SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

temat działu:

Doping

Ilość wyświetleń tematu: 192728

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 14747 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 102587

Zapraszam do dyskusji o tym co dla nas dobre a co niewłaściwe.Proszę o wysoką wartość merytoryczną wypowiedzi i ograniczenie spamu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1623 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25550
Wiec tak:

Waga 89,

Co zjadam w przeciagu dnia i o ktorych godzinach

8:00 - 4 cale jaja
10:30 - 100g brazowego ryzu, 200g piersi kuraka, oliwa z oliwek
13:30 - j.w
17:00-18:00 - j.w
20-22 - trening(zalezy o ktorej wyjde)
po treingu odrazu wpc ostrowia 40g

ostatnio posilek - 100g ryzu brazowego,200g kuraka, oliwa z oliwek

lece
meta 40mg ed
prop 150 mg e2d
tren 75 mg ed2

Brak przyrostow w wymiarach. We wtorek minal 2 tydzien. Co proponujecie?

Wyliczylem ze brakuje jakies 1000kcal.
Planowalem dorzucic vextargo po treingu razem z wpc i olej mct zeby podbic kcal.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1018 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7992
hehe pierwszy :D edit .. i dupa nie pierwszy :D
podstawa dieta: wysokobiałkowa, jak najmniej cukrów prostych, jak najmniej nasyconych kwasów tłuszczowych odpowiednia ilosc nienasyconych.
regeneracja sen
nie trucie sie chemia , nie za wile melanży :D
jak sie da unikanie stresu bo on moze nad wszystkim zawazyc nawet przy dobrej diecie koksie i treningu efekt marny jak człowiek zetesowany, spac po nocach nie moze i agresja od niego bucha
:D pozdro schaby

Zmieniony przez - 04mike w dniu 2009-09-24 13:25:18

MYŚLENIE NIE BOLI!!!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1623 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25550
Jasne, pierwszy, hehe ;)

Dorzuce do tego ze sen okolo 6h

Trening

wtorek: plecy

czwartek: klatka + biceps

sobota: barki + triceps

do tego od tego tygodnia dorzucam 2x w tygodniu aeroby 1h.

Nog nie cwicze bo po wypadku nie moge :/
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1791 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 38915
nie trawisz orali poprostu .ja terz tak mam
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1623 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25550
Fail.

Orale trawilem do tej pory bezblednie. Zreszta tu nie chodzi tylko o to ze mnie muli od wczoraj na widok zarcia, ale ogolnie o brak postepow. Ja rozumiem, ze prop i tren to dopiero sie bujna(2 tydzien we wtorek), ale 10 dni na mecie juz powinno klepac
1
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 3727 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 70059
wiele osob pisze o wolowinie ze bez niej nie ma osiagow.tak wiec pytanie,skoro jem 1kg wolowiny chudej sam ja miele,to jak z tluszczami?Marcin pisal ze dodawanie olivy o kant dupy.Wiadomo mieso zakwasza jakie srednie porcje warzyw dodac do 250g wolowiny?jak z owocami i kiedy?a na koniec jak ze sniadaniem?zbyt duzo jajek zle a moze chleb wasa do tego wpc i warzywa ser?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 14747 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 102587
Rev:
Ujmij węgli,tak żebyś nie miał problemu z objętością posiłków,dodaj białek( w postaci aminokwasów przed posiłkowych),dodaj kalorii z tłuszczu.Po treningu samo WPC jest bzdurą,bo postępujesz nieekonomicznie,organzim rozkłada aminokawsy i musi wytworzyć z nich glukozę na resyntezę glikogenu,dopiero po tym fakcie może wbudowywać białka.Te ilości węgli p;rzed treningiem,wcale nie są Ci szczególnie potrzebne.Lepiej trenować na deficycie,bo organizm sięgnie po tłuszcze zapasowe jako źródło energii,zwłaszcza jeśli przed treningiem dodasz BCAA i (tu mnie zapewne większość nie poprze) dużą dawkę(3g) karnityny,która ułatwia transport kwasów tłuszczowych do mitochondriów(komórek energetycznych).Orale niestety musisz odstawić i to na zawsze.Każda ponowna próba skończy się blokiem trawiennym w ciągu dwóch tygodni.
Moja propozycja:
8:00 - 3 cale jaja/6 białek 100g płatków owsianych
10:30 - 50g brazowego ryzu, 200g piersi kuraka, oliwa z oliwek 30ml
13:30 - j.w
17:00-18:00 - 100g ryżu,200g piersi
20-22 - trening(zalezy o ktorej wyjde)
po treingu odrazu vextrago 50g/wpc ostrowia 40g

ostatnio posilek - 50g ryzu brazowego,250g kuraka, oliwa z oliwek 30ml
Przed każdym posiłkiem 10g aminokwasów.
Do posiłków dodawaj ulubione warzywa,głównie zielone.Zakwaszenie organizmu znacznie utrudnia przyrosty,bo część energii spożywanej w posiłkach idzie na usuwanie toksyn z organizmu.



Zmieniony przez - BodyLine w dniu 2009-09-24 13:41:59

Zmieniony przez - BodyLine w dniu 2009-09-24 13:46:14
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 14747 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 102587
Joy,chudej to znaczy o jakiej zawartości tłuszczu?
Owoce tylko do śniadania(mniej) i po treningu(można więcej).

Zmieniony przez - BodyLine w dniu 2009-09-24 13:44:28
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 3727 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 70059
Marcin dokladnie ciezko mi okreslic kupuje u rzeznika najdrozsza wolowine tzw gulaszowa (stewing)czy jakos tak.sam mi ja pokazuje wycian i mieli na patelni zero tluszczu mega sucha
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1623 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25550
Wielkie dzieki Marcin.

Jakie Bcaa polecasz? Bo powiem szczerze, ze w tym temacie jestem zupelnie zielony :/
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Potrzebna fachowa porada teść

Następny temat

w jakiego CYPA celowac