomo jak wyglądają kolarze). Mam własną skromną minisiłownię (porządna ławeczka pod sztangę, hantle, rowerek, pochyła ławeczka do brzuszków). Proszę o pomoc jak dobrać dietę, jak trenować, jak się odżywiać. I bardzo proszę nie zaliczać mnie do kategorii "last minute", ja to robię dla siebie a nie dla panienek

Odnośnie mojej obecnej diety - dużo soków naturlanych, dużo "kubusiów", kurczak, ryż, spaghetti, dużo owoców, dużo mleka (2-3 litry dziennie). Słodyczy niewiele, pieczywa niewiele.

Pracuję w domu, więc dostęp do sprzętu i kuchni mam praktycznie ciągły.

Próba z hantlami - 9kg, 20 powtórzeń, 10 serii - ręce twarde, średnio zmęczone.

Z góry dziękuję

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 27

Waga: 84

Wzrost: 194

Cel treningowy: masa mięśniowa +10-15kg

Staż treningowy na słowni: brak

Uprawiane inne sporty: kolarstwo górskie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): własna minisiłownia - porządna ławeczka pod sztangę, hantle, rowerek, pochyła ławeczka do brzuszków

Dieta: dużo soków naturlanych, dużo "kubusiów", kurczak, ryż, spaghetti, dużo owoców, dużo mleka (2-3 litry dziennie). Słodyczy niewiele, pieczywa niewiele

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2638 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12276
co do diety to inny dzial wiekszosc masz w postach podwieszonych.
jesli chodzi o trening na poczatek skrocone fbw wszystko jest w podwieszonych.

I come back...
Prawdziwi rzeźnicy wychodzą z piwnicy..

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TRENING W DOMU HELP :(

Następny temat

Jak nie robić kociego grzbietu?

Paulina Nowacka-Bernaczyk - ocena sylwetki Trening siłowy - absurdalne teorie Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Indeks glikemiczny i indeks sytości Jak radzić sobie z bezsennością? 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa