SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dziennik Treningowy Oliviera Lafaya

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15623

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 239 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17165
Witam,
po około 8. miesiącach doświadczenia w 2013 roku z "Treningiem siłowym bez sprzętu" Oliviera Lafaya postanowiłem ponownie zabrać się za ćwiczenia z tą książką. Jako, że przez ostatnie miesiące robiłem w swojej "piwniczanej" siłowni różne plany treningowe( najczęściej układane samemu ), mam już na tyle wyrobioną siłę i kondycję, że zdecydowałem od rozpoczęcia ćwiczeń od 3. poziomu.
Największy nacisk będę kładł na robienie masy, więc i obwody na pewno będę robił. Oczywiście siła i kondycja też będą dla mnie ważne.
Dietę mam ułożoną, dzisiaj wdrożyłem ją w życie, zacząłem też trening. Z racji specyfiki mojej pracy trening na początku będzie dzielony na 2 dni, tzn. 1. dzień - góra ciała, 2. dzień - dół.

Dzisiejszy trening:

B2 - 6/6/6/6/6/6
A6 - 6/6/6/6/6/6
A2 - 6/6/6/6/6/6
C2 - 6/6/6/6/6/6

Zacząłem spokojnie, lajtowo od 6. powtórzeń. Jutro dolna część ciała.

Zapraszam zainteresowanych do podglądania, komentowania, w szczególności innych Lafayowców. Pozdro.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 595 Napisanych postów 27826 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 202630
nie jestem lafayowcem ale powodzenia mogę życzyć

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
Usunięty przez Banan za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 239 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17165
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 239 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17165
Dzisiaj kontyuacja 3. poziomu:

E3 - 6/6/6/6/6/6 prawa noga
6/6/6/6/6/6 lewa noga
F - 6/6/6/6/6/6
G - 15/15/15/15/15/15
H - 6/6/6/6/6/6
K2 - 10/10/10

Ze względu na niski sufit i przede wszystkim kontuzję kostki to nie było ćwiczenie F tylko wspięcia łydek. Brzuch zacząłem od 15 powtórzeń na serię bo i tak mało typowych ćwiczeń na bebzon jest na początku Lafaya więc trzeba go skatować. Poza tym bajka.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 239 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17165
POZIOM 3 :

7.09.2015

B2 - 7/7/7/7/7/7
A6 - 7/7/7/7/7/7
A2 - 7/7/7/7/7/7
C2 - 7/7/7/7/7/7
E3 - 7/7/7/7/7/7 PN
7/7/7/7/7/7 LN
F - 7/7/7/7/7/7
G - 16/16/16/16/16/16
H - 7/7/7/7/7/7
K2 - 11/11/11

8.09.2015

B2 - 8/8/8/8/8/8
A6 - 8/8/8/8/8/8
A2 - 8/8/8/8/8/8
C2- 8/8/8/8/8/8
E3- 8/8/8/8/8/8 PN
8/8/8/8/8/8 LN
F - 8/8/8/8/8/8
G - 17/17/17/17/17/17
K2 - 12/12/12

Jak dotąd lekko tylko po treningach coś podejrzanie mocno bolą czworogłowe od przysiadów.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 239 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17165
Dzisiejszy trening :

B2 - 9/9/9/9/9/9
A6 - 9/9/9/9/9/9
A2 - 9/9/9/9/9/9
C2 - 9/9/9/9/9/9
E3 - 9/9/9/9/9/9 PN
9/9/9/9/9/9 LN
F - 9/9/9/9/9/9
G - 18/18/18/18/18/18
H - 9/9/9/9/9/9
K2 - 13/13/13
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 239 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17165
Dzisiaj :

B2 - 10/10/10/10/10/10
A6 - 10/10/10/10/10/10
A2 - 10/10/10/10/10/10
C2 - 10/10/10/10/10/10
E3 - 10/10/10/10/10/10 LEWA i PRAWA
F - 10/10/10/10/10/10
G - 19/19/19/19/19/19
K2 - 14/14/14

Odczucia: pierwszy trening, w którym na końcu niektórych serii już było ciężko, mimo to wszystkie powtórzenia wykonane zgodnie z planem. Jutro kolejna sesja.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 239 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17165
14.09.2015

