SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Druga odslona

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 10982

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 866 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8323


Siemanko!

wlasnie zrobilem kilka zdjec i zaraz je tu wrzuce a raczej wrzuci je moj kumpel jarkos ze wzgledu na abona.

od ostatnich fotek zmienilo sie troszeczke - jakies 15kg przytylem

zanim zaczniecie mnie krytykowac to wiedzcie ze:
- jestem na masie a nie na rzezbie
- rzezbic sie bede jak dojade do 110kg i do conajmniej 50 w lapie zamierzam to zrobic w nastepnym roku
- brzuch mial niedawno 100cm i zbilem do 91 wiec miejcie dla niego litosc ciagle pracuje nad nim
- jestem otwarty na wszelkie opinie te dobre i te zle
- poczekajcie az jarkos wrzuci wszystkie zdjecia - potem "ring wolny"
- robiac te zdjecia przekonalem sie ze nie oddaja one w 100% rzeczywistosci, wyszedlem na nich jak kloc a wierzecie mi widac u mnie zarys miesni wiekszy niz na fotkach

to chyba wszystko - wiec zaczynamy


--== MaNiAc GyM ==--

--== MaNiAc GyM ==--

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18416


biceps bokiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18416


tripol
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18416


najszerszy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18416


ze sztanga
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18416
...

Zmieniony przez - jarko w dniu 2003-08-07 22:48:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18416


.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18416


plecy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 866 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8323
to juz bedzie wszystko

przypomnialem sobie ze mialem napisac iz wyszedlem na tych fotkach jak ić stond i nie trzaskaj drzwiami - ryj to mam okropny ale coosh nobody is perfect

--== MaNiAc GyM ==--

--== MaNiAc GyM ==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2097 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 69588
niezla łapka
a jaki masz staz treningowy
i czy masz foty nóg??


" Staraj się być najlepszy, rób więcej niż możesz, kochaj przyjaciół, mów prawdę, bądź wierny, szanuj swego ojca oraz matkę. Przestrzegając tych zasad będziesz panem samego siebie. Uczynią Cię silnym, napełnią nadzieją, wskażą Ci drogę ku wielkości ". JOE WEIDER TRENER MISTRZÓW OD 1936R.

Cytat roku by pio091: Ja mam 16 lat jestem w czasie cyklu metka jest cool ale musisz ją codziennie wypocić (zmniejsza skutki uboczne)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18416


the end
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

TINY - Nowe zdjęcia

Następny temat

moj buldozek francuski