logo
zamknij zamknij

Duży brzuch

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 533

0 5 0
napisał(a)
DuckyDuck
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 228 dni Przeczytanych tematów 181
Szanowni Państwo. Przybywam do was z problemem. Otóż mam 22 lata, 176 cm i 74 kg. Generalnie zawsze byłem chudym dzikiem, ale ostatnimi czasy baardzo sie styłem na brzuchu. I teraz wygląda to tak, że jestem chudym człowieczkiem z dużym brzuchem. Co wygląda obleśnie. I teraz chciałbym zrobić tak, żeby zgubić tłuszcz z brzucha, ale nie tracić przy tym masy całego ciała. Mam nadzieje, że rozumiecie. Chciałbym schudnać, ale wyłącznie na brzuchu. Nie mam pojęci jak to zrobić. Wszędzie znajduje jedynie rady jak zrzucić mase całego ciała. To jak obywatele, pomożecie? Dodam, że nigdy nie stałem nawet blisko siłowni i z kulturystyką jako taką nie miałem nigdy styczności, także jestem w takich sprawach strasznym laikiem.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
NigdyNieMiałemLepszegoBrzucha
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 52 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3611
Nie da się spalić tkanki tłuszczowej z jednego miejsca. Musisz globalnie spalić tłuszcz, a potem np. możesz zacząć robić masę mięśniową. Tak w ogóle to wrzuć zdjęcie sylwetki.
napisał(a)
kamilplnk
Ekspert
Szacuny 418 Napisanych postów 5697 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 115643
Jw czyli nie da sie spalic tluszczu tylko z brzuchs bo z reszty ciala tez spadnie...potrzebna dieta z ujemnym bilansem kalorycznym i jakis ruch tez by sie przydal
napisał(a)
monkey22
Ekspert
Szacuny 352 Napisanych postów 2407 Wiek 36 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 104720
daj zdjecia , moze to nie sam tłuszcz a bardziej wydety brzuch od ciulowego żarcia skoro twierdzisz ze jestes chudy
napisał(a)
DuckyDuck
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 228 dni Przeczytanych tematów 181
OK, śle foty. Sorry za jakość ale słaby ze mnie fotograf. I Tylko nie proście o więcej zdjęć :D I dzięki wszystkim z góry za rady.







napisał(a)
monkey22
Ekspert
Szacuny 352 Napisanych postów 2407 Wiek 36 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 104720
Mi to raczej wygląda na wade postawy albo na wzdety brzuch ,ale poczekajmy az eksperci sie wypowiedza :)
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4341 Napisanych postów 131230 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 631263
jw mozna miec pewne podejrzenia, ze lordoza w odcinku ledziowy jest dosc mocno poglebiona.

przydalyby sie foty calej sylwetki przod, tyl, bok, od stop do glowy w majtach, bo BF faktycznie coeco zwekszony, jest ale na ostatnim foto widac nieco zaryz dolnego odcinka plecow i jest dosc mocno napiety
napisał(a)
DuckyDuck
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 228 dni Przeczytanych tematów 181
Dodam, ze kiedys takiego brzucha nie miałem. Ze dwa lata temu wazylem ok 64kg i mialem brzuch plaski jak deska. Wraz z przytyciem pojawil mi sie taki bebech. Wczesniej tez uprawialem sporo ruchu a ostatnio prawie wcale. I fakt, jem co popadnie. A o co chodzi z ta lordozą?



Zmieniony przez - DuckyDuck w dniu 2017-02-26 17:32:45
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4341 Napisanych postów 131230 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 631263
napisał(a)
DuckyDuck
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 228 dni Przeczytanych tematów 181
Czenełem punt drugi, ale z racji, że mam niskie IQ nie rozumiem o co w tym chodziło :D Dodam, że sprawdziłem sobie na podstawie jakiś ćwiczeń, że rzeczywiście moge mieć lordoze. Jest tu ktoś kto mi wytłumaczy co powinienem z tym zrobic? Powinienem się z tym udac do specjalisty czy leczyc na wlasna reke? I czy da sie to skutecznie wyleczyc? W internecie w wiekszosci jest tylko lubiezny opis lordozy, bez jakichkolwiek szczegolow.



Zmieniony przez - DuckyDuck w dniu 2017-02-26 22:08:03
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4341 Napisanych postów 131230 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 631263
udaj sienajpierw do fizjo by ocenil, czy faktycznie jest problem z wadami postawy i ze sylwetka. jak powie, ze nie, to czas na ostro redukcje
na upartego mozna bedzie jeszcze skontrolowac hormony
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szybkie przybranie masy + ocena diety

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny

Ketchupy - porównanie okiem dietetyka

Melatonina - sposób na bezsenność

Jak być “fit”, jedząc na mieście?

Bikini fitness – kiedy jest najlepszy czas?

Pompki na poręczach, dlaczego warto je robić?

Progresja treningowa - klucz do rozwoju muskulatury

Brak stabilizacji czynnej stawu, czyli kolejne NIE dla maszyn

Stan zapalny a rozpad mięśni u sportowca – jak się bronić?