B2 - 11/11/11/11/11/11
A6 - 11/11/11/11/11/11
A2 - 11/11/11/11/11/11
C2 - 11/11/11/11/11/11
E3 - 11/11/11/11/11/11 LEWA i PRAWA
F - 11/11/11/11/11/11
G - 20/20/20/20/20/20
H - 11/11/11/11/11/11
K2 - 15/15/15

Trening w miarę ciężki ale udało się wykonać planowo wszystkie powtórzenia w seriach. W ćw. C2 w ostatniej serii ledwo dociągnąłem do 11. W środę chyba ostatni trening na tym poziomie zrobię i przejdę na 4. poziom. Aha i w poprzednich niektórych wpisach przeoczyłem ćw. H ale planowo je wykonałem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 239 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17165
Wczorajszy trening:
16.09.2015

B2 - 12/12/12/12/12/12
A6 - 12/12/12/12/12/12
A2 - 12/12/12/12/12/12
C2 - 12/12/12/12/12/10
E3 - 12/12/12/12/12/12 LEWA i PRAWA
F - 12/12/12/12/12/12
G - 21/21/21/21/21/21
H - 12/12/12/12/12/12
K2 - 16/16/16

Niestety w ostatniej serii w podciąganiu spaliłem, poza tym w miarę ciężko się robiło. Dieta jest, jak dotąd prawie 1.5 kilo wpadło także wszystko jest ok. W piątek zaczynam 4 poziom.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 239 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17165
Wczorajszy trening (18.09.2015) :

B - 3/3/3/3/3/3
A6 - 3/3/3/3/3/3
A2 - 3/3/3/3/3/3
C3 - 3/3/3/3/3/3
E2 - 3/3/3/3/3/3
F (W) - 13/13/13/13
G - 22/22/22/22/22/22
H - 13/13/13/13/13/13
K2 - 17/17/17

Zacząłem 4. poziom tak jak w książce od 3 powtórzeń w serii. W ćw. G, H i K2 jadę dalej. Niestety ćwiczenie F dalej nie jest tym ćwiczeniem opisanym w książce. Zamiast tego robię wspięcia na palce, czyli ćwiczenie W. Kostka dalej boli więc nie mogę wykonywać wyskoków (F). W następnym wpisie zamiast 'F' może lepiej będę wpisywał 'W' żeby nie wprowadzać błędów. Miska ok. Wpadło już 1.5 kg. Jutro kolejny trening.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 239 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17165
20.09.2015

B - 4/4/4/4/4/4
A6 - 4/4/4/4/4/4
A2 - 4/4/4/4/4/4
C3 - 4/4/4/4/4/4
E2 - 4/4/4/4/4/4
W - 14/14/14/14
G - 23/23/23/23/23/23
H - 14/14/14/14/14/14
K2 - 18/18/18

22.09.2015

B - 5/5/5/5/5/5
A6 - 5/5/5/5/5/5
A2 - 5/5/5/5/5/5
C3 - 5/5/5/5/5/5
E2 - 5/5/5/5/5/5
W - 15/15/15/15
G - 24/24/24/24/24/24
H - 15/15/15/15/15/15
K2 - 19/19/19

Co tu pisać ? Treningi na razie lekkie i przyjemne. Duży plus dla tempa wykonywania ćwiczeń (1s w górę i 1s w dół). Dzięki temu lepiej czuć ćwiczone mięśnie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak zmodyfikować ćwiczenia na brzuch?

Następny temat

Plan ogólny a na poszczególne partie

Dlaczego nie musisz polegać na cardio w czasie redukcji? Dlaczego nie musisz polegać na cardio w czasie redukcji? Flora bakteryjna jelit a nadwaga i otyłość Flora bakteryjna jelit a nadwaga i otyłość Mozzarella - dlaczego warto jeść ten ser? Mozzarella - dlaczego warto jeść ten ser? Sześciopak? Zapomnij... Ten gość ma 10-pak! Sześciopak? Zapomnij... Ten gość ma 10-pak! 9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni 9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni Justyna Wolny - ocena sylwetki Justyna Wolny - ocena sylwetki Najpiękniejsze dietetyczki w Polsce Najpiękniejsze dietetyczki w Polsce Dlaczego trening nie przynosi efektów? Dlaczego trening nie przynosi efektów?