SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dzienne zapotrzebowanie kaloryczne - obalamy wzór:masa ciała*24*wsp.aktywności(1-1,5)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

Ilość wyświetleń tematu: 74987

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 370 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4047
Kurde jezeli te wzorki dobrze obliczaja zapotrzebowanie to moja dieta zamiast lekko na ujemnym (ok.400) bede miec bilans ujemny o ponad 1000 kcal. No to niezle;]

Co nie może zabić to wzmocni;]

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 15093 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 101679
wzory mogą dać jedynie początkowy próg, z którego startujemy, nie mając jeszcze pojęcia o swoim ciele i ile faktycznie nam potrzeba.
nie trzymamy się tych danych kurczowo, tylko obserwując reakcje organizmu, zmieniamy te liczby.
radziłbym wyliczyć z kilku, wyciągnąć mniej więcej średnią, trzymając się niższej/wyższej granicy biorąc pod uwagę naszą budowę i tendencje do nabierania masy/tluszczu.

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 15093 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 101679
iluwatar1, nie ma za co

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 370 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4047
Normalnym sposobem wyszło mi ze z treningiem zapotrzebowanie ok 2400 a tutaj podstawowe wychodzi 1837 a z treningiem 3300(chyba ze zły wspołczynnik biore 3x w tyg. siłka trening ACT, jak ładna pogoda to ok. 3 godziny gry w piłke nozna codziennie no i co drugi dzien ABS 2--> Jaki wspołczynnik powinienem wybrac??

Co nie może zabić to wzmocni;]

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 406 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20331
wszystkie kalkulatory i wyliczanki to sa o kant dupy . szkoda waszego czasu na takie ******ły
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 409
Witam,
Zakładając ze BMR mam 1920 (80kg*24)
Jaki współczunnin powinienem wybrac ??
Rano trenuje boks około 75 min (średnie obciazenie) + wieczorem biega 60 min (duże obciazenie), (lub na odwrot rano bieganie wieczorem trening bokserski)

Zmieniony przez - zima00 w dniu 2012-10-10 19:17:08
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Idealna dieta

Następny temat

Dieta na masę-proszę o pomoc!

Gabriela Bregin - ocena sylwetki Gabriela Bregin - ocena sylwetki Ronnie Coleman trenuje na szpitalnym łóżku! Ronnie Coleman trenuje na szpitalnym łóżku! Hormonalna regulacja łaknienia i otyłości: grelina Hormonalna regulacja łaknienia i otyłości: grelina Bezdomny kulturysta z Paryża Bezdomny kulturysta z Paryża Legalny "Snickers" Legalny "Snickers" Jaką sałatę wybrać? Sałaty - porównanie okiem dietetyka Jaką sałatę wybrać? Sałaty - porównanie okiem dietetyka Czy dbasz o swoje nerki? Czy dbasz o swoje nerki? Czy jesz za dużo cukru? 6 niepokojących oznak Czy jesz za dużo cukru? 6 niepokojących oznak