SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

temat działu:

Doping

Ilość wyświetleń tematu: 187054

napisał(a)
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 14747 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 102587

Zapraszam do dyskusji o tym co dla nas dobre a co niewłaściwe.Proszę o wysoką wartość merytoryczną wypowiedzi i ograniczenie spamu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1623 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25550
Wiec tak:

Waga 89,

Co zjadam w przeciagu dnia i o ktorych godzinach

8:00 - 4 cale jaja
10:30 - 100g brazowego ryzu, 200g piersi kuraka, oliwa z oliwek
13:30 - j.w
17:00-18:00 - j.w
20-22 - trening(zalezy o ktorej wyjde)
po treingu odrazu wpc ostrowia 40g

ostatnio posilek - 100g ryzu brazowego,200g kuraka, oliwa z oliwek

lece
meta 40mg ed
prop 150 mg e2d
tren 75 mg ed2

Brak przyrostow w wymiarach. We wtorek minal 2 tydzien. Co proponujecie?

Wyliczylem ze brakuje jakies 1000kcal.
Planowalem dorzucic vextargo po treingu razem z wpc i olej mct zeby podbic kcal.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1018 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7992
hehe pierwszy :D edit .. i dupa nie pierwszy :D
podstawa dieta: wysokobiałkowa, jak najmniej cukrów prostych, jak najmniej nasyconych kwasów tłuszczowych odpowiednia ilosc nienasyconych.
regeneracja sen
nie trucie sie chemia , nie za wile melanży :D
jak sie da unikanie stresu bo on moze nad wszystkim zawazyc nawet przy dobrej diecie koksie i treningu efekt marny jak człowiek zetesowany, spac po nocach nie moze i agresja od niego bucha
:D pozdro schaby

Zmieniony przez - 04mike w dniu 2009-09-24 13:25:18

MYŚLENIE NIE BOLI!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1623 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25550
Jasne, pierwszy, hehe ;)

Dorzuce do tego ze sen okolo 6h

Trening

wtorek: plecy

czwartek: klatka + biceps

sobota: barki + triceps

do tego od tego tygodnia dorzucam 2x w tygodniu aeroby 1h.

Nog nie cwicze bo po wypadku nie moge :/
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1791 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38915
nie trawisz orali poprostu .ja terz tak mam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1623 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25550
Fail.

Orale trawilem do tej pory bezblednie. Zreszta tu nie chodzi tylko o to ze mnie muli od wczoraj na widok zarcia, ale ogolnie o brak postepow. Ja rozumiem, ze prop i tren to dopiero sie bujna(2 tydzien we wtorek), ale 10 dni na mecie juz powinno klepac
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 3724 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 69957
wiele osob pisze o wolowinie ze bez niej nie ma osiagow.tak wiec pytanie,skoro jem 1kg wolowiny chudej sam ja miele,to jak z tluszczami?Marcin pisal ze dodawanie olivy o kant dupy.Wiadomo mieso zakwasza jakie srednie porcje warzyw dodac do 250g wolowiny?jak z owocami i kiedy?a na koniec jak ze sniadaniem?zbyt duzo jajek zle a moze chleb wasa do tego wpc i warzywa ser?
napisał(a)
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 14747 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 102587
Rev:
Ujmij węgli,tak żebyś nie miał problemu z objętością posiłków,dodaj białek( w postaci aminokwasów przed posiłkowych),dodaj kalorii z tłuszczu.Po treningu samo WPC jest bzdurą,bo postępujesz nieekonomicznie,organzim rozkłada aminokawsy i musi wytworzyć z nich glukozę na resyntezę glikogenu,dopiero po tym fakcie może wbudowywać białka.Te ilości węgli p;rzed treningiem,wcale nie są Ci szczególnie potrzebne.Lepiej trenować na deficycie,bo organizm sięgnie po tłuszcze zapasowe jako źródło energii,zwłaszcza jeśli przed treningiem dodasz BCAA i (tu mnie zapewne większość nie poprze) dużą dawkę(3g) karnityny,która ułatwia transport kwasów tłuszczowych do mitochondriów(komórek energetycznych).Orale niestety musisz odstawić i to na zawsze.Każda ponowna próba skończy się blokiem trawiennym w ciągu dwóch tygodni.
Moja propozycja:
8:00 - 3 cale jaja/6 białek 100g płatków owsianych
10:30 - 50g brazowego ryzu, 200g piersi kuraka, oliwa z oliwek 30ml
13:30 - j.w
17:00-18:00 - 100g ryżu,200g piersi
20-22 - trening(zalezy o ktorej wyjde)
po treingu odrazu vextrago 50g/wpc ostrowia 40g

ostatnio posilek - 50g ryzu brazowego,250g kuraka, oliwa z oliwek 30ml
Przed każdym posiłkiem 10g aminokwasów.
Do posiłków dodawaj ulubione warzywa,głównie zielone.Zakwaszenie organizmu znacznie utrudnia przyrosty,bo część energii spożywanej w posiłkach idzie na usuwanie toksyn z organizmu.



Zmieniony przez - BodyLine w dniu 2009-09-24 13:41:59

Zmieniony przez - BodyLine w dniu 2009-09-24 13:46:14
napisał(a)
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 14747 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 102587
Joy,chudej to znaczy o jakiej zawartości tłuszczu?
Owoce tylko do śniadania(mniej) i po treningu(można więcej).

Zmieniony przez - BodyLine w dniu 2009-09-24 13:44:28
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 3724 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 69957
Marcin dokladnie ciezko mi okreslic kupuje u rzeznika najdrozsza wolowine tzw gulaszowa (stewing)czy jakos tak.sam mi ja pokazuje wycian i mieli na patelni zero tluszczu mega sucha
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1623 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25550
Wielkie dzieki Marcin.

Jakie Bcaa polecasz? Bo powiem szczerze, ze w tym temacie jestem zupelnie zielony :/
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Potrzebna fachowa porada teść

Następny temat

w jakiego CYPA celowac

Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy Cztery główne hormony regulujące masę ciała Cztery główne hormony regulujące masę ciała Wygrała walkę z chorobą- teraz motywuje innych! Wygrała walkę z chorobą- teraz motywuje innych! Najdroższe siłownie na świecie Najdroższe siłownie na świecie TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz Dieta na depresję? Dieta na depresję? Martyna Stępień - ocena sylwetki Martyna Stępień - ocena sylwetki Natalia Pigoń - ocena sylwetki Natalia Pigoń - ocena sylwetki