SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dysproporcje mięśniowe

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 329

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 74
Witam
jestem początkującym, mój staż to 4 miesiące, ale już coś tam mi mięśnie urosły i zauważam pewien problem, mianowicie mam duże dysproporcje w wielkości mięśni np. prawy motyl, bark i triceps zauważalnie większy od lewego, również widać to na nogach(tu akurat różne głowy czwórki różnią się wielkością). Tu rodzi się pytanie czy da się to zniwelować i jak. Jestem lekko spanikowany na tym punkcie, rozmawiałem już ze znajomymi, którzy mają większy staż i oni uważają, że z czasem, gdy będę sumiennie trenował (wraz ze wzrostem stażu), wszystko samo się wyrówna, co Wy sądzicie na ten temat? Czy pływanie na basenie może mi w tym pomóc? Proszę o pomoc bo ta sprawa lekko mnie załamuje

Możliwe że mogę mieć lekką wade postawy, gdyż w wieku szkolnym nosiłem plecak na prawym ramieniu i mogę mieć ciało przechylone na prawą strone. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.
Zmieniony przez - green.fanatic w dniu 2015-09-01 21:41:52

Zmieniony przez - green.fanatic w dniu 2015-09-01 22:12:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 710 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6631
Nie sądze by były realne powody do paniki, wykonuj ćwiczenia poprawnie technicznie używając obu stron w równej mierze symetrycznie dostosowując ciężar i tempo do słabszej strony. Nie wykonuj wiecej powtórzeń na słabszą stronę bo to co najwyżej pogłębi dysproporcję. Jak podbijesz masę mięśniową to się wyrówna :)