SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dziennik - poopeye - Spiesz się powoli, czyli endo i masa.

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4083

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 415
Start za 3 dni !

Nowy dzień, nowe wątpliwości i pytania:

1.
Czy istnieją jakieś ćwiczenia, które można wykonywać w domu na prostowniki, oprócz wznoszenia tułowia ? (jeśli chodzi o sprzęt to pomalutku będę się zaopatrywał w jakieś domowe ABC typu hantle, sztanga, stojaki, ławeczka. Drążek jest, poręcze są, chciałbym też przyoszczędzić na kamizelke z obciążeniem (30kg +/- 400 zł... ). Profesjonalną siłownie muszę narazie odpuścić ze względu na małą ilość czasu ( aby przeżyć pierwszy rok )

2.
Od dłuższego czasu mam zaburzenia snu (nie wiem czy to akurat się tak fachowo nazywa). Sprawa wygląda tak, że kładę się spać o godzinie 3:00 / 4:00 (wcześniej nie jestem zmęczony) i, czy to wstanę o 10:00, 8:00, czy też to, że teoretycznie się wyśpię, czy nie, to cały dzień czuję się po prostu jak kawał kupy . Zdaję sobie sprawę, że trzeba to jak najszybciej zmienić, pytanie tylko jak ?
Myślicie, że mocny trening o godzinie 20:00 + jakieś ZMA + próba chodzenia spać o godz 23:00 + nastawianie budzika kilka dni z rzędu na powiedzmy 7:00 mogłoby coś zaradzić ?

3.
Zastanawiam się, czy nie zrobić sobie profilaktycznie morfologii po ostatnio przeprowadzonej redukcji. Nie to, że fizycznie czuję się źle, ale mam trochę słabe samopoczucie i ogólne uczucie rozbicia. Warto?

Pozdr.


Ad 3.

Trochę poszperałem w internecie i uznałem, że zrobię sobie następujący zestaw:

Morfologia z rozmazem manualnym (Hb,HGB,Ht,HCT,WBC,RBC,rozmaz ręczny,Schilling, morfologia 5 diff)
Lipidogram (Chol. cał.,HDL,LDL,TG), frakcje cholesterolu
CRP, białko C - reaktywne, białko ostrej fazy
Transaminazy (ASPAT, ALAT)
Mocznik, BUN, UREA.

Za wszystko wychodzi 89 zł, więc myślę, że raz na jakiś czas i tak warto zrobić sobie takie badanka.


Zmieniony przez - poopeye w dniu 2015-11-27 12:57:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 6197 Napisanych postów 140982 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1035605
1. "dzien dobry":)
2. poczytaj o higienie snu:) czasem rening w tych porach moze byc czynnikiem wplywajacym na problemy ze spaniem
3. jasne, ja raz na pol roku robic badania i kontroluje stan zdrowia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 415
Dzień : 1

Dzisiejszy trening ukończony niestety w 70%, ponieważ podczas robienia ostatniej serii czwartego ćwiczenia zaczęło mi się kręcić w głowie, a na dodatek zrobiło mi się niedobrze . Nie wiem czy to wina krótkiej przerwy między jedzeniem (50minut) a ćwiczeniem, czy zbyt wysoką intensywnością treningu ( krótkie przerwy, szybkość powtórzen...) ale pewnie obu. Nie ukrywam, że czuje podirytowanie spowodowane nieskończonym treningiem, ale dopiero się uczę, więc mam jakieś usprawiedliwienie

Wieczorem się pomierzę i wrzucę mniej lub bardziej przypominające lodówkę moje obwody.

Pozdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 137 Napisanych postów 1422 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17916
Powodzenia ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 415
Dzięki

Postanowiłem trzymać dietę na poziomie 2600 kcal, po miesiącu zobaczymy jak będzie...

Wymiary na napince :

Waga : 74
Wzrost : 178
Klata : 103
Talia (najwęższy punkt) : 87
Wysokość pępka : 88,5
Biodra (najszerszy punkt) : 90
Udo : 57
Łydka : 35
Biceps : 33,5
...
Co miesiąc będę edytował powyższe wyniki i zobaczymy co z tego wyjdzie za jakiś czas


Btw.
Co sądzicie o przyrządzie do ćwiczeń, który nazywa się Sandbag ? Podobno w to dziadostwo można napchać nawet 35kg piachu, a jakaś minimalna namiastka sztangi, czy sztangielek byłaby w sumie fajna do wykonywania ćwiczeń, na które nie mogę sobie teraz pozwolić.

