Temat został odczytany 111 razy

Dypsroporcja mięni brzucha i ból tylko prawej strony mięsni brzucha podczas ćwiczeń.

zgłoś naruszenie
  • KUBIXXX98
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2
  • Na forum: 1 rok
  • LPA: 38
Witam.
3 lata temu miałem operowaną śledzionę, gdyż spadłem z wysokości i została przebita.
Śledziona nie została usunięta, została jedynie specjalnie zszyta materiałami, które po jakimś czasie zanikają całkowicie z organizmu.
Sprawa wyglada następująco - podczas wykonywania treningu brzucha czuję tylko mięśnie po prawej stronie (jakby mięśnie z lewej strony w ogóle nie pracowały), lewej strony była właśnie operacja śledziony (dokładnie pod lewym żebrem) Mięśnie po prawej są wypukłe i czuć pod lekkim tłuszczykiem wypustki między kostkami, podczas gdy z lewej strony nie ma ani wypukłości, mięśnie są płaskie, bez przerw między kostkami.
Co mam na to poradzić? Udać się do lekarza, czy może potrenować kilka miesięcy i ustabilizuje się. (ćwiczę brzuch od 3 miesięcy).
Mam nadzieję, że na forum jest jakiś specjalista lub osoba która jest w stanie mi jakoś pomóc.

Zmieniony przez - KUBIXXX98 w dniu 2017-03-18 14:44:39

1489844652000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Na forum: 12
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

• 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • rion10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 38400
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 189924
Niezbędna w takim wypadku jest wizyta u lekarza. Może przez zabieg mięśnie nie pracują jak powinny ale to może tylko sprawdzić lekarz
Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!
1490093536000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87712
  • Na forum: 7 lat
  • LPA: 421348
  • Trenuje: wiosna 2009