logo
zamknij zamknij

Dziennik Treningowy Oliviera Lafaya

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13193

0 5 0
napisał(a)
simon says
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 237 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10553
Witam,
po około 8. miesiącach doświadczenia w 2013 roku z "Treningiem siłowym bez sprzętu" Oliviera Lafaya postanowiłem ponownie zabrać się za ćwiczenia z tą książką. Jako, że przez ostatnie miesiące robiłem w swojej "piwniczanej" siłowni różne plany treningowe( najczęściej układane samemu ), mam już na tyle wyrobioną siłę i kondycję, że zdecydowałem od rozpoczęcia ćwiczeń od 3. poziomu.
Największy nacisk będę kładł na robienie masy, więc i obwody na pewno będę robił. Oczywiście siła i kondycja też będą dla mnie ważne.
Dietę mam ułożoną, dzisiaj wdrożyłem ją w życie, zacząłem też trening. Z racji specyfiki mojej pracy trening na początku będzie dzielony na 2 dni, tzn. 1. dzień - góra ciała, 2. dzień - dół.

Dzisiejszy trening:

B2 - 6/6/6/6/6/6
A6 - 6/6/6/6/6/6
A2 - 6/6/6/6/6/6
C2 - 6/6/6/6/6/6

Zacząłem spokojnie, lajtowo od 6. powtórzeń. Jutro dolna część ciała.

Zapraszam zainteresowanych do podglądania, komentowania, w szczególności innych Lafayowców. Pozdro.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 487 Napisanych postów 27217 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 165708
nie jestem lafayowcem ale powodzenia mogę życzyć

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
Ten post został usunięty
simon says
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 237 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10553
napisał(a)
simon says
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 237 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10553
Dzisiaj kontyuacja 3. poziomu:

E3 - 6/6/6/6/6/6 prawa noga
6/6/6/6/6/6 lewa noga
F - 6/6/6/6/6/6
G - 15/15/15/15/15/15
H - 6/6/6/6/6/6
K2 - 10/10/10

Ze względu na niski sufit i przede wszystkim kontuzję kostki to nie było ćwiczenie F tylko wspięcia łydek. Brzuch zacząłem od 15 powtórzeń na serię bo i tak mało typowych ćwiczeń na bebzon jest na początku Lafaya więc trzeba go skatować. Poza tym bajka.
napisał(a)
simon says
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 237 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10553
POZIOM 3 :

7.09.2015

B2 - 7/7/7/7/7/7
A6 - 7/7/7/7/7/7
A2 - 7/7/7/7/7/7
C2 - 7/7/7/7/7/7
E3 - 7/7/7/7/7/7 PN
7/7/7/7/7/7 LN
F - 7/7/7/7/7/7
G - 16/16/16/16/16/16
H - 7/7/7/7/7/7
K2 - 11/11/11

8.09.2015

B2 - 8/8/8/8/8/8
A6 - 8/8/8/8/8/8
A2 - 8/8/8/8/8/8
C2- 8/8/8/8/8/8
E3- 8/8/8/8/8/8 PN
8/8/8/8/8/8 LN
F - 8/8/8/8/8/8
G - 17/17/17/17/17/17
K2 - 12/12/12

Jak dotąd lekko tylko po treningach coś podejrzanie mocno bolą czworogłowe od przysiadów.
napisał(a)
simon says
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 237 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10553
Dzisiejszy trening :

B2 - 9/9/9/9/9/9
A6 - 9/9/9/9/9/9
A2 - 9/9/9/9/9/9
C2 - 9/9/9/9/9/9
E3 - 9/9/9/9/9/9 PN
9/9/9/9/9/9 LN
F - 9/9/9/9/9/9
G - 18/18/18/18/18/18
H - 9/9/9/9/9/9
K2 - 13/13/13
napisał(a)
simon says
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 237 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10553
Dzisiaj :

