SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Duzo zajac cel: masa co zrobic

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1295

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 105
Witam pisze liczac na pomoc. A wiec moja sytuacja wyglada tak iz jestem studentem awfu, do tego trenuje poki co bjj ale nie dlugo ma dojsc kb ( po dluzszej przerwie bo na jakis czas przerwalem)

moj tydzien wyglada tak ze ;

pon - koszykowka,trening
wto - basen, trening
sro - silownia , trening
czw - lekka atletyka, trening
pia - tance,gry i zabawy, trening
sob - silownia , trening
niedz - free / basen

staram sie jeszcze dorzucic gdzies silownie jak dam rade, zazywczaj jest to poniedzialek. Jem dobrze przynajmniej byly tego efekty do tej pory gdy od wrzesnia wazac 78kg dobilem do obecnej wagi czyli 85/86 i dalej juz nie moge isc w gore a chcialbym chociaz dobic do 93-95. Mam odzywki tj.
Bcca Mega Caps 1100 300kaps ( biore rano 5 i przed tren. 5 lub jak bez treningu to na noc 5 )
Vitarade - przed treningami
Gainer z USa http://www.gnc.com/product/index.jsp?productId=3480829&cp=3593186.2108309
Test Freak na 2 miesiace 240 kaps. 4 na noc

Teraz moje pytanie glowne jak mam cwiczyc, poniewaz nie moge sie zbyt pomopowac poniewaz jak ide pozniej na trening to mnie lapie zbyt duza pompa, dlatego robile poki co fbw. ale nie wiem ile mam to wszystko ciagnac i czy w ogole warto, czy powininem zaczac robic normalny plan treningowy ze dana parta w dany dzien ( jesli tak to jakie tempo, jakie polaczenia byscie radzili ). Cwicze juz powiedzmy z 2 lata ( oczywiscie z przerwami ), ale jesli chodzi o robienie masy przy tak duzej ilosci zajec, i przy tym ze musze brac pod uwage bjj i kb to nie mam kompletnie pojecia. Prosze o pomoc i z gory dziekuje. !

Zmieniony przez - sick1 w dniu 2012-01-31 23:04:46