logo
zamknij zamknij

Dzielone fbw.

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 313

0 5 0
napisał(a)
tey
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 738 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 47897
Witam. Mam pytanie. Czy moge podzielic trening fbw na dwa dni - partie przod i tyl.
Np:
Plecy,lydki,tric,barki,przedramie

Klatka,uda,biceps,brzuch

Proszę o odpowiedz
Pozdrawiam

Nie mam siły na to żeby nie ćwiczyć..

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Bykuuuuu
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 142 Wiek 17 lat Na forum 197 dni Przeczytanych tematów 1667
Jak podzielisz to już nie będzie fbw :D
napisał(a)
Piłkarzyk14
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 207 Na forum 215 dni Przeczytanych tematów 3647
.
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4218 Napisanych postów 91831 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 559658
to już będzie normalny plan push pull, przód tył, dół góra, wariantów jest sporo.

Spokojnie mozesz dizelić

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
tey
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 738 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 47897
Dzięki za pomoc, pozdrawiam

Nie mam siły na to żeby nie ćwiczyć..

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening TABATA

Następny temat

obwisła klatka

Salted caramel brownie bez pieczenia

Siedem symptomów przetrenowania

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka

Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

Dlaczego warto jadać kiełki?

3 najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu cyklu „masowego” na farmakologii