Znajdz stabilizator / ortezę

Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 25093 razy
  • Autor

    Dretwienie konczyn ??/!!!!!!!!

  • Maly_Budda
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 22
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 2502

    Wysłano 17 czerwca 2004 12:53

    zgłoś naruszenie

    Mam mały problem, ostatno zauważyłem że dretwieją mi ręce i nogi podczas snu - zdarza się to coraz częściej. Ćwicze od około pół roku a ten problem już od około 3 tygodni. Co może być tego przyczyną i jak temu zaradzić ??!!!
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 17 czerwca 2004 13:20

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  •  
    SFD

      Wysłano 17 czerwca 2004 13:20

      zgłoś naruszenie
      Prawdopodobnie masz niedobór magnezu w organizmie. Musisz uzupełnić braki najlepiej kup sobie tabletki magvit B6.
    •  
      SFD

        Wysłano 17 czerwca 2004 15:57

        zgłoś naruszenie
        Co za bzdury.. brak magnezu..
        Brak magnezu charakteryzuje sie nadpobudliwoscia miesni oraz ich niekontrolowanych skurczy.
        Dretwienie moze byc spowodowane zlym ulozeniem ciala - ucisk na naczynia krwionosne i niedobor tlenu w komorkach.
        Moze to rowniez byc symptom slabego urkrwienia wywolanego np niskim cisnieniem lub zmianami miazdzycowymi.
        Powodow moze byc wiele aczkolwiek dretowienie jest wlasnie oznaka braku dopływu podstawowego skladnika procesu pozyskiwania energii - tlenu
        przez krew
      •  

        Wysłano 17 czerwca 2004 16:47

        zgłoś naruszenie
        pytanie do autora:

        pijesz?
        palisz?
        czy moze masz cukrzyce?
      • Maly_Budda
        • Pochwały:0
        • Nagany:0
        • Postów: 22
        • Na forum: 10 lat
        • LPA: 2502

        Wysłano 17 czerwca 2004 20:08

        zgłoś naruszenie
        pije prawie co tydzien ale teraz juz mialem przerwe ponad miesieczna , pale nalogowo ok 10 szlugow dziennie moze mnie i nie jestem cukrzykiem :D
      •  
        SFD

          Wysłano 17 czerwca 2004 20:28

          zgłoś naruszenie
          moze to być polineuropatia alkoholowa
          ale nie ma pewnosci , idz do lekarza !
        • ZASŁUŻONY
          jakryc
          • Pochwały:0
          • Nagany:0
          • Postów: 13874
          • Wiek: -22
          • Na forum: 12 lat
          • Trenuje: kilka lat, z przerwami niestety.
          • Płeć: Mężczyzna
          • LPA: 158206
          • Status:Specjalista

          Wysłano 18 czerwca 2004 00:52

          zgłoś naruszenie
          -----> archiwum. było na 100%.

        • Boofi
          • Pochwały:0
          • Nagany:0
          • Postów: 9533
          • Wiek: 34 lat
          • Na forum: 12 lat
          • Trenuje: teoretycznie od zeszłego wieku
          • Płeć: Mężczyzna
          • LPA: 18697
          • Status:Ekspert

          Wysłano 18 czerwca 2004 01:10

          zgłoś naruszenie
          ano archiwum
          z polineuropatia bym nei przesadzał
          magnez - jak jest go za duzo jak i za mało to w sumie tak samo to działa !!
          moze byc dretwienie zwiazane z brakami potasu magnezu wapnia ....

          zmiany miażdżycowe - za młody - chyba ze np ostra cukrzyca , zespół cushinga itp ... chyba ze nałożone na jakąś zmianę dysplastyczną

          niedokrwienie z innego powodu ...
          XXX Boofi XXX
          Hard Core Straight Edge
          "Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

          Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
        • Maly_Budda
          • Pochwały:0
          • Nagany:0
          • Postów: 22
          • Na forum: 10 lat
          • LPA: 2502

          Wysłano 18 czerwca 2004 09:46

          zgłoś naruszenie
          panowie nie strasujcie mnie bo okaze sie niedlugo ze umieram :D
        •  
          SFD

            Wysłano 18 czerwca 2004 13:52

            zgłoś naruszenie
            boofi : zawsze trzeba dmuchać na zimne
            niech sprobuje odpowiednio dawkować magnez
            i jezeli dalej tak bedzie niech u da sie poprostu do neurolog i tam wszystko sie wyjasni
          •  
            SFD

              Wysłano 18 czerwca 2004 14:02

              zgłoś naruszenie
              Cybercfel ... bzdury ... to raczej Ty gadasz ... poczytaj jeszcze troszke jak przejawia sie brak magnezu