Pozdr.


Zmieniony przez - poopeye w dniu 2015-11-30 21:25:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 415
Dzień : 2

Uwagi:
Pewnie mnie zje***ecie, ale postanowiłem, że zamiast fbw będę robił spilta. Wiem, że fbw jest ok na początek, jednak strasznie nie podoba mi się ćwiczenie wszystkich partii na jednym treningu, nie wiem z czego to wynika, poprostu ... Na redukcji to samo, cały czas split. Chciałem spróbować zmiany, ale jednak nie przemawia to do mnie...

Do rzeczy !
Dzisiejszy trening :

1. Pompki na poręczach 12x4
2. Pompki wąskie 12x3
3. Pompki szerokie 12x3
4. Pompki odwrócone 12x3
5. Pompki "normalne" 10x3

Trening fajnie mi wszedł na klatkę i trica

Jutro chyba zrobie day off, a w czwartek zarzucę plecy + bic.
Dzisiaj wieczorem, albo jutro napiszę jak wyobrażam sobie mój split i mam nadzieję, że co nieco pomożecie mi skorygować

Pozdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 1608 Napisanych postów 4047 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 192464
NA KLATKE sprawdz sobie pompki na podwyższeniu , daj nogi na jakiś stołek ( 50-60cm) mi po nich rozwala góre klaty .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 415
Chętnie przetestuję, wrzucę je jako piąte ćwiczenie zamiast zwykłych pompek

A split przewiduje tak...:

Poniedziałek (Nogi i barki) :
1. Przysiady 12x3
2. Wykroki 12x3
3. Imitacja martwego ciągu z naciskiem na dwugłowe 12x3
4. Wspięcia na palce 12x3
5. Pompki z rękoma przy biodrach 12x3
6. Pompki w staniu na rękach 12x3

Środa (Klata i tric):
1. Pompki na poręczach 12x4
2. Pompki wąskie 12x3
3. Pompki szerokie 12x3
4. Pompki odwrócone 12x3
5. Pompki z nogami na podwyższeniu 12x3

Piątek (Plecy i bic):
1.Podciąganie szerokim nachwytem 6x3
2.Podciąganie wąskim podchwytem 6x3
3.Podciąganie nachwyt szer.barków 6x3
4.Podciąganie podchwyt szer. barków 6x3
5. Dzień dobry 12x3

... Trochę słaby piątek przez to bazowanie na praktycznie samym podciąganiu ale na razie nic nie zrobię, niebawem może jakiś sprzęcik dojdzie to coś pozmieniam.

Pozdr.!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 415
Siema !
Przepraszam za nieobecność ale miałem ostatnio niezły zapi***ol... Tak czy inaczej, aby wszystko ogólnie podsumować...:

Dzień : 3
.
. Trening i dieta oczywiście cały czas trzymana przez te dni
.
[...]
.
.
.
Dzień : 9

Klata i triceps zrobione, po treningu myślałem, że mi pęknie skóra na tricu, klatę czuje również dobrze, lecz nieco słabiej, z powodu już wysiadających rąk przy pompach w ostatnich seriach.

W przyszłym tygodniu mam kolokwium z matmy, więc trzeba by się trochę poduczyć , dlatego też w miarę możliwości będę się starał wstawiać tu posty na bieżąco, jednak w razie jakby mi to nie wychodziło to bardzo przepraszam.
Nie traćcie wiary we mnie, treningu i diety nie zaniedbuje

Pozdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 415
Dzień 10 :

Co tu dużo pisać, wczoraj sobie odpoczywałem

Dzień 11 :

Dzisiaj plecy i biceps. Trening fajnie, obie partie wymęczone.

...Zastanawia mnie jeden fakt... 10 dni temu ważyłem 74, dziś waga wskazała 76,8. Myślicie, że to woda ? Przy diecie 2600 kcal dziwne by wystąpiło szybkie zalewanie się, tym bardziej w takim czasie a o przybraniu czystej masy nawet nie mówię.

Pozdr.



Zmieniony przez - poopeye w dniu 2015-12-09 21:33:34
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Maid - survival of the fittest

Następny temat

Tłuszczowa Dieta na redu DT