logo
zamknij zamknij

Dziennik treningowy Ronin

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 106740

0 5 0
napisał(a)
Ronin78
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 416 Napisanych postów 5594 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 35777
Panowie zakładam nowy dziennik.
- w pierwszym się ogarnąłem
- w drugim utkwiłem pomiędzy biegami, a nieszczęsnym atlasem
- do maratonu niewiele zrobię, bo i priorytet inny, ale po nim chcę mieć pełną jasność działania

Z kasy za atlas kupiłem:
- gryf prosty 180cm - średnica fi28
- zestaw obciążeń + waga gryfu = 99/100kg
- nowy drążek do podciągania (stary właśnie skonał - obecny z regulacją szerokości części chwytnej)

Do rzeczy, muszę ułożyć nowy plan treningowy, jestem w trakcie budowania klatki - mam więc trochę czasu na wykonanie prawidłowego planu. Poniżej podam ćwiczenia, które w moim odczuciu są "wartościowe" i które chciałbym wykonywać. Z racji, że ćwiczyłem na atlasie już wiem że wolny ciężar to zupełnie inna bajka Proszę Was o korektę tego co wymyśliłem, coś wyrzucić, coś dodać, coś zmienić, inna kolejność itd.:

1 - Przysiady ze sztangą na plecach
2 - MC
3 - WL
4 - Podciąganie na drążku
5 - Wyrzuty sztangi nad głowę z pozycji stojącej
6 - Pompki

Wszystko w 4 seriach - obciążeń jeszcze nie znam - poznam jak zbuduję klatkę. Treningi 3x w tygodniu PON / ŚR / PT. Do tego wejdzie bieganie w DNT. Czy wszystko jest cacy, czy jest to przeładowane, jak to wygląda?
1

PB:
IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / III PKO Bieg Niepodległości 11.11.2015, 10km 48min:48s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ajazy
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 184 Napisanych postów 2307 Wiek 47 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 45678
http://stronglifts.com
Plus drążek i jest cacy:)
napisał(a)
Ronin78
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 416 Napisanych postów 5594 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 35777
Dzięki Ajazy

Bardzo fajny program, zacznę tak jak radzą - minimalistycznie, program fajny bo jest dwutygodniowa "przeplatanka". Podoba mi się.
Faktycznie dołożę drążek (bieganie) i będzie cacy



Na marginesie - zamontowałem wczoraj nowy drążek - poprzedni wymiękł bo jest zbyt szeroko pomiędzy ścianami i był rozszerzony na max, a więc i osłabiony. Powiem tak - na nowym - na szerokim chwycie ciężej, za to ciekawiej a jeszcze ciekawsze jest to że w końcu mam dobry sprzęt, oraz duże chęci do korzystania. W sobotę maluję drzewo "pod klatkę". W przyszłym tygodniu powinienem zakończyć. Zostaną rurki i ławka do ogarnięcia i będzie można zacząć "prawidłowo" / na nowo

Zmieniony przez - Ronin78 w dniu 2015-04-10 09:43:56

PB:
IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / III PKO Bieg Niepodległości 11.11.2015, 10km 48min:48s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

napisał(a)
Gwid
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 219 Napisanych postów 7213 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81107
czyli 5x5 -jakiś cel konkretny czy robisz bo robisz?

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

napisał(a)
MaGor
Ekspert
Szacuny 562 Napisanych postów 10097 Wiek 43 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 65515
Bieganie w DBT? Polecam trening 10*10

------------------------------------
Сила это способность
http://www.sfd.pl/Kettlebells_Sztanga_Bieganie_Sila_dla_cierpliwych_By_MaGor_Vol3-t1078817.html
------------------------------------
Spis treści i indeksy:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/69665444/sfd/pub/dziennik/spis_tresci.html
------------------------------------
http://www.sfd.pl/Pomoc_dla_małego_Igorka__serdecznie_zapraszamy_!-t1022615.html 

napisał(a)
Ronin78
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 416 Napisanych postów 5594 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 35777
Gwid robienie by robić? Chyba nie - ale robienie by mieć z tego przyjemność tak Jakiekolwiek wypadkowe sylwetki będą konsekwencją tego co robię. Nie zakładam celu: być szerszym od futryn, nie zakładam celu: gubić fat który pozostał i nie zakładam celu: roztyć się sylwetka jest efektem nie celem, jest efektem tego co robię Nie mam ochoty być zakładnikiem kalorii / wagi etc. Mam ochotę dobrze się bawić i to właśnie robię

MaGor bieganie, hmm - powiem tak jeśli satysfakcjonująco ukończę maraton - na poziomie nie gorszym niż poprzedni, znaczy to że jedno długie wybieganie 17,5km / tygodniowo pozwala mi utrzymać formę i wyszykować się do Maratonu w 7 tygodni. Wtedy zrobiłbym tak:

Poniedziałek 5x5
Wtorek Drążek
Środa 5x5
Czwartek Drążek
Piątek 5x5
Sobota Drążek
Niedziela 17,5km

Zarówno drążek jak i 5x5 to krótkie "workouty" - treściwie, przyjemnie, systematycznie - to co lubię. Apropo nowego drążka - aż się ślinię na jego widok




Zmieniony przez - Ronin78 w dniu 2015-04-10 11:14:45

PB:
IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / III PKO Bieg Niepodległości 11.11.2015, 10km 48min:48s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

napisał(a)
ten_nowy2
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1070 Wiek 38 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6595
Jak wyglada plan na odciaganie na drazku?
napisał(a)
Ronin78
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 416 Napisanych postów 5594 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 35777
http://www.podciaganie.pl/ - zerżnięty stąd - ostatnio poszły serie 6 / 10 / 8 / 8 / 10
Chyba, że macie lepsze propozycje?

Zmieniony przez - Ronin78 w dniu 2015-04-10 11:20:44

PB:
IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / III PKO Bieg Niepodległości 11.11.2015, 10km 48min:48s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

napisał(a)
Gwid
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 219 Napisanych postów 7213 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81107
ja bym podciąganie walnął w dni kiedy i tak trenujesz plecy w 5x5 a nie osobno. jak juz to zmęcz ten mięsień konkretnie a nei codziennie na raty niedając mu czasu na regeneracje. robiłeś próby MC, WL itp? masz wyliczone/przyjęte CM?

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

napisał(a)
Ronin78
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 416 Napisanych postów 5594 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 35777
Jeszcze nie mam klatki i ławki zatem nic nie próbowałem bo nie ma jak - do Maratonu chcę mieć wszystko gotowe. Teraz rozumiesz cel nadrzędny, a wymiana sprzętu to czas i koszty, fakt miałem 1100zł z atlasu ale zawsze coś tam braknie tak czy inaczej po starcie chcę wejść w gotowy fajny plan i w gotowe wszystko co potrzebne. Przemyślę to o czym piszesz - przełożenie drążka w DT, zyskałbym 3DNT, które mógłbym spożytkować w inny sposób

Zmieniony przez - Ronin78 w dniu 2015-04-10 11:40:01

PB:
IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / III PKO Bieg Niepodległości 11.11.2015, 10km 48min:48s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

napisał(a)
Gwid
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 219 Napisanych postów 7213 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81107
pamiętaj że drążek to nie tylko plecy ale możesz też biceps tym zrobić jak nie masz hantli jeszcze.

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ciekawy artykuł o aerobach-robić czy nie robić?

Następny temat

Przepis na kettle - dyskusje i porady

Tamilewska i Dmochewicz przegapiły zawody!

Sałatka z krewetkami

Jak wybrać dobre parówki?

Fałszywe ciężary i rekordy siłowe – po co ludzie to robią?

Pompki kobiet

Karol Małecki wyciska 80 kg hantle!!!

Plan treningowy dla początkujących kobiet

Ziemniaki a odchudzanie