SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dziennik początkującego leszcza !

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3750

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 601
Witam na wstępie coś o mnie ;D
- Szymon lat 19
- staż na siłowni - dokładnie 2 miesiące i 6 dni systematycznego treningu 3x w tygodniu (wcześniej nic )
- Waga : 71
- Wzrost 180
-Cel : nabranie masy mięśniowej
Wymiary : z edytuje później jak zmierzę się dokładnie
Osiągi siłowe :
Wyciskanie leżąc - 60 x1
Suwnica - 80 x6
Martwy ciąg - 110 x1
Podciąganie: robię z gumami ale bez podciągam się MAX 3-4 razy podchwytem szeroko

Suplementacja : Odżywka po treningowa węglowodanowo/białkowa , białko , witaminy czasami przed treningówka ale to szybki szocik zakupiony na siłowni .

Co do zdjęcia : na spontanie robione wiem że za dużo nie widać ,ale uwierzcie mi na słowo ze klatka najbardziej odstaje ponieważ jest jeszcze odtłuszczona trocha jak i brzuch
Mam zdj z wakacji 2014 za dużo sie nie zmieniłem do czasu przed cwiczeniem jak je odkopie to od razu wstawiam ;D
Pozdrawiam wszystkich !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 601
Mam ! :D pozdrawiam !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 415
Powodzenia !
Będę zaglądał !

Możesz wrzucić swój plan treningowy ?


Zmieniony przez - poopeye w dniu 2015-12-07 21:09:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 614 Napisanych postów 36399 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 297096
Powodzenia :)

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 601
Dzisiaj Barki , Nózki
1)Wyciskanie hantli nad głowe - 12/12kg 12/12 10/14 10/16 (wrażenia słabe jakiś brak siły w barkach dzisiaj :( )
2) wznosy bokiem - 10/10kg 10/10kg 10/10kg
3) Face Pull - 3 sztaple x12 4 sztaple x12 5 sztapli x 12 (nie wiem ile kg poniewaz u mnie numerkami sztaple a nie w kg podane ;c )
4) PRZYSIADY ( spróbowałem 2 serie kolano dało sie we znaki ) 10/40 10/50
5) Suwnica - 10/60 10/60 8/75
6) Wyprosty - 10/20kg( ciężko było ;0) 12/15 12/15
7)Uginanie na maszynie siedząc 12/50 10/60 12/65
8) Wspięcia na maszynie siedząc - 15/20 15/35 15/35

A w piątek plecki triceps ! <3

Pozdrawiam , co do planu może bd wstawiał dni i co robiłem czy wstawic cały rozkład od razu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 601
Siemanko ! Z góry przepraszam za nieobecność w moim własnym temacie ale sprawy wyższe , treningi odbywały się .Ale nie o tym chciałem poinformować . Uwaga Uwaga mały update

Jestem po wstępnych konsultacjach z trenerem personalnym który układa mi właśnie trening split 4 dniowy typowo pode mnie .
Gdy tylko otrzymam go zaraz wstawiam całą rozpiskę tygodnia .
Co do diety :
* Rozkład makroskładników minimalny :
- Białko 142 g
- Węglowodany 355 g
- Tłuszcze 71 g
* Będzie się odbywała manipulacja tłuszczami i obserwowanie samopoczucia , wymiarów i w mniejszym stopniu wagi

Prawdopodobnie będzie to długooo trwający cykl masowy przeplatany siłowym , po moich wstępnych " odczuciach" przekazanych trenerowi doszliśmy do wniosku ze około maja w związku ze zblizającymi sie wakacjami zejdziemy troche z poziomu tłuszczu aby poźniej , móc lepiej obserwować tzw " LUSTRO" jak reaguje na diete

SOOO LESZCZU COME BACK GUYS !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 601
*EDIT*
Bym zapomniał szczerość to podstawa , Tym dziennikiem motywuje sie do rzucenia palenia , chce dla wielu ludzi w moim wieku , stac sie przykładem że ze starego trybu życia , mozna zrezygnować i do tego ! Polepszyć je !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 137 Napisanych postów 1422 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17916
Powodzenia imienniku ;)!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 601
Poniedziałek
1.Rozpiętki skos - 15 12 12
2. Przenoszenie hantli w leżeniu za głowe - 12 12 12
3. Hantle skos 10 10 10
4. Sztanga skos 12 10 8
5. Sztanga płasko 8 8 6
6 Skos ujemny 10 10 10
Przedramie
1 Sztanga podchwyt 25 20 20
2 Sztanga nadchwyt 20 20 20
3 hantal pojedynczo podchwyt 20 15 15
Brzuch
1. Poręcze nogi do klatki 5x MAX
2 scyzoryki 5 x Max
3. Allahy 5x max
4 Uginanie z hantla na strony ( na mięśnie skośne ) 3x100 na każda strone

CIĘŻKO POZDRAWIAM !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Tłuszczowa Dieta na redu DT

Następny temat

WL 150 w 3 miesiące