SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Drugi cykl [Ocena]

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1855

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 136 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3224
Produkty:
BAZA:
1. NitroCaps
http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_Nitro_Caps-opis26153.html
dawkowanie: 4 kapsy przed treningowo-wstepnie
2. TCM pro
http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_TCM_Pro-opis2108.html
dawkowanie: DT rano 5 kapsulek, po treningu 5 kapsulek, DNT rano 5 kapsulek
DODATKI:
1. ActivLab - GAINBODY 30 MACHINE MAN
dawkowanie; 100g po treningu
2. http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_Caffeine_Power-opis2132.html
3.http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_TOP_10_dla_mężczyzn_chelaty_minerałów-opis2115.html
dawkowanie; 2kaps rano

czy taki zestaw bedzie OK ? co z tym Gainbody? pisze 1500g a w tabelce z dawkowaniem 3000g 30porcji wiec jak to jest ?

1) obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała
2) wiek 22
3) waga/wzrost 77/177
4) staż treningowy 6mc
5) cel cyklu masa
6) stosowane już wcześniej suplementy kreatyna, gainer
7) stosowane wcześniej spalacze -
8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od
9) ilość dni wolnych od kreatyny 1mc
10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie) ok; 2.5b. 2t, 5-6ww
11)przewidziane finanse na cykl 400zl
12) uwagi i sugestie cykl 10tyg

start cyklu przewiduje na poczatek ew. srodek stycznia ale chcialbym juz pokupowac wiekszosc bo konczy mi sie Gainer(mass activator) a kupowanie 1supla jest bezsensu
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 4752 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 41401
Jest ok ale porcja nitro caps za mala, zreszta sam odczujesz ile na ciebie dziala po kilku treningach. Porcja gainbody zalezy wylacznie od ciebie

napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 709 Napisanych postów 34516 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 250447
ze 100g gainbody bedzie ok

ZESTAW OK

Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2011-11-25 14:12:17
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 136 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3224
nitro wstepnie 4kap pozniej sie zobaczy efekty
z tym Gainbody wiecie jak jest ? bo troche myli mnie opis 1500g a w tabelce jest 3000g
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 709 Napisanych postów 34516 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 250447
nie ma co sie tym przejmować
albo błąd - albo są również wieksze opakowania

Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2011-11-25 14:15:45
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 4752 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 41401
Dokladnie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 136 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3224
roznica jest taka ze 3000g by mi cenowo bardzo pasowalo ;) a za 1500 wydaje mi sie juz duzo tymbardziej ze wszesniej pilem mass activator ktorego niestety wycofali
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 709 Napisanych postów 34516 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 250447
pewnie niedługo wróci do sprzedazy - kwestia zmiany producenta
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 4752 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 41401
To bierz 3kg opakowanie

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4975 Napisanych postów 134539 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 800112
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 136 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3224
2x 1500 wychodzi sporawo ;) moze jakas alternatywa ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Art. "Bazylia wpływa na wydzielanie ważnego hormonu - insuliny"

Następny temat

enoxide a testosteron-libido

10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD 10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD Trening na 2 godziny tygodniowo Trening na 2 godziny tygodniowo Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D 9 wskazówek na masę dla ektomorfika 9 wskazówek na masę dla ektomorfika Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Dieta ketogeniczna - na czym polega, zalety i wady Dieta ketogeniczna - na czym polega, zalety i wady Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych