logo
zamknij zamknij

Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 302288

5 5 1
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1951 Napisanych postów 35172 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247909
Witajcie !

Jest to już kolejna edycja inicjatywy, w której staramy się pomagać osobom początkującym i średniozaawansowanym.Możecie być pewni, że w tym wątku dostaniecie wysoko merytoryczną odpowiedź, gdyż głos zabierają tutaj jedynie doradcy SFD i moderatorzy, którymi są dyplomowani i doświadczeni trenerzy.Nie jesteś pewny gdzie napisać, by otrzymać wiarygodną i rzeczową odpowiedź ? Ten temat powstał właśnie dla Ciebie !

Pierw kilka zasad :

1.Poruszamy zagadnienia związane z treningiem siłowym, metodyką i logistyką.Jeśli masz pytania związane z odżywianiem czy suplementacją, które są ściśle skorelowane z ćwiczeniami, to również możesz je zadawać w tym temacie.Niemniej trzymajmy się założeń naszego działu.

2.Prawo głosu mają tutaj tylko doradcy działu TRENING DLA POCZĄTKUJĄCYCH i moderatorzy.Oczywiście szanujemy i doceniamy chęć pomocy innych użytkowników.Śmiało możecie pisać w innych tematach.

3.Nie doradzamy tutaj w kwestiach ściśle powiązanych ze zdrowiem.Masz problemy w tym zakresie ? Szukaj porady u fachowca, a nie na forum sportowym.

4.W temacie tym będziemy dokonywali analizy techniki wykonania ćwiczeń za pomocą filmów oraz odpowiadali na pojedyncze pytania.Proszę więc przyłożyć się do tej kwestii i nagrywać dobre jakościowy filmy, zaś pytania ubierać w zwięzłe słowa.Jeśli chcesz oceny planu, załóż osobny wątek z wypełnioną ankietą działu.Chętnie Ci pomożemy.


Nie chcemy być przepełnieni formalizmem, jednakże wobec osób niestosujących sie do ww. reguł będą wyciągane stosowne konsekwencje.

Czekamy na pytania i pozdrawiamy !
Team SFD
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1951 Napisanych postów 35172 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247909
napisał(a)
Pytacz_123
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 964 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7500
szukam pojedynczych pytań.Nie wiem czy dobrze trafiłem. Mam kolezanke ktora troche się obawia/nie ma mozliwosci robienia treningu silowego.Oczywiscie delikatnie ją przekonuje do korzysci plynacych z takiego treningu, natomiast ona poki co robi bieg raz albo dwa razy w tygodniu plus,takie cwiczenia http://www.cda.pl/video/17896701






Mel B - 10 minutowy trening brzucha
Na czym polega wyzwanie 30 dni z Mel B? Przez cały miesiąc wykonujesz komplet ćwiczeń opracowany przez piosenkarkę i trenerkę fitness. Trening obejmuje wszys...
youtube.com



Mel B - 10 minutowy trening pośladków
youtube.com



Trening # Brazylijskie pośladki cz. 1 Total Fitness 6 minut [Ewa Chodakowska]
Wybierz conajmniej 5 treningów po 6 min i stworz swój 30 minutowy trening!! NIE ZAPOMNIJ O 5 minutowej rozgrzewce :) SUBSKRYBUJ i ćwicz dalej

Ma to jakis sens dla osoby ktora generalnie waży niewiele ,a chce troche schudnąć i podejrzewam że nabrac wiekszej jędrności ciala?



Zmieniony przez - Pytacz_123 w dniu 2015-12-10 15:17:40
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1130 Napisanych postów 23654 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 293141
Jeżeli jej celem jest ujędrnienie tkanki mięśniowej nieunikniony jest trening siłowy i przede wszystkim adekwatna zbilansowana dieta. Same wygibasy przed telewizorem niewiele dadzą.

Abstrah**ąc od tego.
Chce schudnąć ważąc relatywnie mało? jaka jest tego idea?
1

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
Viren
Ekspert
Szacuny 538 Napisanych postów 21382 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 140611
Pytacz_123


Cześć .

Takie treningi nie spełnią niestety oczekiwań moim zdaniem chociaż efekty zapewne jakieś będą z tego względu, że ciało zareaguje na bodziec, którego dostarczą jednak praca włożona w tego typu treningi nie jest współmierna do efektów. W dodatku pracują one nad konkretnymi partiami mięśniowymi a nie nad całym ciałem, to ich kolejny mankament.

Jeśli koleżanka chce schudnąć a waży niewiele to trzeba sobie zadać pytanie czy jest sens i nie pogorszy to chociażby jej zdrowia.

Moim zdaniem dużo lepiej sprawdzą się proste treningi całego ciała w domu, z obciążeniem własnego ciała lub z prostymi przyrządami, które samemu można zrobić [np. butelki z wodą jako obciążenie]. Jakiś crossfit dostosowany do możliwości byłby ciekawą opcją lub po prostu zacząć się ruszać [łyżwy, ścianka wspinaczkowa itp.]

Natomiast trzeba koniecznie zweryfikować sposób jej odżywiania bo bez tego efekty będą marne lub nie będzie ich w ogóle - dużo lepszy efekt może przynieść chociażby nabranie trochę wagi w postaci masy mięśniowej co spowoduje lepszy efekt wizualny niż schodzenie z wagi jeśli i tak jest ona mała.

DG

napisał(a)
Pytacz_123
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 964 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7500
no wlasnie to jest klopot.Ja jestem osoba odpowiedzialną za jej diete i prywatnie kolegą. Mowilem jej to ,waży 47 kg ,a w pasie ma 64,5cm ,
uda 51 cm (kazde). Dla mnie nic tylko trening silowy
napisał(a)
Hubert81 Personal Trainer Moderator
Ekspert
Szacuny 385 Napisanych postów 72201 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 296567
Przy jakim wzroscie tyle waży? Trąci trochę anoreksją chyba, że ma 150 cm wzrostu.

Trener personalny.
Zapraszam na treningi personalne we Wrocławiu oraz na konsultacje online - adres e-mail hubert.sfd@gmail.com

napisał(a)
Pytacz_123
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 964 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7500
160. A w zasadzie Panowie zastanawia mnie co sądzicie o tych skladankach treningowych jak to co robi chodakowska czy lewandowska?? Bo ja raczej mam bardzo duzo dystansu do tego i nieufnosci ,ale widze ze ogromna rzesza kobiet ufa im jak Boginią egipskim
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 1552 Napisanych postów 41267 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 289938
Z tym systemami treningowymi tych pań jest różnie generalnie uważam, że jeśli kobieta ma siedzieć w fotelu i oglądać seriale to nie ćwiczy w domu z panią Chodakowską jak zawsze jest ale trening tak ale żeby nie zrobić sobie krzywdy. Czyli jakieś pojęcie o wykonywaniu ćwiczeń trzeba mieć żeby sobie bardziej nie zaszkodzić niż pomóc. Niestety w większości przypadków wygląda to tak, że kobieta chce poćwiczyć ale nawyków żywieniowych się nie zmienia a i najlepiej potrenować tak żeby za bardzo się nie zmęczy a efekt żeby był piorunujący. Jak się kiedyś mawiało takie rzeczy tylko w erze jak się chce wyglądać trzeba się poświęcić innej opcji nie ma.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4224 Napisanych postów 91864 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 561450
Zawsze lepiej mieć jakąś aktywność fizyczną niż żadną, fenomen tych pań polega na tym że kobitki ruszyły pupy z miejsca, po prostu taki impuls. Za bardzo tam nie oglądałem, ale niektóre są np oparte na tabacie.


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2015-12-10 20:59:24

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
Zezol
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 407 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4777
Jaki powinien byc kąt ramion do tulowia przy wyciskaniu sztangi na lawce poziomej? w polowie filmikach/tematach jest, ze pod katem 90 stopni (rowniez przy filmiku Cpaj Sport Soboty ktory SFD podwiesilo i wyeksponowalo na forum), natomiast w drugiej polowie jest, ze pod katem okolo 45 stopni. Jak to w koncu jest? Ktora wersja jest bezpieczniejsza oraz efektywniejsza na miesnie klatki piersiowej?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase do sprawdzenia

Następny temat

Brak efektow po roku silki, podaje plan i diete

Zapraszamy na Debiuty PZKFiTS 2018

“Wielki” trening Aliny i Alusi!

Kolejność wykonywania ćwiczeń a rozwój mięśni

Wady i zalety treningu dzielonego: partia raz w tygodniu

Jarmuż - co w sobie kryje?

Leksykon suplementacji: l-cytrulina

3 ćwiczenia idealne pod BJJ i nie tylko

Prohormony - sterydy w kolorowych opakowaniach