SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dylemat co do celu - skinny fat z naciskiem na fat ;)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 935

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

70

Wzrost

179

Cel treningowy

???

Staż treningowy na siłowni

Niecały rok z przerwami

Uprawiane inne sporty

-

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full

Dieta

Zaczynam na poważnie ;)

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Kontuzja kolana, brak możliwości przysiadu

Zażywane suplementy

Białko

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

MC 80kg, WL 65kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 19 lat Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 65
A więc, moi mili, od 2 tygodni ciągle zastanawiam się w jakim kierunku iść. Efektem tego jest 0 kaloryczne, przez ten czas moja waga i sylwetka stoi w miejscu więc postanowiłem w końcu podjąc decyzje przy Waszej pomocy. Mój staż treningowy to niecały rok z przerwami, bez diety więc i efekty marne. Aktualnie wg Tanity mój BF wynosi 21% i ogólnie czuje się ulany. Nie miałbym wątpliwości co do redukcji, jednak moje mięśnie nie istnieją, a przed redukcją wypadało by wyrobić chociaż trochę mięska. Ponadto waga wskazuje, że w grę wchodzi tylko masa a mimo wszystko tłuszczu się troche nazbierało. Ankietka:
Wiek : 17
Waga : 70
Wzrost : 179
Staż treningowy: 10 miesięcy z przerwami
Obwód pasa: 91cm
Obwód klaty: 94cm
Obwód uda: 54cm
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): aktualnie tylko siłka, 3x/week
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak

A więc, co polecacie?





Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7396 Napisanych postów 105903 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1192361
Przez ile to zero kaloryczne stosowałeś, rozumiem że dwa tygodnie, jaki kaloryczność diety jaki podział BTW w niej był, daj zrzut odżywiania wg tego http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 19 lat Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 65
Dietka 2400 kcal, 180b 60t 275w w nietreningowe, w treningowe zwiększałem nieco węgle. Nie miałem określonych posiłków, po prostu liczyłem makro i z daleka od przetworzonego żarcia ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7396 Napisanych postów 105903 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1192361
2 tygodnie w okolicach zero to nie jest okres gdzie jakies szybie rezultatu osiągniesz bo ni to masa ni redukcja. W kirunku delikatnej masy bym szedł.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 19 lat Na forum 201 dni Przeczytanych tematów 65
Właśnie też nad tym myślę ale czytałem że powyżej 15% BF powinno się mimo wszystko zredukować dla obnizenia oporności insulinowej bo budowanie masy mięśniowej przy takim zatłuszczeniu jest trudniejsze. Boje sie ze mnie jeszcze mocniej zaleje i potem może być problem z redukcją :/ Delikatna masa to +100kcal do zapotrzebowania?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7396 Napisanych postów 105903 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1192361
Ja tam nie widzę byś był zalany, okolice 100 na plus mozna dać, jak co to sobie za 2 tygodnie skorygujesz jak nie będzie efektów lub w złą strone będą szły

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
Piter773
Właśnie też nad tym myślę ale czytałem że powyżej 15% BF powinno się mimo wszystko zredukować dla obnizenia oporności insulinowej bo budowanie masy mięśniowej przy takim zatłuszczeniu jest trudniejsze. Boje sie ze mnie jeszcze mocniej zaleje i potem może być problem z redukcją :/ Delikatna masa to +100kcal do zapotrzebowania?


Jak zaczniesz sensownie trenować i się odżywiać to sylwetka poprawi kompozycję teraz jak zaczniesz redukować to z Ciebie nic nie zostanie.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 8 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 619
Całkiem, całkiem efekty! Ćwicz nadal, moim zdaniem przytyj dosłownie parę kilogramów i upewnij się, że dajesz z siebie dużo na treningu! Mają być zakwasy! :) Tak trzymaj! Nie masz czego redukować, ćwicz i rośnij póki co.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Qpers
Mają być zakwasy! :)


Uzasadnienie dla tej "porady" jakieś jest?

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 8 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 619
deja vu
Qpers
Mają być zakwasy! :)


Uzasadnienie dla tej "porady" jakieś jest?



A jakiekolwiek jest potrzebne? Zakwasy przez 1-2 dni po treningu przy tak krótkim stażu treningowym są świetnym sposobem na ocenę prawidłowej intensywności treningu. Wiadomo: z czasem się przyzwyczajamy i możemy wykonać świetny, budujący trening bez zakwasów... Nie twierdzę, że dla kogoś zaawansowanego byłby to 100% wyznacznik udanego treningu jednak po sylwetce i stażu ćwiczeń śmiało twierdzę, że powinien mieć odczuwalne "zakwasy" po KAŻDYM treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
http://www.sfd.pl/art/Trening/5_sposobów_na_pozbycie_się_bólu_mięśni__DOMS_-a1498.html 

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pompki