B2 - 10/10/10/10/10/10
A6 - 10/10/10/10/10/10
A2 - 10/10/10/10/10/10
C2 - 10/10/10/10/10/10
E3 - 10/10/10/10/10/10 LEWA i PRAWA
F - 10/10/10/10/10/10
G - 19/19/19/19/19/19
K2 - 14/14/14

Odczucia: pierwszy trening, w którym na końcu niektórych serii już było ciężko, mimo to wszystkie powtórzenia wykonane zgodnie z planem. Jutro kolejna sesja.
napisał(a)
simon says
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 237 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10553
14.09.2015

B2 - 11/11/11/11/11/11
A6 - 11/11/11/11/11/11
A2 - 11/11/11/11/11/11
C2 - 11/11/11/11/11/11
E3 - 11/11/11/11/11/11 LEWA i PRAWA
F - 11/11/11/11/11/11
G - 20/20/20/20/20/20
H - 11/11/11/11/11/11
K2 - 15/15/15

Trening w miarę ciężki ale udało się wykonać planowo wszystkie powtórzenia w seriach. W ćw. C2 w ostatniej serii ledwo dociągnąłem do 11. W środę chyba ostatni trening na tym poziomie zrobię i przejdę na 4. poziom. Aha i w poprzednich niektórych wpisach przeoczyłem ćw. H ale planowo je wykonałem.
napisał(a)
simon says
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 237 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10553
Wczorajszy trening:
16.09.2015

B2 - 12/12/12/12/12/12
A6 - 12/12/12/12/12/12
A2 - 12/12/12/12/12/12
C2 - 12/12/12/12/12/10
E3 - 12/12/12/12/12/12 LEWA i PRAWA
F - 12/12/12/12/12/12
G - 21/21/21/21/21/21
H - 12/12/12/12/12/12
K2 - 16/16/16

Niestety w ostatniej serii w podciąganiu spaliłem, poza tym w miarę ciężko się robiło. Dieta jest, jak dotąd prawie 1.5 kilo wpadło także wszystko jest ok. W piątek zaczynam 4 poziom.
napisał(a)
simon says
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 237 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10553
Wczorajszy trening (18.09.2015) :

B - 3/3/3/3/3/3
A6 - 3/3/3/3/3/3
A2 - 3/3/3/3/3/3
C3 - 3/3/3/3/3/3
E2 - 3/3/3/3/3/3
F (W) - 13/13/13/13
G - 22/22/22/22/22/22
H - 13/13/13/13/13/13
K2 - 17/17/17

Zacząłem 4. poziom tak jak w książce od 3 powtórzeń w serii. W ćw. G, H i K2 jadę dalej. Niestety ćwiczenie F dalej nie jest tym ćwiczeniem opisanym w książce. Zamiast tego robię wspięcia na palce, czyli ćwiczenie W. Kostka dalej boli więc nie mogę wykonywać wyskoków (F). W następnym wpisie zamiast 'F' może lepiej będę wpisywał 'W' żeby nie wprowadzać błędów. Miska ok. Wpadło już 1.5 kg. Jutro kolejny trening.
napisał(a)
simon says
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 237 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10553
20.09.2015

B - 4/4/4/4/4/4
A6 - 4/4/4/4/4/4
A2 - 4/4/4/4/4/4
C3 - 4/4/4/4/4/4
E2 - 4/4/4/4/4/4
W - 14/14/14/14
G - 23/23/23/23/23/23
H - 14/14/14/14/14/14
K2 - 18/18/18

22.09.2015

B - 5/5/5/5/5/5
A6 - 5/5/5/5/5/5
A2 - 5/5/5/5/5/5
C3 - 5/5/5/5/5/5
E2 - 5/5/5/5/5/5
W - 15/15/15/15
G - 24/24/24/24/24/24
H - 15/15/15/15/15/15
K2 - 19/19/19

Co tu pisać ? Treningi na razie lekkie i przyjemne. Duży plus dla tempa wykonywania ćwiczeń (1s w górę i 1s w dół). Dzięki temu lepiej czuć ćwiczone mięśnie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak zmodyfikować ćwiczenia na brzuch?

Następny temat

Plan ogólny a na poszczególne partie