SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dyles7 - by zmienić swoją "sylwetkę"

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3327

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 591
Witam koksów oraz kobiety ;) Dziś rozpoczynam swój dzienniczek :)
Będę w nim prowadził swoję postępy i tylko postępy mam nadzieję ;]
Może coś o sobie:
Wiek: 17
Staż : 1 roczek :(
Cel : Masa
Waga : 62kg :(
Wzrost : 175cm
Zapotrzebowanie kaloryczne : 3965kcal
Węglowodany : 542,2
Białeczko : 150.
Tłuszcze : 132.

Zdjęć nie wrzucam narazie bo mam starę ale przyjdzie na to czas

pozdro! Niech masa będzie z wami :)

Nieudany trening to ten, który się nie odbył!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 591
Wrzucam mój 3 dniowy trening jakim się posługuję...Został on ułożony przez trenera z siłowni do jakiej uczęszczam więc mam nadzieję że się spodoba;))

Poniedziałek – plecy, tył barków, triceps.
Ściąganie drążka do karku na wyciągu pionowym 4x12-15
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 4x8-10
Wiosłowanie na maszynie typu Hammer 3x8-10
Wznosy ramion ze sztangielkami na boki w opadzie tułowia 3x15-18
Szrugsy 3x8-10
Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 4x10-12
Prostowanie przedramion na wyciągu górnym 3/4x12-15 – ostatnie serie na Maksa.
Aeroby 20 min

Wtorek/Środa – nogi, brzuch.
Wyprosty nóg na krzesełku 3x20-25;
Zginanie podudzi na maszynie leżąc 3x20-25
Przysiad ze sztangą na karku 4x8-10
Wypychanie nóg na suwnicy 3x10-12
Wspięcia na palce siedząc 3x8-10
Spięcia brzucha na maszynie 3x12-15

Aeroby 20 min

Czwartek – Klatka piersiowa, barki, biceps.
Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej 4x10-12
Rozpiętki na ławce poziomej 4x 12-15
Arnoldki 3x12-15
Wznos sztangielek wzdłuż tułowia 3x12-15
Zginanie przedramion ze sztangą 3x8-10
Zginanie przedramion na modlitewniku 2/3x10-12

Aeroby 20 min

Rozgrzewam się po wakacjach bo nie miałem czasu aby chodzić ~Praca.. dlatego w niektórych przypadkach są tylko po 2ćwiczenia. Przejde na 4 dniowy plan to będzie więcej ;]

Zmieniony przez - Dyles7 w dniu 2012-09-18 22:25:24

Nieudany trening to ten, który się nie odbył!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 424 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6517
Trening pleców bez mc i podciągania dla mnie troszkę dziwne zwłaszcza ze nie masz nic na prostowniki. W treningu nóg brakuje też czegoś na dwójki. Ogólnie nie bardzo mi sie podoba ten plan
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 591
Martwy będzie napewno tylko w późniejszym czasie A Podciąganie wcisnę na przód:) A co dał byś na nóżki?

Zmieniony przez - Dyles7 w dniu 2012-09-18 22:31:35

Nieudany trening to ten, który się nie odbył!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 424 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6517
Rdl albo żuraw, ale chyba skłaniał bym się jednak ku rdl ruszysz coś prostowniki przynajmniej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 591
Dzięki! ;)

Nieudany trening to ten, który się nie odbył!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1118 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 82823
Witam, bede zagladal.

dzisiaj jest uczniem wczoraj

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 94903
Przy 3ech dniach jestem zwolennikiem FBW, albo jakiegoś sensowniejszego rozkladu.
Sam wymysliles plan?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1855 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13362
jak wyzej ;] wrzuc fbw bo w 3 dni ciężko rozlozyć partie majac na uwadze ze nogi sie trenuje oddzielnie ;] pozdr bd zaglądal ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 591
Planu sam nie układałem tak jak napisane wyżej:D przy brzuchu nie używam zbytnio nóg więc mogę je robić razem:) tak mi się wydaje przynajmniej ;) pzdr!

Nieudany trening to ten, który się nie odbył!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 591
Witam :) tydzień się kończy, zaczyna się regeneracja jutro wracam do domu gdyż mieszkam na stancji bo szkoła. Po pierwszych 3 dniach jadąc wobec planu jestem w miare zadowolony. W poniedziałek zrobiłem sobie jeszcze brzuch (nie ma w planie) i powtórka w środe;) dziś (czwartek) jak najbardziej za pompa na barkach i klatce o bicku nie wspomne I jedzonko!!!:D pzdr!

Nieudany trening to ten, który się nie odbył!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ACT do oceny

Następny temat

Siłownia + SW